karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

18 مهر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

سفر و جابه جایی بخش مهمی از زندگی انسان ها بوده  که امروزه شکل سازمان یافته تری به خود گرفته است. مردم برای سفرهایشان برنامه ریزی می کنند تا بیشتر از آن لذت ببرند. پیش تر در مطالب راهنمای انتخاب مقصد مناسب سفر و راهنمای انتخاب تور مسافرتی خوب و مطمئن به شما نحوه ی انتخاب مقصد و تور مناسب را شرح دادیم. در ادامه ی همین مطالب قصد داریم به شما چگونگی انتخاب اقامت مناسب را برای سفرهایتان ارائه دهیم.

اقامت نقش مهمی را در سفر بازی می کند. بسته به برداشت شما از این قسمت از سفر طیف وسیعی از انتخاب ها پیش رویتان قرار می گیرد که مستقیما زمان و هزینه ی سفر شما را تحت تاثیر قرار می دهند. ممکن است در رویارویی با گزینه های متفاوت نتوانید تصمیم درستی بگیرید و دست به انتخاب غلطی بزنید. در مقابل با صرف کمی وقت و بررسی این گزینه ها بهترین هایشان در مقابل شما قرار می گیرند و مسلما تجربه ی بهتری را بری شما رقم می زنند.

پیشنهاد می کنیم که مَثل معروف " هر چه بادا، باد" را فراموش کنید و با گذاشتن کمی وقت، قبل از سفر پیش بینی های لازم را انجام دهید. شاید به انتخاب هایی برسید که پیش از این حتی به آن فکر هم نمی کردید و یا اصلا با آن آشنایی نداشتید.

نکته : کارناوال در آینده مطالب کاملی را درباره ی هر یک از انواع اقامت گردآوری خواهد کرد و این مطلب تنها به راهکارهای کلی انتخاب اقامت خواهد پرداخت.

با کارناوال همراه باشید...

انتخاب اقامت مناسب

نکات مهم در انتخاب نوع اقامت در سفر

در مورد انتخاب اقامت حتما و حتما با همسفرانتان به یک تصمیم مشترک برسید و توانایی های همه ی افراد گروه را در نظر بگیرید.

ممکن است برای یک سفر مجبور به اقامت در مکان های مختلف شوید و حتی انواع متفاوتی از اقامت را تجربه کنید. این مسئله را حتما در نظر بگیرید.

آرمان گرا نباشید. گاهی پیش می آید که یک نوع اقامت همه ی نیاز های شما را بر طرف نکند و یا اینکه در مکان مورد نظر بهترین نوع اقامتِ در دسترس نیز رضایت 100 درصدیِ شما را فراهم نکند. پس کمی انعطاف داشته باشید و اگر نمی توانید رفتن به آن مقصد را فراموش کنید.

به یک نوع اقامت وابسته نباشید و همیشه امکانات مختلف اقامتی را بررسی کنید. شاید پیشنهادات بهتری در انواع دیگر اقامت انتظار شما را بکشد.

انتخاب اقامت مناسب

1- به هدف سفر خود توجه کنید

در نظر گرفتن هدف سفر مسئله ای است که باید به صورت مداوم مورد توجه شما باشد. قبل از این هم در مطلب راهنمای انتخاب مقصد مناسب سفر به اهمیت آن اشاره کردیم و گفتیم که یک نقش کلیدی را در سفر شما بازی می کند.

این که هدف شما از سفر چیست تاثیر مستقیمی بر روی نوع اقامت نیز دارد پس قبل از اینکه دچار سر درگمی شوید ببینید چه چیزی در سفر برای شما مهم است؟ راحتی و آسایش؟ تجربه ی زندگی در طبیعت و رویارویی با چالش ها؟ و یا ترکیبی از این دو؟ شاید هم هدف دیگری برای سفرتان دارید.

