karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

30 اردیبهشت 1399

به روز رسانی

30 اردیبهشت 1399

به‌ گزارش ایسنا، به نقل از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علی‌اصغر مونسان -وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی- همزمان با آغاز تعطیلات عید فطر و پیش‌بینی افزایش سفرها، از بازگشایی مراکز تفریحی روباز و طبیعت‌گردی خبر داد و گفت:

مراکز تفریحی روباز، طبیعت‌گردی و کوهنوردی باز است و هیچ‌گونه محدودیتی از نظر این وزارتخانه برای استفاده مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

او اضافه کرد:

مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مراکز تفریحی روباز، طبیعت‌گردی و کوهنوری استفاده کنند.

مونسان توضیح داد:

برپایی چادر و کمپ‌های عمومی به‌قصد اقامت شبانه در بوستان‌های تفریحی در حجم بالا که موجب تجمع بیش از حد گردشگران و مسافران شود، همچنان ممنوع است و بهتر است از مراکز اقامتی رسمی دارای مجوز از این وزارتخانه استفاده شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین گفت:

از وزارت کشور درخواست کردیم تا مقامات استانی، انتظامی و امنیتی همکاری لازم را برای استفاده مردم از جاذبه‌های طبیعت‌گردی و مراکز تفریحی روباز به‌ویژه در شرایط کنونی جامعه و فشارهای روحی که به مردم ناشی از ویروس کرونا وارد شده است، داشته باشند.

در ماه‌های پیش، با شیوع ویروس کرونا در ایران مراکز تفریحی روباز، طبیعت‌گردی و کوهنوردی به دستور کمیته فضاهای ورزشی و گردشگری ستاد مقابله با کرونا تعطیل شده بودند. 

پل طبیعت

اخبار روز گردشگری را از کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.