karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 اردیبهشت 1399

به روز رسانی

13 اردیبهشت 1399

به نقل از خبرگزاری مهر، تبلیغ تورهای گردشگری برای تعطیلات خرداد از سوی برخی از فعالان گردشگری آغاز شده و این درحالی است که رئیس انجمن دفاتر مسافرتی کشور نیز گفته هیچ یک از دفاتر نباید تعهدی برای مسافر ایجاد کنند که از عهده انجامش برنیایند.

با وجود اینکه هنوز سفر تفریحی به شهرهای مختلف کشور، از سوی متولیان بهداشت، به صورت رسمی مجاز اعلام نشده اما آغاز تردد بین استانی برخی را به بهانه سفر کاری و رفتن به خانه‌ها و ویلاهای شخصی و یا خانه اقوام و آشنایان راهی جاده‌ها کرده است. البته آثار باستانی و تفرجگاه‌ها و مراکز گردشگری تعطیل همچنان تعطیل هستند و برخی افراد هم با وجود تمام تردیدها، راهی مناطق طبیعی نزدیک به شهرهای محل سکونت‌شان می‌شوند تا سفری یک روزه داشته باشند و نیاز به اقامت پیدا نکنند.

با وجود عادی نشدن شرایط و عدم اعلام مقامات، تبلیغات برای تورهای گردشگری به خصوص طبیعت‌گردی آغاز شده است و برخی دفاتر خدمات مسافرتی با مجوز و یا بدون مجوز اقدام به تبلیغ تور برای روزهای آخر ماه رمضان یا تعطیلات نیمه خرداد کرده‌اند.

حرمت الله رفیعی -مدیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران- در این باره گفت:

در واقع نمی‌توانیم بیکار بمانیم. به همکاران خودم اعلام کرده ام که از الان برای اوایل خرداد تبلیغات‌شان را شروع کنند منتها هیچ کدام نباید تعهدی به مسافران بدهند که نتوانند از عهده اجرای آن برآیند.

وی در ادامه افزود:

باید تعهدی بدهند که بتوانند اجرایش کنند نه اینکه به این بهانه پولی از مردم گرفته شود و بعد بگویند که دولت اجازه سفر کردن را نداد. برای سفرهای خارجی هم تا شرکت‌های هواپیمایی اعلام نکنند که مسافر می‌برند و یا می‌آورند کسی نمی‌تواند فروش بلیت داشته باشد.

رفیعی ادامه داد:

اکنون می‌توان برای مناطقی که شرایط سفید دارند رفته رفته تبلیغ سفر کرد. البته مشروط به اینکه همین شرایط باقی بماند و توان اجرای آن تور را داشته باشند.

تور

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

فقط خدا کنه که تمامی نکات بهداشتی رو واقعا هم مسافران و هم لیدر ها رعایت کنن تا دوباره موج دوم این شیوع شروع نشه.

انتشار:16 اردیبهشت 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.