فقط می خواهید تعطیلات خوبی را بگذرانید یا اینکه سفرتان کاملا کاری و تجاری است؟ یا اینکه در طول یک سفر کاری قصد استراحت و کسب آرامش و گشت و گذار را هم دارید؟

به دبال تجربه ی یک سفر ماجراجویانه هستید و می خواهید کمی خطر را هم چاشنی سفرتان کنید؟ یا می خواهید همه چیز کاملا برنامه ریزی شده و آماده باشد؟

پاسخ به این سوالات و کشف نیاز های شما در کاهش مصرف زمان و پول به شما کمک شایانی خواهد کرد. پس قبل از اقدام به رزرو، تصمیم خود را قطعی کنید.

انتخاب اقامت مناسب

2- در باره بازه ی زمانی اقامت خود فکر کنید

اینکه چه مدت را می خواهید در سفر بگذرانید نقش مهمی را در انتخاب اقامت بازی می کند. باید تصمیم بگیرید که در مدت زمان سفر چه مدت را می خواهید در محل اقامت خود بگذرانید؟ به ویژه در سفر های طولانی اقامت تاثیر بسزایی بر روی هزینه ی سفر دارد و ممکن است شما را با محدودیت هایی مواجه کند. بر عکس سفر های کوتاه تر قدرت مانور بیشتری را در مورد اقامت و هزینه های آن به شما می دهند.

انتخاب اقامت مناسب

3- میزان هزینه را مشخص کنید

مهم ترین مسئله در اینجا، بودجه ی شما می باشد. هیچوقت بر روی پولی بیشتر از بودجه ی خود حساب باز نکنید. تصمیم بگیرید که برای قسمت های مختلف سفر چه هزینه ای را می توانید در نظر بگیرید و سهم اقامت را مشخص کنید.

انتخاب اقامت مناسب

4- انتظارات خود از یک اقامت خوب را در نظر بگیرید

فکر کنید و ببینید از یک اقامت چه انتظاراتی دارید؟ جای خواب؟ نظافت؟ لوکس بودن؟ ارزان بودن؟ غذا و نوشیدنی؟ امکانات و تسهیلات خدماتی ( اینترنت، استخر، سونا، باشگاه، ساحل و...) ؟ تفریحات احتمالی؟ کدامیک برایتان مهم هستند؟ فهرستی از انتظارات خود به ترتیب اهمیت تهیه کنید و در هنگام انتخاب اقامت با گزینه های پیش روی خود مطابقت دهید.

انتخاب اقامت مناسب

5- گزینه های پیش رو را بررسی کنید

با توجه به اطلاعات مراحل قبل می توانید با توجه به ویژگی های انواع اقامت گاه ها یکی را برای سفرتان انتخاب کنید. به همین منظور در ادامه به بررسی هر یک از انواع اقامتگاه ها می پردازیم:

5-1- هتل ها

هتل ها شاید پر طرفدارترین و معروف ترین نوع اقامت در سفر به حساب می آیند. معمولا تبلیغات زیادی در مورد آنها صورت می گیرد و تلاش بسیاری برای معرفی آنها انجام می شود. بیشتر آنها در نزدیکی اماکن گردشگری شکل گرفته اند و بر اساس درجه بندی های خاص خدمات متفاوتی را ارائه می دهند. بیشتر آنها در مقایسه با دیگر انواع اقامت گران تر به نظر می رسند اما با کمی دقت متوجه می شوید که خدمات آنها این افزایش هزینه ها را جبران می کند.

مزایا:

* بیشترین امنیت را در میان تسهیلات اقامتی برای شما تامین می کنند

* خدمات متنوع بسیاری همچون استخر، باشگاه ، اینترنت رایگان، رستوران، لباسشویی، فروشگاه و ... را شامل می شوند و سلایق مختلف را تامین می کنند.

* کاملا برنامه ریزی شده هستند و همه چیز در آنها قابل پیش بینی می باشد.

* در بیشتر آنها می توانید بر روی خدمات 24 ساعته نیز حساب باز کنید.

معایب:

* با اقامت در آنها با محیط های عمومی هم سر و کار دارید.

* به ارتباط کامل با فرهنگ جامعه ی مقصد دست نخواهید یافت.

* ممکن است هزینه ی سفر شما بالا تر برود.

* ممکن است برخی قوانین هتل مانند ساعت سرو غذا برای شما خوشایند نباشد.

