karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

28 شهریور 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

داستان کشتی عظیم و باشکوه تایتانیک سال هاست که مورد توجه بسیاریست و کتاب ها و داستان ها و فیلم هایی به شرح داستان تایتانیک و فاجعه آن پرداخته اند. اما از #کشتی تایتانیک و محل تولدش چه می دانید؟ 

امروز کارناوال به ایرلند شمالی و شهر بلفاست می‌رود تا خود، زادگاه کشتی غول پیکر و ناکام تایتانیک را از نزدیک ببیند.

در نزدیکی دریا و مرکز شهر بلفاست، سازه‌ای عظیم، کریستالی و جذاب قد علم کرده است که با وجود تازه ساز بودنش، بیش از چند میلیون بازدید کننده داشته است. سازه ای باشکوه که توانست عنوان برترین جاذبه گردشگری اروپا در سال 2016 را از آن خود کند و رقیبان قَدَری چون برج محبوب ایفل یا کلیسا باشکوه لا ساگرادا فامیلیا را پشت سر بگذارد!

ساختمان تایتانیک بلفاست، درست در محل ساخت کشتی تایتانیک احداث شده و در حال حاضر بزرگ ترین مجموعه و موزه تایتانیکی دنیا نیز محسوب می‌شود.

همراه با کارناوال به بازدید از ساختمان جذاب بلفاست تایتانیک بیایید. 

تایتانیک بلفاست
تایتانیک بلفاست

تایتانیک بلفاست | Titanic Belfast

ساختمان چشمگیر تایتانیک بلفاست بزرگ ترین مجموعه تایتانیک در دنیاست که توانست عنوان  جذاب ترین نقطه گردشگری اروپا در سال 2016 را از آن خود کند و مکان های محبوبی چون برج ایفل، آکروپلیس و لا ساگرادا فامیلیا را پشت سر بگذارد. نکته جالب توجه تایتانیک بلفاست این است که درست در مکان طراحی و ساخت کشتی غول پیکر تایتانیک احداث شده و با آن که تنها 4 سال از افتتاح این سازه منحصربه فرد می‌گذرد، بیش از سه میلیون بازدیدکننده داشته است. افتتاحیه ساختمان تایتانیک بلفاست دقیقا در صدمین سال غرق شدن کشتی تایتانیک، سال 2012 برگزار شد که افرادی چون ملکه بریتانیا، هیلاری کلینتون و کارگردان مشهور فیلم تایتانیک، جیمز کامرون از مهمانان اختصاصی جشن افتتاحیه بودند. در این ساختمان شگفت انگیز مجموعه ای از آثار و وسایل کشتی، کابین های شبیه سازی شده و همچنین 9 نمایشگاه از آثار هنری، عکس و طراحی به چشم می‌خورد که همگی در یادبود فاجعه غرق شدن کشتی تایتانیک جمع آوری شده اند.

کشتی تایتانیک در سال 1912 و در طول نخستین سفر دریایی اش با توده ی یخ شناوری برخورد کرد و به اعماق اقیانوس اطلس فرو رفت. برای آشنایی بیشتر با کشتی تایتانیک و سرگذشت تلخی که به آن دچار شد مطلب اقیانوسی پر از حزن و اندوه | پایان ناباورانه تایتانیک را بخوانید.

تایتانیک بلفاست یکی از بزرگ ترین ساختمان های بازسازی شده در نزدیکی دریاست که بیش از 12,000 متر مربع وسعت دارد. بخش عمده این ساختمان توسط نمایشگاه های مختلف اشغال شده که در کنار آن ها فضاهای کاربری خصوصی و امکانات عمومی نیز تعبیه شده است. 

