karnaval.ir

نسیم امینی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

01 آبان 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

گربه شنی باغ وحش آمریکا

Joel Sartore

این گربه بامزه از گونه گربه های شنی ست که با نام علمی فلیس مارگاریتا (Felis margarita) شناخته می شود. گربه شنی کمی از گربه های خانگی بزرگتر است و در کف پنجه هایش موهای بلندی دارد که او را از گرمای شدید کویر حفاظت می کنند. همین ویژگی های خاص بدنی اوست که موجب شده است زندگی در محیط های کویری برای این گربه کوچک وحشی مناسب باشد. این گربه ها در مناطق شن زار بیابانی آفریقای شمالی، شبه جزیره عربستان، آسیای مرکزی، ایران و پاکستان زندگی می کنند؛ البته تصویر مقابل در باغ وحش شاتانوگا (Chattanooga Zoo) در ایالت تنسی (Tennessee) آمریکا به ثبت رسیده است. 

اون بیرون پر از شگفتیه و من می خوام گوشه ای از این شگفتی ها رو بهتون نشون بدم.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.