karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

02 مرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در دنیای امروز گردشگری و #سفر تبدیل به صنعتی بزرگ و جهانی شده و بسیاری از کشورها می کوشند تا سهمی بزرگ را در صنعت گردشگری از آن خود کنند . در این راه سختی و مشکلات زیادی وجود دارد . این موضوعات می توانند داخلی باشند و یا خارجی . کشوری می تواند حرفی برای گفتن در این صنعت عظیم داشته باشد که با برنامه ریزی درست و صرف هزینه ها در راستای تحقق شکوفایی در گردشگری به سمت جلو و آینده حرکت کند . 

کشورهایی که شاید در دنیا کمتر شناخته شده باشند و یا از لحاظ سفر گردشگران در رتبه ی پایینی قرار دارند در چند سال اخیر شرایط بهتری پیدا کرده اند و روز به روز شاهد رشد آن ها در دنیای گردشگری هستیم . 

با کارناوال همراه باشید تا با 10 کشوری که شایسته ی حضور بیشتر گردشگران هستند آشنا شویم . 

قسمت اول را باهم خواندیم و حال نوبت قسمت دوم است.

6) ازبکستان

کشور #ازبکستان نیز مانند بیشتر کشورهای آسیایی و خاورمیانه در طول تاریخ اتفاقات زیاد و نسبتا بدی را تجربه کرده است. از جنگ های طولانی گرفته تا حملات تروریستی که خرابی های زیادی را به بار آورده است. 

امروزه این کشور هیچ شباهتی به گذشته ندارد و مقصدی امن و مناسب برای گردشگران به حساب می آید.

ازبکستان با داشتن اماکن تاریخی زیاد و عبود جاده ی ابریشم باستانی از آن برای کسانی که به تاریخ علاقه مند هستند مقصد بسیار مناسبی می باشد. شاید این گونه تصور شود که تمامی کشورهای آسیایی تاریخی هستند و این موضوع صادق است ولی هر کشور ویژگی های مختص خودش را دارد.

طبیعت و سبک معماری این کشور نیز حائز اهمیت است و می تواند برای گردشگران زیبا تلقی شود.

یک ناهار و یا شام لذیذ در کنار طبیعت زیبای این کشور بسیار لذت بخش خواهد بود.

ازبکستان
ازبکستان

7) آلبانی

برای سالیان سال این کشور از کم ترین حضور گردشگران برخوردار بود و دلیل آن حکومتی بود که در این کشور قدرت را در دست داشت. حکومتی که 700 هزار مانع را در مرزها ساخته بود تا از آلبانی حفاظت کند. 

حکومت #آلبانی نهایتا در سال 1985 بوسیله ی مردن از پا درآمد و آلبانی آزاد شد.

امروزه نمی توان گفت این کشور کاملا امن است ولی حال و روزی بسیار بهتر از گذشته دارد. اماکن زیادی در این کشور هستند که به ثبت یونسکو رسیده اند و این یعنی جذب 3.5 میلیون گردشگر برای بازدید از آلبانی در سال.

طبیعت این کشور در کنار اماکن تاریخی آن و سواحل زیبا مقصد مناسبی برای گردشگران می باشد.

آلبانی
آلبانی

8) تیمور شرقی

کشوری در جنوب شرق #آسیا که در سال 1970 به استقلال رسید. برای سالیان سال این کشور زیر نظر نیروهای سازمان ملل بود و در سال 2012 این نیروها از این کشور خارج شدند. 

امروزه این کشور توسط یک جمهوری دموکراتیک اداره می شود و توسط مردم انتخاب شده است.

از ویژگی های این کشور می توان به سواحل آن اشاره کرد که بسیار زیبا هستند.

جنگل های این کشور نیز برای گردشگران مناسب به نظر می رسد و می توانند از طبیعت ان نهایت لذت را ببرند.

تیمور شرقی
تیمور شرقی

9) گرجستان

این کشور سال ها درگیر انقلاب و شورش بوده است. مدتی است که #گرجستان تبدیل به کشوری مناسب برای گردشگران از سرتاسر دنیا و همینطور قاره ی اروپا شده است. تورهای زیادی وجود دارند که از کشور روسیه به گرجستان مسافر می برند.

پیست های اسکی که در کوهستان های گرجستان وجو دارند مکان هایی هستند مناسب برای گردشگران ورزشی. پایتخت این کشور یعنی تفلیس نیز پر است از جذابیت های فراوان. از فرهنگ گرفته تا نوع غذا و ...

اماکن تاریخی در کنار طبیعت گرجستان کشوری فوق العاده را برای گردشگران به ارمغان آورده است.

از کشور ما ، ایران نیز تورهای زیادی به این کشور برده می شود.

گرجستان
گرجستان

10) تونس

بهار عربی از این کشور شروع شد. در سال 2011 این کشور وضعیت مناسبی نداشت. امروزه این کشور وضعیت آرامی نسبت به گذشته دارد و شرایط آن بهتر شده و گردشگران می توانند به تونس سفر کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند.

برای کسانی که به دنبال ماجراجویی در یک کشور خلوت هستند #تونس مقصد مناسبی می باشد.

شاید عجیب به نظر برسد ولی این کشور برای بیشتر گردشگران مقصد خوبی به نظر می رسد.

تونس
تونس

سخن آخر

در این مطلب قسمت دوم را مطالعه کردیم.

نظر شما درباره ی این کشور ها چیست ؟

دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید . 

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

مطالب مرتبط

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.