karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

22 اردیبهشت 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به گزارش ایسنا، پس از مباحث مطرح شده در رابطه با تعیین تکلیف پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای تعطیلات خرداد ماه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از انجام پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام بعد از ۱۱ خرداد ۹۸ در موعد مقرر خبر داد و اعلام کرد که پیش فروش‌ها از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه (۲۸ اردیبهشت‌ماه سال جاری) به صورت اینترنتی و توسط مراکز مجاز فروش بلیت قطارهای مسافری انجام می‌شود.

پیشنهاد افزایش قیمت بلیت قطارهای مسافری در دست بررسی است

مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا خبر ارائه پیشنهاد افزایش متوسط ۲۵ درصدی قیمت بلیت قطارهای پرسرعت (ترن‌ست)، حومه‌ای و بین‌شهری (واگن‌های خواب و اتوبوسی) از سوی شرکت حمل و نقل ریلی رجا به وزارت راه و شهرسازی را اعلام کرد و گفت که شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری منتظر تصمیم شورای عالی ترابری در این زمینه هستند.

وی متوسط افزایش قیمت‌ها را از ۱۰ تا ۶۰ درصد اعلام کرد و توضیح داد که در صورت موافقت با این پیشنهاد به طور متوسط قیمت‌ها حدود ۲۵ درصد افزایش خواهند یافت و احتمال افزایش حداقل ۵۰ درصدی قیمت بلیت قطارهای حومه‌ای در سال جاری هم هست.

به گفته او، قیمت تمام شده بلیت قطارهای حومه‌ای ۳۸ هزار تومان و قیمت فروش آن حدود 30هزار تومان است.

در همین رابطه میرحسن موسوی -معاون مسافری راه آهن-  اظهار داشت:

موضوع افزایش بلیت که مدت هاست توسط شرکت‌های حمل و نقل ریلی درخواست شده است در حال بررسی و طی مراحل قانونی خود است و تاکنون در این رابطه تصمیمی اتخاذ نشده است.

شایان ذکر است از سال ۱۳۹۴ تا تیرماه ۱۳۹۷ قیمت بلیت قطار با مصوبه ستاد تنظیم بازار فقط ۱۰ درصد افزایش داشته و در ایام پیک نوروز ۹۸ نیز هیچ گونه افزایشی قیمتی صورت نگرفته است. این در حالی است که هزینه‌های شرکت‌های مزبور افزایش داشته و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های حمل و نقل ریلی با هدف کاهش فشار اقتصادی به مردم از افزایش قیمت بلیت‌ها در نوروز سال جاری پرهیز کردند.

قطار

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.