karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

05 شهریور 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

یکی از دلایلی که گردشگران را به اماکن مختلف می کشاند خرید کالاهای رنگارنگ و گوناگون است، در سال های اخیر ایرانیان هم بیشتر به سفرهای تجارتی می روند تا کالاهای مورد نظرشان را تهیه کنند، چین و ترکیه به دلیل کالاهای مختلفشان بیشترین توریست را از ایران جذب می کنند، اما چندی است که قزاقستان هم به لیست کشورهای مورد علاقه ی ایرانیان اضافه شده به همین دلیل امروز تصمیم داریم به این کشور سفری داشته باشیم.

قزاقستان کشوری در آسیای میانه است و از سمت غرب به دریای مازندران می رسد و فاصله ی چندانی با ایران ندارد و مملو از اماکن دیدنی و تاریخیِ زیبا است، اما مراکز خرید رنگارنگ و غنی آن را هم نباید فراموش کنید، یکی از بزرگ ترین و در عین حال #مشهورترین مراکز خرید قزاقستان مگا آلما آتا ( Mega Alma-Ata )  است که در پایتخت این کشور قرار گرفته و مرکزی برای خرید و سرگرمی های جورواجور می باشد، این مرکز زیبا بخشی جدایی ناپذیر از آینده و سیاست مالی این کشور است که شعب گوناگونی در اغلب شهرستان های قزاقستان دارد.

با کارناوال همراه باشید تا به مرکز خرید مگا سنتر آلما آتا در قلب پایتخت قزاقستان برویم...

مرکز خرید مگا آلما آتا قزاقستان

مرکز خرید مگا آلما آتا | MEGA Alma Ata

مرکز خرید مگا ( Mega Alma-Ata ) #بزرگ ترین مرکز خرید قزاقستان است که گردش و تفریح را به همراه خرید در آن می توانید تجربه کنید. این مرکز عظیم در شهر هایی مثل آستانه، آلماتی، شیمکنت ( در جنوب قزاقستان ) و اکتوبه ( Aktobe ) که از بزرگترین شهرهای قزاقستان هستند شعبه دارد، اما شعبه ی مرکزی این فروشگاه در شهر آلماتی می باشد.

مگا آلما آتا 30 سال در زمینه ی تجارت بین الملل تجربه ی فعالیت دارد و اجناسِ با کیفیتی می فروشد، از نظر ظاهر هم ساختمان های مدرن و با کیفیتی دارد و مطابق با استاندارد های جهانی ساخته شده است.

شعبه ی مرکزی مگا آلما آتا ( مگا سنتر آلماتی ) در شهر آلماتی در پارک مگا قرار دارد و بسیار پر رفت و آمد و شلوغ است اما به راحتی گنجایش بازدیدکنندگان را دارد و از تهویه ی مناسبی برخوردار است.

وسعت این مرکز 85,629 متر می باشد که 45,716 متر آن به عنوان مرکز تجاری استفاده شده که شامل بخش های زیر است:

_ 120 فروشگاه لباس و پوشاک از برند های گوناگون.

_ یک هایپر مارکت به وسعت 6100 متر.

_ هایپر مارکت لوازم الکترونیکی به وسعت 1,800 متر.

_ فروشگاه وسایل تفریح کودکان به وسعت 2,500.

_ فود کرت با گنجایش 700 نفر.

_ 20 کافه و رستوران.

_ مکان تفریحی و سرگرمی کودکان که 4,700 متر است.

_ 8 سالن سینما.

_ 8 دیوار برای دیوار نوردی.

_ پارکینگی به وسعت 13,500 متر دارد که 1,100جایگاه دارد و 530 جایگاهش زیرزمین است.

این مرکز زیبا در تاریخ 25 اکتبر 2006 افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

با کارناوال همراه باشید تا به فروشگاه های مختلف مگا سنتر برویم... 

مرکز خرید مگا آلما آتا قزاقستان
مرکز خرید مگا آلما آتا قزاقستان

مرکز خرید مگا آلما آتا را در نمایی نزدیک ببینید.

لذت خرید در مرکز خرید مگا سنتر

در میان پارکی وسیع در قلب #شهر آلماتی و در یکی از بزرگ ترین مراکز خرید قزاقستان حتما خرید لذت دیگری دارد، هنگامی که آرام آرام به سمت درب اصلی مرکز خرید مگا سنتر می رویم نمی دانیم چه در مقابلمان قرار خواهد گرفت...

