karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

11 آبان 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

عکس روز کارناوال

Bahram Habibi

  • چند وقت پیش بچه‌ها گفتن یه سری عکس ازمون بگیر نزدیک میدون آزادی، منم گفتم دو تا ساعت طلایی داریم؛ نزدیک طلوع و غروب که رنگ‌ها کولاک می‌کنن. غروب جمعه‌اش که شلوغه پس می‌مونه طلوع. خلاصه دیروز کله سحر کشوندمشون اینجا واقعا هم سخت بود؛ ولی خودم هم تا حالا آزادی رو به این قشنگی ندیده بودم. ‌

توضیحات و داستان بهرام حبیبی، عکاسی جوان را خواندید که این عکس را در تب و تاب مسابقات جام جهانی و به مناسبت حضور تیم ملی ایران در این رویداد، به ثبت رسانده بود. او در ادامه می نویسد:

  • داستان از این قرار بود که تعدادی از دوستام قرار بود برای مسابقات و طرفداری همه جانبه تیم ملی به روسیه برن. چند هفته قبل از رفتنشون سپهر بهم گفت که قراره به همراه گلاره، امید و محمدرضا یه عکس دسته جمعی بگیریم و یه جوری به مردم بگیم که «درسته که توی گروه مرگیم،‌ اما ما خیلی امیدواریم به برد!». بعد از کمی گپ زدن به این نتیجه رسیدیم که بهترین جا برای این عکس برج آزادیه چون بیشتر از هر جایی برای ما ایرانی‌ها حکم یه نماد همه جانبه از ایران رو داره. صبح یک روز تعطیل رفتیم سمت آزادی و بعد از ده بیست بار تلاش این عکس رو گرفتیم. وقتی که توی صفحه‌های اینستاگراممون آپلودش کردیم به طرز عجیبی شروع شد به اشتراک گذاشته شدن. انگار همه منتظر بودن که یه همچین عکسی گرفته بشه که با صدای بلند اتحاد و پشتیبانیشون از تیم ملی رو فریاد بزنن. ما هم از این داستان خوشحال بودیم که تونستیم یه قدم خیلی کوچیک برداریم برای ارسال انرژی مثبت برای بچه‌های تیم ملی. از طرف دیگه وقتی هفته‌های بعد نتیجه بازی‌ها رو دیدیم این عکس هزاران برابر بیشتر برامون معنی پیدا کرد، یه جورایی دیدیم واقعا خواستن توانستنه و ما هم می‌تونیم لرزه به تن بزرگترین تیمهای دنیا بندازیم. خلاصه جام جهانی اومد و رفت. اما این عکس برای ما یه خاطره‌ همیشگی شد.

بهرام حبیبی خودش را هم این گونه معرفی می کند:

  • سه سال با موبایل عکاسی می‌کردم و بعد به پیشنهاد دوستام دوربین گرفتم و الان چهار ساله که با دوربین هم عکاسی می‌کنم. به کمی قبل‌تر برگردیم، رشته دانشگاهیم مهندسی عمرانه و کارشناسی ارشدم رو در گرایش عمران-زلزله گرفتم که یه جورایی اثر رشته دانشگاهیم توی عکس‌هام مشخصه. راستش علاقه زیادی به عکاسی شهری و معماری دارم. اما عکاسی انقدر لذتبخش هست که وسوسه شم و به همه سبک‌هاش سرک بکشم.

برای آشنایی با بهرام حبیبی و آثارش می توانید سری به صفحه اینستاگرام و یا وبسایتش بزنید.

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.