karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

20 اسفند 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از ایرنا، آثار باستانی - تاریخی موزه لوور فرانسه در موزه ملی ایران به نمایش در می آیند.

با انجام توافق اولیه بین موزه لوور و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران، درباره ی نمایش آثار شاخص موزه لوور در موزه ملی ایران، هیاتی از کارشناسان این موزه به سرپرستی مدیر بخش شرق باستان لوور، ماریل پیک، در روز سه‌شنبه و چهارشنبه، هفدهم و هیجدهم اسفند ماه سال جاری با جبرئیل نوکنده، مدیر موزه ملی ایران، دیدار و گفتگو داشتند.

طرفین، در این دیدارها به دنبال مذاکرات قبلی، به بحث و تبادل نظر در خصوص فراهم آوردن مقدمات نمایشگاهی از آثار موزه لوور در موزه ملی ایران پرداختند.

هیات اعزامی از لوور به همراه کارشناسان موزه ملی ایران، بازدیدی از محل نمایشگاه به عمل آورده و شرایط آن را از نظر قابلیت‌های حفاظتی - امنیتی، امکانات فضا و سایر جزئیات مورد بررسی قرار داده اند.

طرفین مذاکره در اواخر فروردین سال 1396 در پاریس دیدار خواهند داشت تا در خصوص انتخاب اشیا و سایر موارد مرتبط مجددا گفتگو داشته باشند.

بر اساس برنامه‌ریزی های اولیه، قرار است این نمایشگاه در اواخر سال 1396 یا اوایل سال 1397به مدت سه ماه در موزه ملی ایران برگزار گردد.

این نمایشگاه برای نخشتین بار ثار تاریخی موزه لوور را به ایران می آورد و مجموعه ای از اشیای مهم و شاخص این موزه را در معرض نمایش می گذارد.

موزه لوور

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سپهر از خرم آباد

یک تالار بزرگ در موزه لوور مشهورترین و پر بازدیدترین موزه جهان فقط به نمایش عمومی آثار باستانی لرستان اختصاص داده شده.در سفری که به پاریس داشتم از تماشای میراث ارزشمند زادگاهم در این موزه بسیار لذت بردم اما جای اصلی این آثار در ایران است.امیدوارم پس از ثبت جهانی شهر زیبا و باستانی خرم آباد با محوریت دژ شکوهمند شاپورخواست در میراث یونسکو شرایط برای استرداد بخشی از آثار باستانی لرستان فراهم شود تا در موزه باستان شناسی خرم آباد به نمایش عمومی گذاشته شوند.

انتشار:23 اسفند 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.