با ورود به پاساژ و دیدن زمین مخصوص اسکیت روی یخ محو تماشا می شویم، به اطراف که نگاه کنی همه جا مغازه است، کالاهای رنگارنگ که خریداران زیادی را به خود جلب کرده اند، برند های گوناگون، کالاهای جور واجور با کیفیت و رنگ های مختلف، یکی یکی به فروشگاه های مگا سنتر سر خواهیم زد تا با کالاهای آن بیشتر آشنا شویم.

خوب است بدانید، قیمت مرکز خرید مگا سنتر آلماتی متوسط و رو به گران می باشد. 

همراه کارناوال به این مرکز خرید بیایید و یک روز را در آن تجربه کنید تا طبقه به طبقه آن را بگردیم.

مگا سنتر آلماتی

فروشگاه های واقع در طبقه ی اول

مگا سنتر آلماتی شامل دو طبقه ی تجاری می باشد، انواع فروشگاه ها و بخش های متفاوتی در آن وجود دارد، پیست اسکی روی یخ نیز در همین طبقه قرار دارد.

فروشگاه های طبقه ی اول این مرکز خرید شامل مغازه های لباس فروشی، مخصوص پوشاک زیر، مردانه، زنانه و بچه گانه و کیف و کفش، داروخانه و عینک فروشی، جواهر فروشی، لوازم خانگی، رستوران و کافی شاپ، لوازم آرایشی و بهداشتی وسالن های زیبایی، ساعت و سوغات فروشی و گل فروشی می باشد، بانک ها و دستگاه های اِی تی اِم مرکز خرید مگا آلماتی نیز در همین طبقه قرار گرفته اند.

برای کسب اطلاع بیشتر درباره ی طبقه ی اول این مرکز خرید به این لینک مراجعه فرمایید.

1 ) مد و لباس

فروشگاه های لباسِ با کیفیتِ زنانه، مردانه و بچه گانه در طبقه ی اول این فروشگاه قرار دارند، اغلب این فروشگاه ها اجناسِ با کیفیت و بافته شده از الیاف طبیعی دارند که از برند های اصلی این قسمت می توان به: 

_ گپ | Gap 

_ مِکس | Mexx 

_کلوین کلین | Calvin Klein

و...

اشاره کرد که از پر طرفدارترین مارک های این فروشگاه هم می باشند.

مراکز خرید قزاقستان

2 ) لوازم الکترونیکی و موبایل

از دیگر فروشگاه هایی که با ورود به مرکز خرید مگا آلماتی جلب توجه می کند لوازم الکتریکی و موبایل فروشی های آن است، برند تکنودوم ( Technodom ) که برند محبوب قزاقستان است هم در همین قسمت به فروش می رسد، در این طبقه، انواع وسایل الکترونیکی و لوازم منزل در قیمت ها ی متفاوت به فروش می رسد اما بیشتر برند تکنودوم که متعلق به کشور قزاقستان است بازار را از آن خود کرده است.

در قسمت لوازم الکترونیکی:

_ لوازم صوتی تصویری

_ کامپیوتر و لوازم جانبی

_ موبایل و لوازم جانبی

_ دوربین دیجیتال

و...

موجود می باشند.

Technodom

3 ) لوازم ورزشی

انواع فروشگاه های لوازم ورزشی که از کیفیت خوبی برخوردار هستند در این قسمت به فروش می رسند، وسایل و لباس های گوناگون با قیمت های مختلف ارائه می شوند، از اصلی ترین برند های لوازم ورزشی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

_ ریباک | Reebok
_ براکس | Brux
و...

مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان

4 ) ساعت 

انواع ساعت از برندهای گوناگون با قیمت های مختلف در این طبقه وجود دارد، از جمله برندهای ساعت می توان به:

_ کاسیو | Casio

_ سوآچ | Swatch

و...

اشاره کرد.

از این قسمت می توان هدایای بسیار عالی و ارزنده ای تهیه کرد.

مراکز خرد قزاقستان

5 ) لوازم منزل

لوازم خانگی از مبلمان و وسایل اتاق تا لوازم آشپزخانه همه و همه در طبقه ی اول مگا سنتر آلماتی پیدا می شود، از جمله برند ها و فروشگاه های مشهور این قسمت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

_ اینگلیش هوم | English Home

_ لورستار | Laurastar

و...

Laurastar

6 ) آرایشی بهداشتی و عطر

فروشگاه های لوازم آرایشی در انواع مارک و مدل های مختلف در طبقه ی اول این مرکز خرید قرار دارد که بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب می کنند، از برترین فروشگاه های این قسمت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ مک | MAC

_ فلورمار | Flormar

و...

مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان
مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان
فلورمال مرکز خرید مگا سنتر قزاقستان

در زمین یخی مگا سنتر آلماتی اسکیت بازی کنید

7 ) هایپر مارکت

یک سوپر مارکت بسیار بزرگ که دارای مواد غذایی و لوازم منزل و صوتی تصویری است و بخشی، مخصوص به تره بار هم دارد، در سمت شرقی طبقه ی اول مرکز خرید واقع شده است، در این هایپر مارکت، محصولات و خدمات، با کیفیت بسیار بالا ارائه می گردد.

Phone: +7 (7272) 32-26-13, 32-26-14 

مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان

8 ) داروخانه و اپتیک

این مرکز خرید از قسمت کمک های اولیه و داروخانه هم برخوردار است، از قسمت های پزشکی فروشگاه مگا سنتر آلماتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ داروخانه کزفارم | KazFarm Pharmacy

_ اپتیمتری | Actual Optic

_ عینک آفتابی هات | Sun Glass Hut

و...

مرکز خرید های قزاقستان

فروشگاه های طبقه ی دوم مگا سنتر آلماتی

 در طبقه ی دوم این مرکز خرید هم انواع فروشگاه و کالاهای مختلف وجود دارند، فروشگاه های لباس مردانه، بچه گانه و زنانه، کفش و کیف، پارک کودکان، لوازم منزل، گیفت شاپ یا فروشگاه هدیه، سالن سینما، جواهر فروشی و تعمیر جواهرات، رستوران و کافی شاپ، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم صوتی تصویری و... همه و همه در این مکان کنار هم جمع شده اند.

مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان

1 ) مد و لباس

انواع لباس ها در برند و لِوِل های مختلف در این مکان به فروش می رسند از مارک های لباس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ ال سی واکیکی | LC Waikkiki

_ میمی یورکی | Mimioriki

_ مادر کر | Mothercare

و...

بخش لباس فروشی قسمت عظیمی از طبقه ی دوم فروشگاه را اشغال کرده است.

مرکز خرید های قزاقستان
مرکز خرید های قزاقستان
مرکز خرید های قزاقستان

2 ) کیف و کفش

انواع فروشگاه های کیف و کفش در این قسمت فعال هستند و کالاهای گوناگونی را در برند های متفاوت به فروش می رسانند، از برند هایی که در این بخش وجود دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ جی اوکس | GEOX

_ بالی | Bally

و...

مرکز خرید های قزاقستان

3 ) لوازم خانگی

فروشگاه لوازم خانگی در طبقه ی دوم، تنها یک برند و یک فروشگاه است که مادام کوکو Madame Coco می باشد، این فروشگاه، لوازم خانگیِ لوکس و با کیفیتی دارد و بسیار مورد توجه بازدید کنندگان مرکز خرید می باشد.

مرکز خرید های قزاقستان

4 ) هدیه و سوغات

در طبقه ی دوم فروشگاهی به نام ایمپایر یا امپراطوری EMPIRE )  وجود دارد که یک مکان فوق العاده برای تهیه ی یک هدیه و سوغات خوب از قزاقستان است در این فروشگاه انواع گل هم به فروش می رسد، این فروشگاه پر است از هدایای ملی و میهنی که سعی دارد تلفیقی از هنر کلاسیک و مدرن قزاقستان را به معرض دید گردشگران بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مطلع شدن از کالاهایی که این فروشگاه جذاب دارد می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

Phone +7 (727) 244 20 24

سوغات قزاقستان

5 ) جواهر فروشی 

فروشگاه های جواهر فروشی و تعمیر طلا هم در این طبقه وجود دارند که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ الماس امور | Amore Diamond

_ ال جی پاریس | GL Paris

_ نقره 925 | 925-silver

و...

مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان

6 ) آرایشی بهداشتی

چند فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی و عطر فروشی نیز در این طبقه دایر است و انواع برند های محبوب را به فروش می رساند از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ لوسیتان | L'OCCITANE

_ میشا | Missha

و...

مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان

7 ) تکنولوژی و لوازم الکترونیکی

در قسمت شرقی طبقه ی دوم مرکز خرید مگا سنتر آلماتی فروشگاهی وجود دارد که لوازم الکترونیکی و موبایل و تجهیزات مختلف را به فروش می رساند از جمله برند های این قسمت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

_ ماروین |  Marwin

_ سونی | sony

_ توتوبنه | Tuto bene

و...

مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان

تفریح و سرگرمی در مرکز خرید مگا سنتر

در مرکز خرید مگا سنتر قزاقستان برخی اماکن تفریحی هم وجود دارند مانند 8 سالن سینما، بولینگ، اسکیت، صخره نوردی روی دیواری به ارتفاع 16 متر و...

