karnaval.ir

پرستو مقدم

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

31 مرداد 1396

به روز رسانی

15 اسفند 1398

در لحظه ی اول، شنیدن نام هتل، یادآور جایی کوچک و دنج برای کسب آرامش و آسایش است. اما، تعداد گردشگران هر ساله فزونی می یابد و اشتهای این جمعیت کثیر، با شرایط و سلیقه های متفاوت را، امکانات ساده و تکراری سیراب نمی کند. این افزایش در تعداد و تقاضا برای گردشگری، هتل سازان را بر آن داشته است تا دست به ساخت هتل هایی عظیم بزنند؛ هتل هایی با بالغ بر هزاران اتاق و مسافر. جالب است بدانید که معیار سنجش و مقایسه ی بزرگی هتل ها، تعداد اتاق های آنهاست نه مساحت آنها.

وب سایت هتل یو وانت (Hotel you want) هتل های خاص، لوکس و عجیب سراسر دنیا را به گردشگران معرفی می کند و امکان ورود به وبسایت های رزرو اتاق در هتل های معرفی شده را به کاربران می دهد. این وبسایت فهرستی با نام "10مورد از بزرگترین هتل های دنیا که ممکن است در آنها گم شوید" را ارائه کرده است که در ادامه با این لیست آشنا خواهیم شد. در این لیست ابتدا و در مورد 1 با بزرگترین هتل دنیا آشنا می شویم و لیست را تا مورد 10 ادامه می دهیم.

با کارناوال باشید تا سری به این کلان هتل ها بزنیم...

نکته: در مطلب پیش رو تنها به معرفی اجمالی بزرگترین هتل های دنیا پرداخته ایم، در آینده کارناوال به این هتل ها سفر می کند تا شما را با جزئیات بیشتری آشنا کند.

اگر به دنبال آگاهی از قوانین متداول در هتل‌ها مانند شرایط پذیرش، قوانین کنسلی، آوردن مهمان به اتاق هتل و ... هستید سری به مطلب قوانین متداول در هتل های ایران بزنید.

هتل و پلازای فرست ورلد مالزی

1- هتل و پلازای فرست ورلد | مالزی

ظاهر رنگین کمانی و تعداد و تنوع اتاق ها عواملی هستند که این هتل سه ستاره را دوست داشتنی می کنند. در میان تمامی هتل های دنیا، هتل و پلازای فِرست وُرلد (First World hotel and plaza) بیشترین تعداد اتاق را دارد و از این جهت رکورددار گینس محسوب می شود.7 هزار و 351 اتاق متنوع در 28 طبقه آماده ی پذیرفتن مسافران از هر گوشه ی جهان هستند.

تمیزی هتل، موقعیت مناسب، و سیستم هوشمند ورود و خروج از امکاناتی هستند که رضایت بسیاری از مسافران را جلب کرده اند. همچنین پارک های موضوعی از دیگر نقاط قوت این هتل زیبا و بزرگ می باشند که سفری مفرح را برای شما رقم می زنند. بازی های کامپیوتری، دنیای برفی و کمپانی قرن بیستم از جمله موضوعات این پارک های موضوعی هستند. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین بازی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، اسپا، سالن بازی بولینگ، مرکز خرید و... اشاره کرد.

اگر سفری به مالزی داشتید و هوس کردید چند روز را در بستری عظیم از بازی ها و سرگرمی ها سپری کنید، ما هتل و پلازای فرست ورلد، در استان پاهانگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

حدود هزینه ی اقامت برای هر شب و دو نفر در اتاق استاندارد:

 حدود 113 تا 234 دلار (حدودا 433،000 تا 890.000تومان)، متغیر با توجه به تاریخ، نوع اتاق و امکانات درخواستی.

آدرس: مالزی، گنتینگ هایلند، پاهانگ، هتل و پلازای فرست ورلد

Adress: First World Hotel & Plaza, Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia

هتل فرست ورلد مالزی

هتل فرست ورلد مالزی

Clonix Usui

هتل فرست ورلد مالزی

2- هتل و مرکز تفریحی ونیزی و پالازو | لاس وگاس

هتل های لوکس در لاس وگاس اندک نیستند، اما مجموعه ی ونیزی و پالازو (The Venetian and The Palazzo) بزرگترین آنهاست. هتل ونیزی، هتلی است 5 ستاره با 36 طبقه، 4049 اتاق و 3068 سوئیت. در این مجموعه از شهر ونیز ایتالیا الهام گیری شده، تا حدی که می توانید مدتی را درون قایق هایی اطراف هتل در آب شناور باشید و خود را میان آب های ایتالیا تصور کنید. عاملی که شباهت این هتل را به ونیز بیشتر می کند، ماکت هایی از معماری ونیز است. پل ریالتو، شیر سرستون کلیسای سنت مارکو و قصر دوک نمونه هایی از این ماکت ها هستند.

