karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

01 تیر 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه ای اعلام کرد با دستور رئیس جمهور همه فرودگاه‌ها این امکان را خواهند داشت که بدون ثبت مهر ورود و خروج در گذرنامه، امر ورود و خروج گردشگران و مسافران را تسهیل کنند. 

آقای ظریف این خبر را در حاشیه مراسم رونمایی از هدایای مقامات عالی کشورهای خارجی به وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد و گفت: 

وزارت خارجه در خدمت تمام شهرهای ایران برای توسعه گردشگری است و در این زمینه جای هیچ نگرانی نیست.

ایشان در ادامه افزود: 

وزارت امورخارجه مدت‌هاست ویزای الکترونیک صادر می‌کند و این ویزا در گذرنامه‌ها درج نمی‌شود و در اکثر کشورهای دنیا هم به همین ترتیب، ویزا صادر می‌شود. با نیروی انتظامی و پلیس گذرنامه در حال رایزنی و همکاری هستیم و هم اکنون در فرودگاه امام (ره) هماهنگی‌هایی انجام شده که بدون ثبت مهر ورودی در گذرنامه و با امکانات رایانه‌ای این کار انجام شود.

آقای ظریف در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: 

رئیس جمهور در آخرین جلسه هیئت دولت این مهم را مقرر کردند و هیئت دولت هم تصمیم گرفت این وضعیتی که در فرودگاه امام خمینی داریم به تمام فرودگاه‌های کشور تعمیم داده شود و ان‌شاالله با دستور رئیس جمهور همه فرودگاه‌ها این امکان را خواهند داشت که بدون ثبت مهر ورود و خروج در گذرنامه بتوانیم امر ورود و خروج گردشگران  را تسهیل کنند. 

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

من یه سوال داشتم من پاسپورت ایرانی رو از برلین گرفتم میخوام مهر ورود و خروج ثبت نشود آیا امکانش هست ؟؟

انتشار:03 اردیبهشت 1403

آیا این دیدگاه مفید بود؟

من تاریخ ۶ دی وارد ایران شدم و دو تابعیتی هستم. پاسپورتم مهر ورود نداره. چکار کنم؟

سلام ' به هیچ وجه نگران نباشید ورود و خروج الکترونیکی ثبت می شود و مهر زده نمی شود . احتمالا پاسپورت شما در خارج از ایران صادر شده است .

23 فروردین 1403

انتشار:08 دی 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.