اقامت در هتل به این افراد پیشنهاد می شود:

* افرادی که به قصد تجارت و کار سفر می کنند.

* خانواده هایی که دچار محدودیت هایی از جمله افراد ناتوان در خانواده هستند و به شدت به خدات خاص وابسته اند.

* کسانی که قصد یک سفر مجلل و لوکس را دارند.

* آن دسته از گردشگرانی که به ارتباطات فرهنگی با مقصد چندان اهمیت نمی دهند.

اگر قصد اقامت در هتل را دارید، مطالب زیر را از دست ندهید:

راهکارهایی برای کاهش هزینه های اقامت در هتل

راهنمای انتخاب مناسب ترین اتاق در هتل

انتخاب اقامت مناسب

5-2- هاستل ها یا هتل های ارزان قیمت

در ایران و  خارج از آن اقامت گاه هایی شبیه به هتل ها وجود دارد که علاوه بر کم هزینه بودن امکانات اقامتی مناسبی را به شما ارائه می دهند. شاید مهمانسرا در ایران نزدیک ترین مفهوم به هاستل در خارج از کشور باشد.

مزایا:

* قیمت آن نسبت به هتل ها، بسیار ارزانتر است.

* محیط های مشترک و حضور تعداد زیادی از مسافران به شما امکان برقراری ارتباطات اجتماعی را می دهد.

* در برخی از آنها رویدادهای اجتماعی سازمان یافته ای برگزار می شود. همچون تماشای مسابقات درکنار یک دیگر و یا مراسمی مانند شب یلدا در ایران.

* معمولا بر اساس محیط فرهنگی موجود شکل می گیرند و لمس عوامل فرهنگی مقصد را برای شما ممکن می کنند.

معایب:

* اگر صرفا به دنبال اقامت ارزان هستید ممکن است مجبور شوید در استفاده از اتاق با افراد دیگر شریک شوید. البته به خاطر داشته باشید استفاده از اتاق خصوصی در این نوع اقامت نسبت به هتل ارزانتر است.

* به احتمال زیاد نظافت  این نوع اقامتگاه ها نمی تواند با نظافت هتل ها برابری کند و کمبود آن حس می شود. بنابراین در صورت نیاز باید خودتان دست به کار شوید و محیط اطرافتان را تمیز کنید.

* سکوت و آرامش آنقدرها هم رعایت نمی شود و گاهی ممکن است سر و صدا اذیتتان کند.

* امنیت کمتری نسبت به هتل ها دارند. اما فاقد امنیت هم نیستند.

اقامت در این نوع اقامت گاه ها به افراد زیر توصیه می شود:

* افرادی که به هزینه ی سفر بیش از ابعاد دیگر توجه می کنند.

* آنهایی که تنها سفر می کنند.

* گردشگرانی که به ئنبال تجاربی در خارج از محل اقامت خود هستند و تنها برای استراحت شبانه از اقامتگاه خود استفاده می کنند.

انتخاب اقامت مناسب

5-3-آپارتمان و خانه های اجاره ای

در برخی مقاصد افرادی هستند که اقدام در اختیار گذاشتن خانه هایی به مسافران می کنند. این خانه ها کلیه ی اماکن گردشگری وجود دارند و در قالب ویلاها و آپارتمان ها و سوییت ها با درجات مختلف امکانات، نمود پیدا می کنند. شما در این خانه ها زندگی عادی خود را در سفر نیز ادامه می دهید و حتی می توانید به طبخ غذاری مورد علاقه ی خود بپردازید. اگر به صورت گروهی سفر می کنید و خواستار اقامت لوکسی هستید که در مقایسه با هتل ها ارزانتر باشد به شما اقامت در خانه های لوکس اجاره را پیشنهاد می کنیم چرا که هزینه های شما بین افراد گروه تقسیم می شود.

مزایا:

* امکانات یک خانه را در اختیار شما قرار می دهد.

* نسبت به هزینه ای که می کنید، فضای بیشتری را در اختیار شما می گذارند.

* همانند مبدا می توانید زندگی عادی خود را در آنها بگذرانید.

* محدودیت ها و قوانین کمتری به هنگام استفاده از آنها وجود دارد.

