karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

21 اردیبهشت 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

اگر کسی درباره ی آپارتمان های #لوکس و مجلل صحبت کند در ذهن شما تصویر یک ساختمان و یا برج شکل می گیرد . ولی امروزه هواپیماها نیز دارای کابین های لوکس شده اند و می توان گفت به هنگام #سفر گویی در یک آپارتمان مجلل ولی نه چندان بزرگ در حال سفر کردن هستید . خط های هوایی دیگر فقط وظیفه ی جا به جا کردن مسافرها را ندارند بلکه در تلاش هستند تا بهترین تجربه از سفر را در اختیار مشتری های خود قرار دهند . 

شرکت های بزرگ هواپیمایی مانند #ایرباس و #بوئینگ در این زمینه از دیگر شرکت کمی عقب تر هستند و شاید دلیلش این باشد که این دو شرکت تمرکز خود را بر روی کیفیت و امنیت سفر هایشان گذاشته اند . 

شرکت هایی هستند که نسبت به ایرباس و بوئینگ از طول عمر کمتری برخوردار می باشند ولی با وجود این در دنیای #سفرهای هوایی بسیار شناخته شده هستند و ز امنیت بالایی نیز برخوردار می باشند . 

تعداد این نوع خطوط هوایی اندک است ولی در آینده ای نزدیک شاهد فعالیت های گسترده و بزرگتری از این خطوط هوایی خواهیم بود . 

همراه کارناوال باشید تا سفری با هواپیماهای لوکس این شرکت ها داشته باشیم .

هواپیما

نگاهی به سفرهای هوایی لوکس و ویژگی این نوع سفر کردن

امروزه می توان طی چندین ساعت به لطف سفر با هواپیما از یک سوی کره ی زمین به سوی دیگر آن در نهایت امنیت و آرامش سفر کرد . در دنیای امروز کیفیت سفر کردن بسیار حائز اهمیت می باشد و شرکت های هوایی از این موضوع به خوبی آگاه هستند . دیگر دوران این که فقط مسافر را به مقصد باید رساند گذشته است ولی هرچند هنوز کشورهایی هستند که خطوط هوایی امنی ندارند چه برسد به هواپیماهای لوکس .

شما می توانید با پرداخت مبلغی بیشتر از آن چه که باید برای یک سفر عادی بپردازید پرداخت کنید و سفری لذت بخش و متفاوت را تجربه کنید . فقط کافی است بر روی صندلی های مدرنی که شما را ماساژ می دهند بنشینید تا مهمانداران بهترین غذاها و نوشیدنی ها را در اختیار شما قرار دهند . 

اگر احساس خستگی کردید صندلی خود را به یک تخت بدل کنید و بخوابید .

می خواهید سر حال شوید ؟ حمام کنید و یا از جکوزی هایی که برای شما در نظر گرفته شده استفاده کنید . شما اگر فرد اجتماعی هستید و یا می خواهید با افراد دیگری به گفت و گو بپردازید به کافه بروید و در کنار دیگر مسافران به صحبت بنشینید . 

به هنگام سفر مهماندارانی گوش به زنگ شما برای خدمت رسانی آماده هستند . تلویزیون های با کیفیت و مدرنی در اختیار شما هستند و می توانید هر فیلمی را که می خواهید مشاهده کنید . 

این یعنی یک سفر هوایی لوکس . ولی سوال این جا است که آیا این سبک سفر انسان ها را راضی کرده است ؟ در ادامه همراه ما باشید تا به جواب برسید . 

هواپیما در فرودگاه
هواپیما

1) Flying Colours Corp

این شرکت یکی از اولین ها در طراحی این نوع هواپیماها می باشد . شاید برای شما جالب باشد که برای اولین بار همین شرکت از فیبر کربن برای ساخت تمامی اجزای درونی هواپیما استفاده کرد و اینترنت وای فای را نیز به هواپیماها آورد . 

این کمپانی 25 سال است که در این صنعت فعالیت می کند . 

هدف این شرکت ساخت هواپیماهایی است که مانند داخل آن ها مانند یک خانه طراحی شده باشد و به همان اندازه نیز راحت باشند . عقیده ی این کمپانی این است که با رسیدن به ایده ها و هدف ها زودتر از دیگر رقبا می توان به موفقیت دست پیدا کرد . 

کیفیت برای این کمپانی بسیار مهم است . 

اگر با هواپیماهای این شرکت سفر کنید تجربه ی لذت بخشی خواهید داشت . 

