karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

18 آبان 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از وبسایت گردشگری چمدان و بر اساس گفته های ابراهیم پورفرج، رییس جامعه تورگردانان ایران، تعداد گردشگران ورودی ایتالیایی و فرانسوی دوباره افزایش پیدا کرده است. 

آقای پورفرج در مصاحبه با وبسایت چمدان در مورد درخواست هتلداران برای دو نرخی شدن قیمت خدمات هتل ها چنین پاسخ داد:

دو نرخی شدن هتل‌ها انجام نخواهدشد و چنین چیزی عقلانی نیست. همه کشورها تلاش می‌کنند که ارزش پولشان را بالا ببرند در این شرایط چرا ما باید در تبادلاتمان دلار امریکایی را جاری کنیم که به ارزش پولمان ضربه بیشتری وارد شود. از سوی دیگر آژانس‌ها از گردشگران ارز نمی‌گیرند گه بخواهند به هتل‌ها ارزی بدهند.

رییس جامعه تورگردانان ایران در مورد وضعیت کنونی گردشگران ورودی به کشور همچنین بیان کرد:

بسته سفر ارزان شده‌ است اما ورود گردشگر اروپایی افت داشته و ما تلاش می‌کنیم که در این ماه‌های پیش رو این افت را جبران کنیم به همین منظور ۵ الی ۶ نمایشگاه در پیش رو داریم و در نمایشگاه‌های لندن، ژاپن، ایتالیا و … شرکت خواهیم کرد، در اسفندماه نیز در نمایشگاه برلین حضور خواهیم داشت که در آنجا بخش وسیعی در نمایشگاه به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در اختیار ایران خواهد بود.

وی در ادامه صحبت خود در ارتباط با شرکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در این نمایشگاه ها گفت: 

هزینه این نمایشگاه‌ها کاملا بر عهده بخش خصوصی است اما به تازگی با مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این باره صحبت کردیم که نتایج خوبی به همراه داشت، سازمان میراث فرهنگی در این نمایشگاه‌ها با انجام تبلیغات از بخش خصوصی حمایت خواهد کرد.

آقای پورفرج همچنین در مورد وضعیت گردشگران اروپایی ورودی به ایران و آماری که از حضور آنها در کشور ارایه می شود اظهار کرد:

همواره بیشترین گردشگران اروپایی به ایران به ترتیب کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه و انگلیس هستند و بعد از آنها گردشگران اتریش و هلند قرار دارند. میزان گردشگران ورودی در این مدت افت و خیز داشت اما در اواخر فصل ناگهان گردشگران ایتالیا و فرانسه دوباره بیشتر شدند.

وی در ادامه افزود:

دو فصل پر گردشگر ما در ایران برای گردشگران خارجی بهار و پاییز است در بهار ما افت گردشگر نداشتیم و در پاییز نیز تحریم‌ها و تهدیدها مقداری افت در حوزه گردشگران اروپایی ایجاد کرد اما مطمئن هستم که تاپایان فصل با نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی که در کشورهای اروپایی داریم این افت جبران می‌ شود.

رییس جامعه تورگردانان ایران در انتهای صحبت از پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری سخن گفت و ادامه داد:

ما در این فرآیند بیش از هرچیز به حمایت دولت و سازمان میراث فرهنگی نیاز داریم تا بخش خصوصی در کنار آنها بتواند کار را جلو ببرد.

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.