تایتانیک بلفاست
تایتانیک بلفاست

داستان تایتانیک بلفاست از کجا شروع شد؟

تایتانیک بلفاست در جزیره کوئین در نزدیکی دهانه دریاچه بلفاست ساخته شده است. در قرن 19 این مکان مورد استفاده طراحان کشتی هارلند و وولف بود و در این مکان فرآیند ساخت کشتی های بزرگی چون تایتانیک و المپیک صورت می گرفت. تا آن که از رونق افتادن کشتی سازی باعث شد بلفاست به مکانی متروک تبدیل شود. پس از آن بسیاری از ساختمان های قدیمی ویران شدند، اما برخی از مکان های تاریخی همچون مکان ساخت کشتی تایتانیک و المپیک در میان لیست بناهای بریتانیا به ثبت رسیدند. سپس در سال 2001 زمین متروکه جزیره با تغییر نام، به محله تایتانیک خوانده شد و برای بازسازی آن برنامه ریزی هایی صورت گرفت. در همین راستا شرکت هارکورت دیولوپمنت حق توسعه بیش از 75 هکتار زمین را با هزینه 46 میلیون پوند خریداری کرد. همچنین بیش از 23 جریب زمین نیز به منظور اختصاص فضایی به پارک دانش در نظر گرفته شد. این برنامه توسعه مجدد شامل بازسازی خانه‌ها، هتل‌ها، امکانات تفریحی و ایجاد یک موزه میراث دریایی و مرکز علمی می‌شد. 

در سال 2005 مسئولان شهر برنامه های خود را برای ساخت موزه ای مخصوص به کشتی غرق شده تایتانیک اعلام کردند، تا بدین سبب جاذبه ای گردشگری در منطقه ایجاد کنند. در آن زمان تاریخ افتتاح پروژه را سال 2012 و صدمین سال غرق شدن کشتی اعلام کردند.  

برای اجرای این برنامه چندین ایده در نظر گرفته شد که بازسازی شرایط و مکان ساخت کشتی تایتانیک از آن جمله بود. در سال 2008 جزئیات طرح اعلام شد و گفته شد 50 درصد بودجه از طریق هیئت گردشگری ایرلند شمالی و 50 درصد دیگر نیز از سمت بخش خصوص تأمین می‌شود. همچنین باقی هزینه ها را شورای شهر بلفاست به عهده گرفت. 

تایتانیک بلفاست
تایتانیک بلفاست
تایتانیک بلفاست

طراحی تایتانیک بلفاست

اریک آر کوهن ( Eric R Kuhne ) هفت سال بر روی تصویر، طراحی و ایجاد مقصدی بین المللی در بلفاست تلاش کرد تا 500 سال دستاورد میراث دریایی منطقه را جشن بگیرد. وی تلاش کرد تا در طراحی این سازه مفهوم و نماد کشتی، محوطه کشتی سازی، کریستال های آب و یخ و لوگو ستاره سفید را به تصویر بکشد. فرم معماری ساختمان از کشتی های بسیاری که در این سرزمین ارزشمند ساخته شده بود، الهام گرفته شده است. در پس این ظاهر بلورین و جذاب، ساختمان 4 قسمتی را می‌بینید که درخود 9 مجموعه و نمایشگاه را حمل می کند. بالکن های شیشه ای ساختمان بر فراز عرشه کشتی، دفاتر اداری، مسیر عبور کشتی و مرکز شهر بلفاست قرار دارد. برای ساخت و طراحی اتاق مرکزی 5 طبقه نیز از شکوه و عظمت وسایلی چون جرثقیل ها، گذرگاه های دریایی و همه آن چیزی که فضای خالی بین کشتی ها را پر می کرد، الهام گرفته شده است.

طراحی لنگرهای ساختمان، روح عمیق اختراع و ابداع را در شمایلی به تصویر کشیده که داستان حماسی ساخت کشتی های باشکوه و غول پیکر را روایت می‌کند. مقیاس، مکان، طراحی درونی و طبقات درون این مجموعه ها، این سازه را به یکی از بزرگ ترین و باشکوه ترین مناطق گردشگری تایتانیکی جهان بدل می‌کند.

طراحی این سازه، از نبوغ بلفاست به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای تاریخی کشتی سازی در دنیا سخن می‌گوید و ماهیت کار و تلاش بیش از 28,000 کارگر کشتی سازی هارلند و ولف را به نمایش می‌گذارد. 

