karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 بهمن 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایسنا، آقای امیر سبوکی، رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان فارس از برگزاری گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران از تاریخ 30 بهمن تا سوم اسفند در شیراز خبر داد. 

آقای امیر سبوکی با اعلام این خبر به حضور نزدیک به هزار راهنمای گردشگری در این گردهمایی اشاره کرد و گفت: 

استان فارس به تنهایی دارای یکهزار و ۵۰۰ راهنمای گردشگری است که در این گردهمایی تنها ۴۰۰ نفر از آنها که تاکنون در کمتر برنامه‌ای شرکت کرده‌اند، حضور پیدا خواهند کرد.

آقای سبوکی بر این اعتقاد است که راهنمایان گردشگری به عنوان مشاوران سفر، افرادی تاثیرگذار و برنامه ریز در صنعت گردشگری به حساب می آیند: 

از این رو محور این گردهمایی را بر معرفی مکان‌های کمتر معرفی شده به راهنمایان قرار داده‌ایم.

رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری فارس در ادامه به مبانی کلی این گردهمایی که قرار است در قالب 6 سمینار به کل راهنمایان گردشگری شرکت کننده ارائه شود اشاره کرد و گفت: 

معرفی محورهای ثبت جهانی فارس و معرفی جاذبه‌ها و نوع گردشگری مذهبی نیز از دیگر مبانی است که در برگزاری این گردهمایی در دستور کار قرار گرفته است.

آقای سبوکی در ادامه افزود: 

با توجه به پتانسیل‌های بالای فارس در مباحث تاریخی، فرهنگی و گردشگری معرفی جاذبه‌ها با اولویت انجام خواهد شد.

معرفی مجموعه های سعدیه و باغ دلگشا در برنامه های روزاول گردهمایی راهنمایان قرار دارد و قرار است با این بازدید مجموعه سعدیه دوباره به چرخه بازدید گردشگران خارجی باز گردد:  

اخیرا مجموعه سعدیه از پکیج بسیاری از گردشگران خارجی حذف شده است، از این رو فرصت مغتنمی برای معرفی این مجموعه مجددا فراهم شده است.

آقای سلوکی بازدید از موزه نظامی باغ عفیف آباد، جاذبه های مذهبی کمترشناخته شده مانند حرم احمد بن موسی (ع)، مساجد کمتر مورد توجه قرار گرفته مانند مسجد جامع عتیق و مدرسه خان، بازارهای کمتر دیده شده شیراز مانند حاجی، اردوبازار، سرای مشیر و بازار وکیل و همچنین بازدید از مجموعه زندیه را در برنامه روز دوم این گردهمایی قرار داده است. 

در روز سوم نیز قرار است گردهمایی بزرگ راهنمایان گردشگری در تالار حافظ شیراز برگزار شود و پس از آن راهنمایان گردشگری شرکت کننده در سمینارهای گردشگری شرکت کنند. 

رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری فارس بازدید از مجموعه های ثبت جهانی فارس با تمرکز بر محور ساسانی را به عنوان برنامه روز آخر این گردهمایی عنوان کرد. 

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.