 

طبقه اول

1 - پیست اسکیت

دفتر فروش بلیت های بازی اسکیت روی یخ و پیست اسکی هم در طبقه ی اول مرکز خرید مگا آلماتی واقع شده است، اگر تمایل به خرید یا اجاره ی اسکیت دارید و یا خواهان یادگیری اسکیت روی یخ هستید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به باجه ی بلیت فروشی اسکیت در همین طبقه مراجعه نمایید.

این پیست اسکی دارای باشگاه اینترنتی هم هست که می توانید با پرداخت 350 تنگه ( واحد پول قزاقستان ) در ساعت، عضو این باشگاه اینترنتی شوید و به طور مجازی اسکیت روی یخ را آموزش ببینید.

اسکیت مگا آلماتی قزاقستان

طبقه دوم

طبقه ی دوم مگا سنتر آلماتی هم پر است از تفریح و گردش و سرگرمی، می توانید در این طبقه، هم زمان با خرید، تفریح هم کنید، در اینجا سینما و پارک کودکان تعبیه شده است تا هم بزرگ ترها و هم کودکان بتوانند ساعاتی خوش داشته باشند.

_ سینما ستاره | Star Cinema

_ هپیلون سرزمین سحر و جادو | Happylon Magic Park

سرگرمی
سرگرمی

1 - سینما ستاره | Star Cinema

سینما ستاره ی مرکز خرید مگا آلماتی در طبقه ی دوم این مرکز واقع شده است و دارای 8 سالن مجزا می باشد که مطابق با معیار های بین الملی و با کیفیت بسیار خوب ساخته شده، کیفیت صدا و تصویر در این مکان بسیار عالی می باشد، سالن های سینمای این مرکز برای معلولان هم مناسب سازی شده و صندلی های ایتالیایی و مناسب برای معلولان و افراد عادی دارد.

می توان قبل از ورود به سالن از فروشگاه های اطراف سینما ذرت و انواع نوشیدنی را تهیه کرد و فیلم را با لذت تمام تماشا نمود، این سینما روزهای دوشنبه و جمعه از ساعت 10 تا 22 و در آخر هفته و تعطیلات رسمی از ساعت 10 تا 23 آماده ی ارائه ی خدمات به بازدیدکنندگان می باشد.

قیمت بلیط هم بسته به این که چه فیلمی را در چه روزی مشاهده می کنید متفاوت است.

مرکز خرید مگا سنتر

2 - هپیلون سرزمین سحر و جادو | Happylon Magic Park

هپیلون اولین و بزرگترین مرکز شادی و سرزمین سحر و جادو در آسیای میانه است که مخصوص گرد هم آیی کودکان و خانواده هایشان با هم می باشد، یکی از نکاتی که این سرزمین را نسبت به دیگر اماکن شادی و تفریح خانوادگی برتری می بخشد این است که به دلیل رو بسته بودن این مکان، دیگر لازم نیست بازدیدکنندگان نگران شرایط آب و هوایی باشند و با تهویه ی بسیار مناسبِ این مکان در هوایی خوب و دل انگیز به تفریح و سرگرمی می پردازند، از دیگر نکات مهم این پارک آن است که در طول هفته استفاده از هپیلون رایگان است و تنها در روزهای تعطیل و آخر هفته ها لازم به پرداخت بلیت می باشد.

وسایل بازی که در این پارک وجود دارند کاملا مطابق با تحقیقات علمی و با بررسی های طولانی در این مکان قرار داده شده و کودکان می توانند به راحتی با پدر و مادرانشان بدون این که نگران امنیت و ایمنی باشند به بازی و سرگرمی بپردازند.

سرزمین جادو قزاقستان
هپیلون قزاقستان

3- صخره نوردی

در طبقه ی دوم مرکز خرید مگا سنتر آلماتی مکانی بسیار جالب و دیدنی وجود دارد که در آن دیواری برای صخره نوردی به بلندای 16 متر تعبیه شده که علاقمندان به صخره نوردی می توانند به این مکان بروند و با تجهیزات کامل و زیر نظر مربیان بین المللی صخره نوردی نمایند.