تایتانیک بلفاست
تایتانیک بلفاست
تایتانیک بلفاست

ساخت تایتانیک بلفاست

 پل کرو، مدیر عامل معماران تاد در این باره می گوید: 4 سال زمان صرف این پروژه جهانی شد و در نهایت باعث شد تغییری اساسی در آسمان و نمای کلی شهر بلفاست روی دهد. ساخت سازه ای که خصوصیات بدیع، نبوغ آمیز و باشکوه کشتی تایتانیک را به تصویر بکشد، چالش حرفه ای و دشواریست. چیزی که ما خوشحالیم با آن مواجه شدیم و از پسش برآمدیم. 

تایتانیک بلفاست هندسه پیچیده‌ای دارد که برای ساختش نیاز به تکنیک های به روز شکستن زمین داشتیم. نمای خارجی و منحصر به فرد این سازه از 4 قشر 90 فوتی تشکیل شده و سطح آن از سه هزار قطعه آلمینیوم نقره ای پوشیده شده است، که دو سوم این قطعات کاملا در طراحی منحصر بفردند. دقت هندسه سازه در مدل های پیچیده و سه بعدی و پیش از ساخت بنا به وضوح به تصویر کشیده است. ساختمان تایتانیک بلفاست ترکیب بدیعی از طراحی و تکنولوژیست. علاوه بر این، همانند کشتی تایتانیک در زمانی محدود و فشرده و با حداقل بودجه ممکن و به صورت مقتصدانه ساخته شده است. با این حال تایتانیک بلفاست با هزینه 100 میلیون پوند ساخته شده و گران ترین مرکز گردشگری تکمیل شده در شمال ایرلند محسوب می‌شود. 

تایتانیک بلفاست ساختمان شش طبقه ایست که در مجموع 9 گالری و نمایشگاه با رویکردهای مختلف در آن دیده می‌شود. در طی آن می‌توانید به صورت دیداری، شنیداری و حتی بویایی درون کشتی تایتانیک به گردش، جست و جو و کشف کشتی بپردازید. گردشگران به هنگام بازدید از تایتانیک بلفاست با طرز ساخت کشتی عظیم تایتانیک، میراث دریایی ایرلند شمالی و صنعت غنی و پیشرفته آن آشنا می‌شوند. 

مراحل ساخت تایتانیک بلفاست
مراحل ساخت تایتانیک بلفاست
تایتانیک بلفاست

در زیر تایم لپسی از ساخت تایتانیک بلفاست در طول سه سال را می بینیم:

بخش های مختلف تایتانیک بلفاست

موزه تایتانیک بلفاست از 9 گالری مختلف ساخته شده که این مجموعه ها به شرح زیر اند:

1- آغاز شهر بلفاست

در نخستین گالری، نمای شهر بلفاست در اوایل قرن 20 و زمانی که ساخت کشتی تایتانیک آغاز شده بود، به نمایش گذاشته شده است. همچنین در این گالری طراحی های اصلی و شبیه سازی های اولیه در مقیاس اصلی به نمایش در آمده است.

2- ساخت تایتانیک

در دومین گالری با داربستی 20 متری و فولادین رو به رو خواهید شد که کشتی تایتانیک بر روی آن سوار شده و در حال ساخته شدن است. یک بالابر بازدیدکنندگان را به بالای داربست ها هدایت می‌کند که در آن جا می توانند نمایشی از ساخت کشتی را از طریق صدا و تصویر ببینند. در ادامه بازدیدکنندگان با سوار شدن بر ماشین 6 نفره ای به گردش در میان کارخانه کشتی سازی بازسازی شده ای برده می‌شوند که تا سکان کشتی عظیم تایتانیک ادامه پیدا می‌کند. 

3- بارگیری تایتانیک

این گالری چگونگی بارگیری کشتی تایتانیک در 31 می 1911 را به تصویر می‌کشد. در طی این بازسازی، کشتی تایتانیک در برابر چشم 100000 هزار نفر به لبه دریا منتقل می‌شود. در این گالری می‌توان راهرو های انتقال کشتی ( slipway ) از کارخانه تا دریا و لنگرگاه را از طریق پنجره ای مشاهده کرد. 