Flying Colours Corp
Flying Colours Corp
Flying Colours Corp
Flying Colours Corp

2) Jet Aviation Design Studio

یکی دیگر از شرکت هایی که در سوئیس فعالیت می کند Jet Aviation Design Studio نام دارد . این شرکت توانسته است در کابین های خود سالن ناهارخوری و نشیمنگاه های بزرگی را طراحی کند و قرار دهد و همین طور از شومینه و میز شطرنج نیز در طراحی خود استفاده کرده است . 

به گفته ی این شرکت در دنیای امروز طراحی هواپیماهایی به این شکل مدرن رمز موفقیت در این صنعت است . ولی یک سوال بزرگ وجود دارد ، افراد کمی نسبت به جمعیت جهان می توانند این نوع سفر را تجربه کنند ، این شرکت ها سود خود را از همین افراد کم بدست می آورند ؟ آیا چگونه می خواهند یک فضای رقابتی بوجود بیاورند ؟

این شرکت برای شما سفری لوکس و راحت را ارائه می کند .

Jet Aviation Design Studio به خوبی نیازهای مسافران و انتظارات آن ها را می داند و برطرف می کند . طراحانی که به استخدام این شرکت در آمده اند از بهترین ها هستند و در صنعت هوایی به سرعت درحال پیشرفت هستند . 

Jet Aviation Design Studio
داخل Jet Aviation Design Studio
داخل Jet Aviation Design Studio
داخل Jet Aviation Design Studio
داخل Jet Aviation Design Studio
داخل Jet Aviation Design Studio
داخل Jet Aviation Design Studio

3) Aeria Luxury

این شرکت در زمینه ی قرار دادن تکنولوژی روز در هواپیماها شناخته شده است . Aeria Luxury سعی کرده است تا با استفاده از مهندسین در زمینه های طراحی و کامپیوتر از نمایشگر های بزرگ در کابین ها استفاده کند و در کنار آن از اینترنت وای فای نیز بتوان استفاده کرد . 

یکی از اقدامات جالبی که این شرکت انجام داده می توان به این موضوع اشاره کرد که شما به هنگام سفر می توانید تماس های ویدئویی و صوتی را با تمامی نقاط کره ی زمین داشته باشید . 

طراحان کابین این شرکت در باز بودن فضا برای مسافران تدابیر ویژه ای اندیشیده اند و از سبک متفاوتی در طراحی استفاده کرده اند . 

شما اگر با هواپیماهایی که این شرکت کابین های آن را طراحی کرده سفر کنید لوکس بودن را در کنار راحتی تجربه خواهید کرد . 

داخل Aeria Luxury
داخل Aeria Luxury
داخل Aeria Luxury

4) Etihad Airways

چندی پیش شاهد تبلیغات گسترده ای از سوی خطوط هوایی اتحاد بوده ایم و دیدیم که از کابین های لوکس خود پرده برداشت . کابین هایی که در مقایسه با کابین های هواپیماهای دیگر بسیار لوکس تر و راحت تر به نظر می رسید . 

این شرکت در کابین هواپیماهای ایرباس مدل A380 خود تغییرات زیادی را انجام داد . 

ما شاهد تغییرات فوق العاده ای هستیم . هر مسافر حمام خودش را دارد ، صندلی هر فرد تبدیل به تختخواب می شود و همین طور تلویزیون های شخصی در اختیار مسافران نیز هست . 

این شرکت امروزه در سطح جهانی بسیار مطرح می باشد .

Etihad Airways
Etihad Airways
داخل Etihad Airways
داخل Etihad Airways
داخل Etihad Airways
داخل Etihad Airways
داخل Etihad Airways
داخل Etihad Airways

آینده ی سفرهای هوایی لوکس چیست ؟

شاید برای همه ی ما سفر کردن با این هواپیماها بسیار لذت بخش باشد و بخواهیم روزی آن را امتحان کنیم . ولی همانطور که می دانید در حال حاضر این نوع سفر ها را در هر نقطه ی دنیا نمی توان دید و خطوط هوایی کمی به این شکل خدمات ارائه می دهند . 

امروزه بسیاری از کشورها به دنبال بالا بردن امنیت پروازها هستند . آیا لوکس تر شدن هواپیماها دغدغه ی امروز این ابر شرکت ها باید باشد ؟

آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد . 

هواپیما

سخن کارناوال

نظر شما درباره ی این هواپیماهای لوکس چیست ؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

یوسی

هواپیمایی کاسپین ایران و هواپیماهای توپولفش رو چرا یادتون رفت بگید ؟؟

انتشار:22 اردیبهشت 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.