صخره نوردی مگا سنتر

رستوران و کافه های مرکز خرید مگا سنتر آلماتی

در مرکز خرید مگا سنتر رستوران ها و کافه های زیاد و متنوعی وجود دارند. 24 مورد از آن ها در طبقه ی دوم پاساژ قرار گرفته اند. این را هم بدانید که اکثر رستوران ها و کافه های این مرکز خرید در طبقه دوم آن واقع شده اند اما باز هم می توانید در طبقه اول رستورانی برای استراحت و غذا خوردن پیدا کنید مثل رستوران خانگی Eating and drinking که در این طبقه قرار دارد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر از همه ی رستوران های طبقه دوم می توانید از این لینک دیدن نمایید، رستوران و کافه های طبقه دوم به شرح زیر است:

فود کورت:

فود کورتِ مرکز خرید مگا آلماتی که در طبقه دوم واقع شده طراحی زیبایی دارد و می توانید در آن انواع غذاهای ایتالیایی، چینی، گرجستانی و اوکراینی را تجربه کنید.

فود کورتمرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان
فود کورتمرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان

فست فود:

_ پیتزا هات | Pizza Hut

                           متوسط قیمت غذا برای دو نفر در این رستوران 50 تنگه ی قزاقستان  

_ کی اف سی | KFC

                          متوسط قیمت غذا برای دو نفر در این رستوران 55 تنگه ی قزاقستان

و... 

مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان
مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان

غذاهای آسیایی

_ کباب گریل | Kebab Haus grill

                                     متوسط قیمت غذا برای دو نفر 70 تنگه ی قزاقستان

_ خانه کُره | KOREAN HOUSE RESTAURANTS

                                    متوسط قیمت غذا برای دو نفر 50 تا 80 تنگه ی قزاقستان 

و...

مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان
مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان

نگاهی تخصصی به مرکز خرید

در این مرکز خرید امکانات کاملا مناسبی برای گذراندن یک روز خوب و مفرح وجود دارد، این مرکز بسیار با کیفیت و تمیز است و دارای امکاناتی مانند: اتاق کمک های اولیه، رختکن، اتاق مادر و کودک، خیاطی، سالن های زیبایی، نمازخانه و اتاق دعا و سرویس بهداشتی می باشد.

پروژه ی ساخت مرکز خرید مگا سنتر آلماتی توسط یک شرکت فرانسوی به نام دیزاین ارچیتکچوآل Design Architectural ) که بیش از 30 سال در زمینه ی طراحی و دیزاین مراکز خرید و تفریحی تجربه دارد طراحی شده است و کاملا مطابق با معیارهای بین المللی می باشد.

در سال 2009 میلادی مرکز خرید مگا سنتر آلماتی با صرف هزینه ی 62,8 میلیون دلار بازگشایی گشت و چهارم جولای همین سال توانست جایزه ی ( Perfect ) قزاقستان را از آن خود کند.

این مرکز خرید با موفقیت چشم گیری رو به رو گشت، در روزهای عادی حدود 30,000 نفر و در آخر هفته و تعطیلات حدودا 60,000 نفر برای خرید و گردش به مرکز خرید مگا سنتر می روند.

مگا آلما آتا

دسترسی و آدرس

پس از آشنایی با مرکز خرید، باید بدانیم که مکان دقیق آن کجاست و چگونه می توانیم به آن برسیم، مرکز خرید مگا سنتر آلماتی میان دو خیابان رزیباکیو ( Rozybakiev Street ) و کبلوکوو ( kablukov ) در پارک مگا قرار گرفته است، از تمامی مراکز اصلی شهر آلماتی اتوبوس به مقصد منطقه ی مگا وجود دارد که می توانید از آن استفاده نمایید و یا با تاکسی و وسایل نقلیه ی شخصی به این مرکز خرید بروید.

آدرس: آسیای میانه، کشور قزاقستان، شهر آلماتی، خیابان رزیباکیو، منطقه ی مگا، مرکز خرید مگا سنتر.

Address: Rozybakiev Street 289, Almaty, Kazakhstan

Phone:+7 747 891 0892

مرکز خرید مگا سنتر آلماتی قزاقستان

سخن آخر

 امروز به یکی از مراکز خرید قزاقستان به نام مگا آلما آتا که شعب مختلفی در سراسر این کشور دارد پرداختیم و سعی کردیم شعبه ی اصلی آن در شهر آلماتی را به شما معرفی کنیم، اگر تجربه ی سفر به این مکان را دارید تجربیات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم از تجربیات شما استفاده کنیم و امکانات بهتری را ارائه دهیم.

کارناوال پیش از این هم به مراکز خرید مختلفی در سراسر جهان سفر کرده است که می توانید از طریق این لینک با آن ها آشنا شوید.

اگر پیشنهادی دارید و مرکز خریدی خاص در نظرتان است می توانید از طریق این لینک و یا قسمت نظرات، پیشنهاداتتان را با ما در میان بگذارید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.