4- ساخت داخل تایتانیک

در طی چهارمین گالری مدل بزرگی از تایتانیک به نمایش گذاشته شده است که در طی آن فضای داخلی کشتی به نمایش گذاشته می‌شود. در این گالری با بازدید مجازی و 360 درجه، بازدیدکنندگان می‌توانند به تمام اتاق ها و طبقات کشتی از اتاق کارگان تا سالن های مجلل غذاخوری گردش کنند. 

فضای داخلی تایتانیک بلفاست

تایتانیک بلفاست

گالری چهارم 

تایتانیک بلفاست
تایتانیک بلفاست

5- نخستین سفر تایتانیک

در طی نخستین سفر، قرار بود تایتانیک از شهر بلفاست ابتدا به ساوت‌همپتون و سپس شربورگ، کوئینزتون و وستوارد برود. در گالری پنجم موزه عرشه کشتی به نمایش گذاشته شده که در طی بازدید از آن می‌توانید بر روی عرشه تایتانیک قدم بزنید و بر روی نیمکت های چوبی آن بنشینید. همچنین مجموعه عکس های پدر فرانسیس براون از تایتانیک در معرض دید عموم قرار گرفته است. این پدر روحانی و عکاس، از شهر ساوت‌همپتون تا کوئیتزتون را با تایتانیک سفر کرد. 

6- فاجعه تایتانیک

کشتی عظیم تایتانیک در 14 و 15 آپریل 1912 و در شمال اقیانوس اطلس غرق شد! در طی ششمین گالری فاجعه غرق شدن تایتانیک با پس زمینه صدایی از بوق ارسال کد مورس و درخواست کمک به دیگر کشتی ها همراه است. تصاویری از غرق شدن کشتی با صدای نجات یافتگان که داستان خود را روایت می‌کنند، همراه است. در این گالری توده یخی بزرگی به چشم می خورد که بر روی آن 400 جلیقه نجات و تصویری از غرق شدن کشتی وجود دارد. 

7- پس از فاجعه تایتانیک

در این گالری قایق های نجات در سایز اصلی و روند نجات مسافران از کشتی به درون قایق به نمایش گذاشته شده است. همچنین اطلاعاتی درباره مسافران تایتانیک، داستان ها و اتفاقات پس از فاجعه در طی ویدیو و پنل های اطلاعات در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

8- داستان ها و افسانه های تایتانیک

پس از غرق شدن تایتانیک داستان و افسانه های بسیاری پا به عرصه وجود گذاشتند و کتاب ها نوشته شد و فیلم ها از روی این واقعه ساخته شد. در گالری هشتم، بازدیدکنندگان در حین شنیدن موسیقی معروف فیلم تایتانیک می‌توانند زوایا و جوانب مختلف این داستان و رویدادهای پس از آن را بررسی کنند. 

9- بقایای تایتانیک 

در آخرین مجموعه می‌توانید درباره بقایای کشف شده تایتانیک بیش تر بدانید. این بقایا هم اکنون در عمق 3,700 متری از اقیانوس اطلس قرار دارند. در این مجموعه، علاوه بر کشف بقایای تایتانیک، گردشی همراه با صدا و تصویر از سفر به کشتی تایتانیک خواهید داشت. با دیدی کروی، می‌توانید باقی مانده های را در زیر طبقه ای شیشه ای می‌بینید. در زیر این طبقه مرکز کشف اقیانوس و مرکز آموزشی تایتانیک بلفاست وجود دارند. 

گالری هفتم 

تایتانیک بلفاست

گالری نهم 

تایتانیک بلفاست

جذابیت های تایتانیک بلفاست

در تایتانیک بلفاست بخش های دیگری برای بازدید وجود دارند که جذابیت این مجموعه را دو چندان کرده اند؛ از جمله : 