معایب:

* امنیت در سطح پایینی وجود دارد و یا خیلی نمی توانید روی آن حساب باز کنید.

* همه ی کار های شخصیتان را باید خودتان انجام دهید و کسی برای ارائه ی خدمات وجود ندارد.

* ممکن است رضایت محیط چندان رضایت بخش نباشد.

استفاده از این نوع اقامت به کسانی پیشنهاد می شود که :

* اقامت بلند مدتی را برای خود در نظر دارند.

* خانواده هایی که می خواهند راحتی در خانه را در سفر نیز حس کنند.

* گروه های دوستانه که مایل به کاهش هزینه های سفر هستند.

* مسافرانی که می خواهند خودشان مدیریت غذا، نوشیدنی و سایر نیاز های خود را در سفر بر عهده بگیرند.

انتخاب اقامت مناسب
انتخاب اقامت مناسب

5-4- خانه های محلی و روستایی

در بیشتر نقاط دنیا و به ویژه در شهرهای کوچک و روستاها خانه هایی وجود دارند که مردم محلی در آنها از گردشگران پذیرایی می کنند. برخی از آنها با دریافت هزینه های جداگانه تامین غذا و نوشیدنی را نیز بر عهده می گیرند.

مزایا:

* تجربه ای متفاوت از قرار گیری در میان فرهنگ مقصد و لمس بدون واسطه ی آن

* کاهش چشمگیر هزینه ها

* عدم وجود محدودیت ها و قوانین خاص مانند ساعت سرو غذا و یا استفاده از امکانات

* کمک به اقتصاد محلی و روستایی و بهبود کیفیت زندگی مردم مقصد

معایب:

* ممکن است تفاوت میان زندگی شهری و روستایی چندان برای شما لذت بخش نباشد.

* شما باید تمامی کارهای شخصیتان را خودتان بر عهده بگیرید. ( مگر در مواردی که صاحب خانه در ازای دریافت هزینه، انجام آنها را بر عهده می گیرد)

* امنیت در سطح پایینی قرار دارد.

* در بسیاری موارد نمی توانید بر روی نظافت محیط حساب باز کنید.

اقامت در خانه های محلی و روستایی برای کسانی مناسب است که :

* می خواهند لمس فرهنگ بومی نصیبشان شود.

* دور شدن از زندگی شهری و تجربه ی زندگی روستایی در اهداف سفرشان قرار دارد.

* به دنبال تجربه های جدید هستند.

انتخاب اقامت مناسب

5-5- خدمات B & B

این نوع اقامت شاید خیلی به گوشتان نخورده باشد. B & B مخفف عبارت "Bed and Breakfast" به معنای " جای خواب و صبحانه " است. این نوع اقامتگاه ها بیشتر در خارج از ایران به ارائه ی خدمات می پردازند. ممکن است فردی یکی از اتاق های خانه اش را برای پذیرایی از گردشگران آماده  و در ازای دریافت مبلغی، صبحانه و جای خواب آنها را تامین کند. و یا یک موسسه ی اقامتی به شما تنها این دو خدمت را ارائه دهد.

مزایا:

* شما هزینه ی کمتری را برای اقامت صرف می کنید.

* با جامعه ی محلی بیشتر ارتباط دارید.

معایب:

* انتظار امنیت و نظافت در سطح مناسب را نداشته باشید.

* باید خودتان اموری مثل نظافت و انجام کارهای شخصی را بر عهده بگیرید.

* مجبور به استفاده از سرویس های بهداشتی مشترک و فضاهای عمومی هستید.

این نوع اقامت به کسانی توصیه می شود که :

* به دنبال کاهش هزینه های سفر هستند.

* جای خواب و صبحانه بخش مهمی برایشان به حساب می آید.

* به صورت کوله به دوش سفر می کنند.

اقامت در سفر

5-6- هتل آپارتمان ها

هتل آپارتمان ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. این نوع اقامتگاه ها می توانند هزینه های سفر شما را کاهش و یا افزایش دهند. در نظر گرفتن مزایا و معایب به صورت کلی برای آنها کمی مشکل به نظر می رسد. در برخی موارد هتل آپارتمان ها سوییت هایی را در اختیار شما قرار می دهند و شما امکاناتی همچون یک خانه ی اجاره ای اما با امنیت بیشتر در آن دریافت می کنید. مجبور به انجام کارهای شخصیتان می شود اما ممکن است خدماتی مانند لباسشویی و یا صبحانه در محل اقامت را نیز دریافت کنید.