اگر به حساسیت دچار هستید در ونیزی و پالازو می توانید اتاق های ضد حساسیت هم پیدا کنید. ناتوانی های جسمانی هم برای شما محدودیتی ایجاد نمی کنند، زیرا خدمات کاملی برای افراد ناتوان ارائه می شود. سازندگان این مجموعه فکر همه چیز را کرده اند تا برای مسافرانشان سفری بی عیب و نقص رقم بزنند.

چندین استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، سالن زیبایی و بدنسازی، اتاق های مخصوص استعمال سیگار، صرافی و سرگرمی های متنوع تنها گوشه هایی از امکانات ونیزی و پالازو می باشند. همچنین زمین گلفی در حدود 3 کیلومتری مجموعه قرار دارد.

در سفر به لاس وگاس می توانید تمامی امکانات لوکس مورد نظرتان را در این هتل پیدا کنید.

حدود هزینه ی اقامت برای هر شب و دو نفر:

 حدود 259 تا 509 دلار (حدودا 990.000 تا 1.945.000تومان) ، متغیر با توجه به تاریخ، نوع اتاق و امکانات درخواستی

آدرس: آمریکا، ایالت نوادا، لاس وگاس، بلورا لاس وگاس

Address: 3355S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89109

هتل ونیزی و پالازو لاس وگاس

Nicolas Suarez

هتل ونیزی و پالازو لاس وگاس

هتل ونیزی و پالازو لاس وگاس

Korkuson Rodaree

3- هتل ایزمایلوو | مسکو

وقتی حرف از بزرگترین هتل های جهان باشد، قطعا بزرگترین کشور دنیا هم در آن لیست جایی دارد! هنگام برگزاری بازی های المپیک تابستانی  1980 هتل های ایزمایلوو (Izmailovo) در مسکو و با دسترسی عالی به بسیاری از مراکز توریستی شهر، ساخته شدند.

ایزمایلوو در نزدیکی پارک ایزمالوسکی، مجموعه ایی است با چهار هتل مجزا، هتل های آلفا و دلتا با چهار ستاره و هتل های بتا و گاما با سه ستاره این مجموعه را تشکیل می دهند. هر یک از این چهار ساختمان دارای 30 طبقه هستند و تعداد اتاق هایشان مجموعا به بیش از 7000 عدد می رسد. در 16 رستوران هر چهار هتل، انواع غذاهای بین المللی و روسی سرو می شوند. پارکینگ اختصاصی با مبلغ روزانه 450 روبل (حدود 30 هزار تومان) در اختیار میهمانان قرار میگیرد.

از جمله امکانات جالب این هتل می توان به اداره پست و بانک اشاره کرد.

حدود هزینه ی اقامت برای هر شب و دو نفر:

آلفا: از حدود 70 تا 385 دلار  (حدودا 260.000 تا 1.463.000 تومان)

بتا: از حدود 55 تا 205 دلار (حدودا 206.000 تا 776.000 تومان )

گاما: از حدود 56 تا 70 دلار (حدودا 210.000 تا 260.000 تومان)

دلتا: از حدود 70 تا 94 دلار (حدودا 260.000 تا 355.000 تومان )

(قیمت ها با توجه به تاریخ، نوع اتاق و امکانات درخواستی متغیر می باشند)

آدرس: روسیه، مسکو، خیابان 71، منطقه ایزمایلوسکویه، مجموعه هتل های ایزمایلوو

Address: Izmaylovskoye sh., 71, Moskva, Russia, 105613

هتل های ایزمالوو

Алексей Павлов

هتل دلتا مسکو

هتل بتا مسکو

4- تفرجگاه ام جی ام گرند | لاس وگاس

ام جی ام گرند (MGM grand) یکی دیگر از هتل های عظیم منطقه ی تفریحی لاس وگاس با چهار ستاره می باشد. با 6.6 هکتار وسعت، در 30 طبقه که 6852 اتاق در طبقاتش جا خوش کرده اند. اگر به شنا کردن در استخر های سرپوشیده علاقه مندید این هتل با 5 استخر فوق العاده شما را شگفت زده می کند. رودها و آبشارهای این هتل نیز از نقاط قوت و دلایل محبوبیتش به شمار می روند. ام جی ام گرند بزرگ ترین بخش بازی لاس وگاس را دارد و سالانه میزبان برگزاری مسابقات بوکس، اجراها و کنسرت های بی شماریست. همچنین میهمانان ام جی ام امکان این را دارند تا در استودیوی پیاده روی، قدم بزنند و با کشف رمز و رازهای قتل، خود را به چالش بکشند!