1- منطقه پلازا و اسلیپ وی

تایتانیک بلفاست در رأس خطوط اسلیپ وی مکانی که دو کشتی غول پیکر تایتانیک و المپیک ساخته شدند، واقع شده است. امروزه شما می توانید در مسیر همان اسلیپ وی قدم بزنید و در بخی از عرشه بازسازی شده و تفریحی تایتانیک به گردش و جست و جو بپردازید. همچنین در اطراف موزه یک باغچه وسیع ساخته شده است. در منطقه پلازا نیز می‌توانید مسیر دریایی سفر تایتانیک را دنبال کنید، کاشی های تیره نشان گر زمین و کاشی های روشن نشان دهنده دریا هستند. مسیر نخستین سفر تایتانیک در شب با چراغ های ال ای دی به نمایش گذاشته می‌شوند. در محوطه باز اطراف موزه یک مجموعه از نیمکت های چوبین دیده می شود که به صورت یک پیام به شکل کد مورس طراحی شده اند و به معنای «این پیام تماس تایتانیک است» می‌باشد. در واقع این کد مورسی است که از تایتانیک به دیگر کشتی ها و به هنگام غرق شدن مخابره می‌شد. 

2- مرکز گردش اقیانوس

یکی از دلایل و اهداف ساخت موزه تایتانیک بلفاست، ایجاد مرکز گردش اقیانوس بلفاست بود. در این مرکز می‌توانید امکانات پیشرفته غواصی و گردش در اقیانوس را ازنزدیک ببینید، درباره وضعیت دریاهای اطراف بلفاست بیش تر بدانید و از تحقیقات دانشگاهی اقیانوسی خبردار شوید. همچنین متوجه خواهید شد که اقیانوس ها چه تأثیر مهمی بر زندگی ما دارند و از اهمیت حفاظظت آن ها آگاه خواهید شد. همچنین در بعضی از اوقات سال بازدیدکنندگان امکان گردش و غواصی در اقیانوس را خواهند داشت. 

3- برگزاری مراسم عروسی

فرقی ندارد دنبال یک مراسم جمع و جور و خودمانی هستید و یا قرار است تمام دوستان، خانواده و آشنایان خود را برای عروسی در این مکان دعوت کنید. تالارهای بلفاست بین 50 تا 500 نفر گنجایش دارند. به طور کلی 6 بخش مختلف با گنجایش و هزینه های متنوع برای برگزاری مراسم پیش روی شماست. می‌توانید جهت اطلاعات بیش تر به این لینک مراجعه کنید. 

تایتانیک بلفاست
تایتانیک بلفاست
تایتانیک بلفاست

جوایز تایتانیک بلفاست

 تایتانیک بلفاست تا به امروز جوایز زیادی را از آن خود کرده است که از آن جمله می توان به دریافت جوایزی از سمت:

جایزه برترین مقصد گردشگری در اروپا از طرف هیئت ( World Travel Awards )

برنده جایزه طراحی و ابداع از طرف موسسه سلطنتی چارترد سرویرز

جایزه تیا برای موفقیت برجسته ( TEA )

انتخاب به عنوان جاذبه 5 ستاره بازدیدکنندگان از سوی راهنمای گردشگری ایرلند شمالی

دریافت نشان بهترین مقصد در سایت تریپ ادوایزر در سال های 2014 و 2015

و ...

اشاره کرد.

تایتانیک بلفاست
تایتانیک بلفاست

اطلاعات بازدید تایتانیک بلفاست

ساعات بازدید  

در تمام طول سال به جز 24 تا 26 دسامبر، می‌توانید به بازدید تایتانیک بلفاست بروید. ساعات بازدید در طی ماه های سال متفاوت است.

در ماه های ژانویه تا مارچ: 10 تا 17

آپریل تا می: 9 تا 18

جون، جولای، آگوست: 9 تا 19

سپتامبر: 9 تا 18

اکتبر تا دسامبر: 10 تا 17

دقت داشته باشید که آخرین زمان پذیرش 1 ساعت و 45 دقیقه پیش از بسته شدن است. 

هزینه ورودی 

بزرگسالان : 17.50 یورو 

کودکان ( 5 تا 16 ) : 7.25 یورو 

کودکان ( زیر 5 سال ) : رایگان 

خانواده ( دو بزرگسال، دو کودک ) : 43.00 یورو

دانش آموزان : روزهای دوشنبه تا جمعه: 12.5 یورو ؛ شنبه یکشنبه: 14.5 یورو

کهنسالان ( بالای 60 سال ) : روزهای دوشنبه تا جمعه: 12.5 یورو ؛ شنبه یکشنبه: 14.5 یورو

تور گردش در تایتانیک بلفاست

در مدتی یک ساعته به جست و جو و گردش در محوطه و بخش های موزه تایتانیک بلفاست خواهید رفت. هزینه تور برای بزرگسالان 7 پوند، دانش آموزان و کهن سالان 6 پوند و کودکان 5 پوند است. در صورت شرایط نامناسب آب و هوا ممکن است تورهای گردش لغو شوند که در این صورت کل هزینه عودت داده خواهد شد. 