در نوع دیگر هتل آپارتمان ها یک زندگی بسیار لوکس برای شما در نظر گرفته شده است. خانه ای را با تمام امکانات و چندین خدمه در نظر بگیرید تا تصویر درستی از هتل آپارتمان های لوکس داشته باشید.

به دلیل وجود این طیف گسترده در صورت وجود هتل آپارتمان در مقصد حتما و حتما امکانات و قیمت های آن را چک کنید چرا که اظهار نظر در مورد هر یک از آنها نیازمند بررسی می باشد.

انتخاب اقامت مناسب

5-7- کمپینگ در سفر

کمپینگ در سفر می تواند ارزانترین و در عین حال سخت ترین نوع اقامت در سفر باشد. اگر به تجهیزات کمپینگ دسترسی دارید و با اصول آن آشنا هستید این گزینه را هم مورد بررسی قرار دهید. کمپینگ بیشتر در مناطق طبیعی و یا در ماطق تعریف شده شهری صورت می گیرد. کسانی که به صورت کوله به دوش سفر می کنند بیشتر از این نوع اقامت استفاده می کنند.

مزایا:

* وابستگی کمتری به زمان و مکان دارید و در اکثر مکان ها در اوقات مختلف شبانه روز می توانید کمپ خود را برپا کنید. مگر آنکه محدودیتی در رابطه با منطقه مورد نظر شما وجود داشته باشد.

* هزینه های سفر را به حداقل ممکن می دهید.

* در ارتباط مستقیم با محیط و به ویژه طبیعت هستید.

* تجربیات منحصر به فردی را برای خود و همسفرانتان رقم می زنید.

معایب:

* ممکن است برای مدتی از تمامی امکانات مدرن به دور باشید ( البته این مورد برای برخی به عنوان یک مزیت به شمار می رود)

* نیاز به آمادگی ، آموزش و توانایی های خاص دارید. چرا که ممکن است با خطراتی نیز رو به رو شوید.

* امنیت در سطح پایینی وجود دارد مگر در محل هایی که مخصوصا برای کمپینگ ایجاد شده اند و محافظت می شوند.

* ممکن است به صورت ناخودآگاه آسیب هایی را متوجه محیط سازید.( این مورد در دیگر انواع اقامت نیز امکان پذیر است اما در مورد کمپینگ باید توجه بیشتری به آن شود)

* همه ی کارهای شخصی را باید با ابتدایی ترین وسابل موجود انجام دهید و کمی از نظافت شخصی خود چشم پوشی کنید.

* تغییرات آب و هوایی تاثیر مستقیمی بر روی این نوع اقامت دارند و ممکن است تمام برنامه های شما را بر هم بزنند.

استفاده از کمپینگ در موارد زیر مناسب به نظر می رسد:

* افراد علاقه مند به طبیعت و ماجرا جو که به دنبال کشف مکان های جدید و استقبال از خطر هستند.

* در مواردی که کاهش هزینه های سفر در اولویت قرار دارد و همسفران توانایی های لازم را در خود می بینند.

* هنگامی که به صورت کوله به دوش سفر می کنید.

* در مواردی که هیچگونه امکانات اقامتی در مقصد وجود ندارد.

در این رابطه در کارناوال به ارائه ی مطالبی پرداخته ایم که به شما کمک خواهند کرد:

راهکارهای کمپینگ و اقامتی خوب در چادرهای مسافرتی

انواع کمپینگ در طبیعت

کمپینگ | وحشت یا تفریح ؟

راهکارهایی برای خواب بهتر در طبیعت

انتخاب اقامت مناسب

5-8- مهمان آشنایان خود شوید

اگر آشنایی در مقصد خود دارید می توانید به خانه ی او بروید و علاوه بر ملاقات وی، اقامت مناسبی را هم تجربه کنید.