به طور معمول اگر بخواهید از هتل محل اقامتتان به دیگر تفرجگاه ها بروید باید از خیابان عبور کنید. اما در ام جی ام اینگونه نیست ! شما می توانید این کار را از طریق پل های موجود در هتل انجام دهید. 

 حدود هزینه ی اقامت برای هر شب و دو نفر:

حدودا 293 تا 1.645 دلار ( حدود 1.115.000 تا 6.285.000 میلیون)، متغیر با توجه به تاریخ، نوع اتاق و امکانات درخواستی 

آدرس: آمریکا، ایالت نوادا، لاس وگاس، بلوار لاس وگاس

  Address: 3799S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89109, USA3

هتل ام جی ام گرند لاس وگاس

Kevin

هتل ام جی ام گرند لاس وگاس

هتل ام جی ام گرند لاس وگاس

5- تفرجگاه دیزنی | اورلندو

هرگاه نام دیزنی را می شنویم ناخودآگاه انیمیشن های جذاب این کمپانی برایمان تداعی می شود. اگر نام دیزنی شما را به دوران خوش کودکی تان می برد و دوست دارید بار دیگر به دور از سختی های زندگی، گشتی در دوران آسوده ی کودکی بزنید، بهترین انتخاب برای شما تفرجگاه سه ستاره ی آل-استار دیزنی (Disney's All-star Resort) در شهر اورلندو ایالت فلوریداست.

تفرجگاه و استراحتگاه دیزنی، تعدادی مرکز تفریحی-اقامتی در چهار بخش اقتصادی، معتدل، لوکس و ویلاهای لوکس در اختیار مسافران قرار می دهد که هریک از این قسمت ها، دارای دکور و موضوعات مختلف از جمله فیلم، موسیقی، ورزشی و ... هستند و هرکدام با دکور هایی از انیمیشن های دیزنی تزئین شده اند. در مجموعه تفرجگاه های دیزنی، میان پارک های موضوعی، پارک های آبی، جشن ها و مراسم ویژه برای هر کسی تفریح و سرگرمی وجود دارد.

شما برای اقامت از میان این بخش های جذاب کدام را انتخاب می کنید ؟

حدود هزینه ی اقامت برای هر شب و دو نفر:

حدودا 149 تا 791 دلار ( حدود 570.000 تا 3.020.000 تومان)، متغیر با توجه به تاریخ، نوع اتاق و امکانات درخواستی 

آدرس: آمریکا، ایالت فلوریدا، شهر اورلاندو، تفرجگاه دیزنی

Address: Walt Disney World Resort, Orlando, FL 32830, US

تفرجگاه دیرنی اورلندو

HotelYouWant

تفرجگاه دیرنی اورلندو

تفرجگاه دیرنی اورلندو

6- هتل وین و انکور | لاس وگاس

تا اینجا با دو هتل از بزرگترین های لاس وگاس آشنا شده ایم. در بلوار لاس وگاس هتل های لوکس و بزرگ بسیاری می توان یافت، اما نمای خاص وین و انکور (Wynn and encore) در زیر تابش آفتاب لاس وگاس بیشتر از سایرین جلب توجه می کند. وین و اِنکور دو نمونه از بهترین هتل هایی هستند که در سراسر جهان می توان یافت و هر دو پنج ستاره هستند. در بسیاری از فیلم های مشهور و یا مستندهای ساخته شده از لاس وگاس، از این مجموعه ی لوکس هم فیلمبرداری شده است.

این دو هتل مجموعا دارای 4748 اتاق می باشند و دیدنی های بسیاری را در خود جای داده اند. در کنار امکاناتی مانند سالن بدنسازی با مربی های شخصی، مراکز سرگرمی، رستوران هایی با انواع غذاهای بین المللی و فاصله ی کم تا رستوران ها و دیدنی های لاس وگاس، برکه ی رویا یکی از نقاط قوت وین و انکور است که در کنار زمین گلف، جلوه ای آرامش بخش ایجاد می کند.

