karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

23 آذر 1395

به روز رسانی

20 آبان 1399

خیابان سی تیر، خیابانی تاریخی در قلب پایتخت همیشه بیدار ایران، حرف های زیادی از تاریخ برای گفتن دارد؛ از تمدن و اصالتی که دارد، از عجین شدن هنر، سیاست و در کنار هم قرار گرفتن ادیان مختلف و از زندگی که بی توقف در آن جریان دارد. دیدنی های خیابان سی تیر تهران، یکی دو تا نیستند؛ می توانید به موزه ملی ایران باستان بروید و سفری در تاریخ را تجربه کنید یا آن که علم و تاریخ را در کنار هم در موزه علوم و فنون به تماشا بنشینید و یا آن که فارغ از هر چیز، بر روی سنگ فرش های آن قدم بگذارید و تهران قدیم را تجسم کنید. 

اما به تازگی قرار است این خیابان میزبان یک اتفاق تازه باشد، اتفاقی خوشمزه که تجربه ای نو برایتان خواهد ساخت.

قرار است تا خیابان سی تیر، نخستین جشنواره خیابانی تهران را  میزبانی کند. در این جشنواره، برندها و گردونه های غذایی، سوغات و صنایع دستی و کافه فست فودهای سیاری حضور دارند.

این جشنواره از تاریخ 25 آذر به صورت رسمی آغاز خواهد شد و تا نوروز ادامه خواهد یافت و هر هفته موضوعی خاص خواهد داشت. همچنین به مناسبت  ولادت رسول و شب یلدا نیز برنامه هایی ویژه همراه با موسیقی های خیابانی ، تئاتر و ... در آن برگزار خواهد شد.

اگر اهل تهران هستید و به دنبال مکانی برای گذراندن یک روز تعطیل هستید بازدید از این جشنواره می تواند جالب باشد.

در روزهای آینده همراه کارناوال باشید تا اخبار و تصاویر بیشتری از این جشنواره را با هم ببینیم.

در ادامه تصاویری از خیابان سی تیر و این جشنواره با هم می بینیم:

جشنواره غذایی خیابان سی تیر تهران
جشنواره غذایی خیابان سی تیر تهران
جشنواره غذایی خیابان سی تیر تهران
جشنواره غذایی خیابان سی تیر تهران
جشنواره غذایی خیابان سی تیر تهران
جشنواره غذایی خیابان سی تیر تهران
جشنواره غذایی خیابان سی تیر تهران

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

مهدیس

این کارناوال همیشگی هست یا در زمان های خاصی برگزار می شود؟

انتشار:08 خرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.