مزایا:

* دوستان و آشنایان خود را می بینید و برای مدتی در کنار آنها زندگی می کنید.

* هزینه ی اقامت خود را به صفر می رسانید.

* امنیت را در سطح بالایی تجربه می کنید.

* با ویژگی های مقصد و فرهنگ آن بیشتر آشنا می شوید

معایب:

* ممکن است باعث ایجاد مزاحمت برای اعضای خانه شوید.

* در بسیاری موارد احساس راحتی کامل وجود ندارد.

* ناچار به تابعیت از قوانین حاکم بر خانه ی میزبان هستید و آزادی عمل شما محدود می گردد.

این اقامت به کسانی پیشنهاد می شود که :

* در مقصد فرد  قابل اعتمادی را می شناسند که می توانند در خانه ی او مهمان شوند.

* می توانند خودشان را با شرایط خانه ی میزبان وفق دهند.

* به دنبال کاهش هزینه های سفر هستند.

انتخاب اقامت مناسب

5-9- دوستان جدیدی در مقصد پیدا کنید

مدتی است که نوع خاصی از اقامت در جوامع در  حال شکل گیری است و روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود. وبسایت ها و شبکه های اجتماعی در دنیای مجازی این امکان را برای شما فراهم می آورند که دوستان جدیدی در مقاصد مورد نظر خود پیدا کنید و مدتی را در خانه های آنها بگذرانید. در برخی مواقع آنها هزینه های بسیار ناچیزی را هم در ازای خدماتی همچون جای خواب، غذا و نوشیدنی و ... از شما در یافت می کنند. شما همچنین می توانید در این شبکه ها میزبانی مسافران مختلف را نیز بر عهده بگیرید. این لینک شما را به یکی از این وبسایت ها هدایت می کند.

مزایا:

* دوستان جدیدی پیدا می کنید.

* از هیچ یک از تجربه های مقصد جا نمی مانید چرا که ساکنان آن مقصد پذیرای شما هستند.

* هزینه ها را کاهش می دهید.

* تجربیات جدیدی را در برخورد با دوستان جدید به دست می آورید.

معایب:

* هیچ امنیت تضمین شده ای وجود ندارد و خطراتی نیز ممکن است شما را تهدید کند. چرا که در برخی موارد با میزبان هیچگونه آشنایی ندارید.

* مسلما با محدودیت ها و شرایطی در خانه ی میزبان مواجه خواهید شد که شاید خوشایند شما نباشد.

* ممکن است میزبان خصوصیاتی را که روی آن حساب باز می کردید نداشته باشد و کاملا متفاوت ظاهر شود.

انتخاب اقامت مناسب

6- اقامتگاه خود را رزرو کنید

بعد از بررسی های لازم در مورد ویژگی ها و رعایت نکات گفته شده نوع اقامت خود را انتخاب کنید. اگر چند نوع اقامت مد نظرتان است بهترینش را برگزینید. حالا اگر نیاز به رزرو دارید معطل نکنید و هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی وقت لازم برای اعمال تغییرات را داشته باشید.

انتخاب اقامت مناسب

سخن آخر

اقامت در سفر بخش مهمی از آن را تشکیل می دهد و نیاز به صرف دقت و وقت دارد. همیشه قبل از سفرهایتان به این بخش مهم توجه ویژه ای داشته باشید. همه ی گزینه های را بررسی و بهترینش را انتخاب کنید. شاید یک اقامت گاه همه ی نیاز های شما را بر طرف نکند اما حس خوبی نسبت به آن داشته باشید و به شما خوش بگذرد پس با دید باز به بررسی بپردازید و کمی انعطاف هم به خرج دهید. به هر صورت امیدواریم که در سفر هایتان اقامت های مناسبی را انتخاب کنید و از آنها لذت ببرید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

3 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

حجت

بسیار عالی بود تمام مطالب

انتشار:21 فروردین 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ناشناس

دم شما گرم یعنی زنده باشی 

انتشار:24 بهمن 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

افشین

خیلی ممنون و تشکر از سایت شما.مطالب خیلی خوب و آموزنده ای بود.با تشکر.

انتشار:29 آبان 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.