اگر به مُد علاقه دارید این هتل یکی از مراکز برگزاری مراسم معرفی برند های معروف است و داخل هتل، مراکز فروش اکثر مارک های معروف البسه را می توانید بیابید.

حدود هزینه ی اقامت برای هر شب و دو نفر:

حدودا 899 تا 1069 دلار (حدود 3.450.000 تا 4.095.000 تومان)، متغیر با توجه به تاریخ، نوع اتاق و امکانات درخواستی

آدرس: آمریکا، ابالت نوادا، لاس وگاس، بلوار لاس وگاس

3131 Address: 3131 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89109, USA

هتل وین و انکور لاس وگاس

هتل وین و انکور لاس وگاس

هتل وین و انکور لاس وگاس

7- هتل لاکسور | لاس وگاس

از نمای بیرونی این هتل سه ستاره و مجسمه ی بزرگش گرفته تا ستون های موجود در فضای باز و نوشته های درب کمدهایتان، همگی شما را به دنیای فراعنه مصر می برند! اولین نکته ای که هتل لاکسور (Luxor) با آن شما را شگفت زده می کند، مجسمه ای بزرگ از ابوالهول مقابل درب ورودی است که با نگاهی خیره به دوردست خوشامد گوی میهمانان می باشد. سپس نمای کلی ساختمانِ هتل که گویی یکی از اهرام ثلاثه را به لاس وگاس آورده اند و رویش را با شیشه های تیره پوشانده اند.

با داشتن 4400 اتاق، لاکسور در شمار هتل های لوکس قرار می گیرد و هنرمندان معروف بسیاری در آن به اجرای برنامه می پردازند. کلیسای این هتل هم سالانه پذیرای عروس و داماد های بسیاریست. وجود استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش و انواع غذا های دریایی، فست فود، استیک های فوق العاده و ساندویچ های آماده و خوش طعم همگی سبب شده اند رضایت میهمانان از این هتل بیش از یک هتل سه ستاره باشد. کارکنان لاکسور به پنج زبان انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و پرتغالی صحبت می کنند که این امر باعث راحتی بیشتر بسیاری از مسافران در این هتل است.

اگر به دنبال یک هتل سه ستاره با امکانات فوق العاده هستید و شگفتی های مصر برایتان جالبند، لاکسور مناسب ترین هتل برای شماست.

حدود هزینه ی اقامت برای هر شب و دو نفر:

قیمت ها در این هتل با توجه به زمان رزرو و اتاق انتخابی بسیار متنوع هستند.

حدودا از 40 تا 300 دلار (حدود 155.000 تا 1.150.000 تومان)، متغیر با توجه به تاریخ، نوع اتاق و امکانات درخواستی 

آدرس: آمریکا، ایالت نوادا، لاس وگاس ، بلوار لاس وگاس

Address: Las Vegas Blvd, South, Las Vegas, NV‎‎

هتل لاکسور لاس وگاس

هتل لاکسور لاس وگاس

هتل لاکسور لاس وگاس

8- ماندالای بی | لاس وگاس

ماندالای بِی (Mandalay Bay) هم مانند چند هتل دیگر در این لیست به صورت مجموعه ای دو ساختمانی است که ساختمان دوم برای افزایش ظرفیت به آن اضافه شده است. هنگام بررسی هتل های قبلی از استخر های مجللشان با خبر شدیم، اما ماندالای بی چیزی فراتر دارد. ساحل شنی از مهم ترین جاذبه های این هتل چهار ستاره برای مسافران به شمار می رود.

مجموعه ی ماندالای بی که با 4337 اتاق در جایگاه هشتم بزرگترین هتل ها قرار گرفته است، امکاناتی خاص تر از بسیاری از هتل ها برای ارائه کردن دارد. قدم زدن میان آکواریوم کوسه ها لحظات دل انگیز و گاهی دلهره آوری براتان رقم می زنند. یکی از بهترین خریدهایتان از برندهای معروف را می توانید در این هتل انجام دهید. می توانید هنگام عصر برای استراحت در کنار پنجره های تمام قد و یا تراسی با منظره و دکوری دلنشین وقت گذرانی کنید.

زبان های چینی، اسپانیایی و انگلیسی در ماندالای بِی صحبت می شوند. بعدازظهرها نیز معمولا هتل برنامه های سرگرمی مخصوصی برای میهمانان تدارک می بینند که می توانید در آنها شرکت کنید.