تایتانیک بلفاست

خدمات تایتانیک بلفاست

دستگاه خودپرداز (ATM) که در غرفه‌ای در میدان اصلی بیرونی ساختمان قرار دارد. 

وایفای رایگان که در تمام نقاط ساختمان قابل استفاده است. 

کمد امانات اشیاء: می توانید پیش از بازدید از ساختمان، وسایل خود را در این کمدهای قفل دار و امن بگذارید.

پارکینگ ماشین، ون و دوچرخه: چندین پارکینگ برای ماشین، دوچرخه و ماشین های تور وجود دارد. پارکینگ ماشین 250 طرفیت دارد و هزینه ساعت اول ورود، 1.5 یورو است. ورودی پارکینگ دوچرخه رایگان است.

رستوران و کافه: در رستوران بیسترو 401 طیف متنوعی از غذاهای دلچسب و ایرلندی پیش روی شماست. علاوه بر این در کافه گالی طیفی از قهوه ها، چای های متنوع و ساندویچ وجود دارد. هر دو رستوران و کافه موزه در بخش دهلیز عمومی طبقه همکف قرار دارند. 

مغازه سوغاتی: می‌توانید در این مغازه به خرید پوشاک، هدایا و یادگاری های منحصر بفردی بپردازید.

شارژ ماشین برقی: در ساختمان تایتانیک بلفاست دو مکان برای شارژ ماشین برقی در طبقه منفی یک پارکینگ وجود دارد که استفاده از هر دو رایگان است. 

تایتانیک بلفاست

دسترسی به تایتانیک بلفاست

ساختمان نمادین و باشکوه تایتانیک بلفاست در محله تایتانیک و با اندکی فاصله از مرکز شهر بلفاست قرار دارد. خوشبختانه با تمام وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی می توانید به ساختمان تایتانیک بلفاست برسید. همچنین از فرودگاه جرج بست بلفاست، تنها 5 تا 10 دقیقه سواری و از فرودگاه بین المللی بلفاست با 30 دقیقه سواری به تایتانیک بلفاست می رسید. 

پیاده: تایتانیک بلفاست تنها 2.4 کیلومتر از مرکز شهر فاصله داد که در نتیجه تنها با 25-30 دقیقه پیاده روی به اینجا می رسید. 

ماشین: راه M1 یا M2 را به سمت M3 دنبال کنید و در اولین خروجی به سمت محله تایتانیک تغییر مسیر دهید. تایتانیک بلفاست پارکینگی زیرزمینی با طرفیت 250 جای پارک دارد. هزینه ورود به پارکینگ و ساعت اول، 1.5 یورو است که به ازای هر ساعت اضافه 1 یورو به هزینه اضافه می‌شود.

دوچرخه: دوچرخه سواری در اطراف ساختمان تایتانیک بلفاست امن و لذت بخش است به علاوه آن که چندین پارکینگ دوچرخه رایگان در اطراف این ساختمان وجود دارد. یکی از آن ها در میدان خارجی ساختمان اصلی و دو پارکینگ دیگر در طبقات منفی 1 و منفی دو قرار دارند. 

آدرس: ایرلند شمالی، شهر بلفاست، محله تایتانیک، جاده کوئینز، راه المپیک 1، تایتانیک بلفاست

Address: Titanic Belfast,1 Olympic Way,Queens Road,Titanic Quarter,Belfast BT3 9EP

با ویدیویی حیرت انگیز در تایتانیک بلفاست گردش کنید

موقعیت تایتانیک بلفاست روی نقشه

در پایان بازدیدی مجازی از تایتانیک بلفاست را تجربه کنید.

سخن آخر

بازدید مجازی از ساختمان تایتانیک بلفاست چگونه بود؟

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. 

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.