حدود هزینه ی اقامت برای هر شب و دو نفر:

حدودا از 330 تا 925 دلار (حدود 1.255.000 تا 3.500.000 تومان)، متغیر با توجه به تاریخ، نوع اتاق و امکانات درخواستی

آدرس: آمریکا، ایالت نوادا، لاس وگاس ، بلوار لاس وگاس

Address: 3950 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89119, USA

هتل ماندالای بی لاس وگاس

Jerry Williams

کوسه های هتل ماندالای بی

هتل ماندالای بی لاس وگاس

9- هتل امبسدر سیتی جمتین | تایلند

 کشور زیبای تایلند، نهمین هتل بزرگ جهان را با مساحت چهل هکتار و سه ستاره در شهر بانکوک جای داده است.

اتاق های امبَسِدِر سیتی جمتیِن (Ambassador City Jomtien) از نظر کیفیت به ترتیب به چهار گروه اقیانوس، ساحل، باغ و مهمانخانه تقسیم می شوند. در طول اقامتتان قطعا از مبلمان رنگارنگ، اتاق بخار و استخر و سونای بسیار با کیفیت، سالن بدنسازی به همراه مربی و غذاهای چینی و بین المللی لذت خواهید برد. 

استخر روباز هتل امبسدر سیتی یکی بزرگترین استخرهای آسیاست. چنانچه به دنبال امکانات ورزشی بیشتر و متفاوت تری هستید، می توانید روی این هتل حساب کنید. انواع ورزش های آبی مانند جت اسکی، سالن های مجهز تنیس، اسکواش، تنیس روی میز و بدمینون از انتخاب های پیش روی شما هستند.

حدود هزینه ی اقامت برای هر شب و دو نفر:

حدودا 80 تا 240 دلار ( حدود 315.000 تا 910.000 تومان-متغیر با توجه به تاریخ، نوع اتاق و امکانات درخواستی )

 آدرس: تایلند، شهر بانکوک، جمتین، جاده ی سوخومتیو

Address: 21/10 Sukhumvit Rd., Na Jomtien, Sattahip, Chonburi, 20250, Thailand

امبسدر سیتی جمتین تایلند

امبسدر سیتی جمتین تایلند

امبسدر سیتی جمتین تایلند

10- هتل اکسکلیبر | لاس وگاس

اکسکَلیبِر (Excalibur) که نامش را از شمشیر معروف شاه آرتور می گیرد، 3981 اتاق در 28 طبقه دارد. در ورودی این هتل سه ستاره، قلعه ای رنگارنگ ساخته شده است که قرون وسطی را یادآور می شود. تزئینات برخی بخش های هتل نیز از طرح های قرون وسطی الهام گرفته اند.

برنامه ها و نمایش های سرگرم کننده، اعضای همیشگی این هتل هستند. با پل هایی که در فضای هتل تعبیه شده اند می توانید به مراکز تفریحی اطراف بروید، از اتاق بازی و زمین گلف استفاده کنید، از شنا کردن در استخر های روباز و فصلی لذت ببرید و با پرداخت روزانه حدود 40 هزار تومان از پارکینگ هتل بهره مند شوید. اکسکلیبر هم مانند بسیاری از هتل های لاس وگاس، انتخاب زوج های جوان برای برگزاری مراسم ازدواج است.

کارمندان هتل می توانند به زبان های چینی، آلمانی ، انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی با مسافران ارتباط برقرار کنند.

حدود هزینه ی اقامت برای هر شب و دو نفر:

حدودا 100 تا 286 دلار ( حدود 382 تا 1.100.000 تومان-متغیر با توجه به تاریخ، نوع اتاق و امکانات درخواستی )

آدرس: آمریکا، ابالت نوادا، لاس وگاس، بلوار لاس وگاس

Address: 3850 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89109, USA

هتل اکسکلیبور لاس وگاس

David Shwartz

هتل اکسکلیبور لاس وگاس

هتل اکسکلیبور لاس وگاس

سخن آخر

اگر دوست دارید اقامتی با نهایت امکانات و در بزرگترین هتل های جهان تجربه کنید و از امکانات فوق العادع بهره مند شوید، این 10 هتل می توانند مقاصد مناسبی برایتان باشند.

کدامیک از این 10 اقامتگاه برای شما جالب تر بودند ؟

امکانات و سرگرمی های کدام هتل شما را بیشتر جذب کردند ؟

تجربیات خود از اقامت در این هتل ها را با ما در میان بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

رضا صالحی

بسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییار عالی بود ..واااااااااااااااااااااااقعا ممنون

انتشار:06 شهریور 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.