karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

07 فروردین 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایسنا، آقای دلاور بزرگ نیا، مدیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در خبری اعلام کرد تهرانی ها امشب می توانند از سه موزه مهم شهر دیدن کنند. 

آقای بزرگ نیا در ادامه چنین توضیح داد: 

مسیر گردشگری تهران برای اجرای طرح شبی با موزه در دو مسیر خیابان سی‌ تیر و خیابان قائدی تهران اجرایی می‌ شود، از مردم تهران و مسافران نوروزی که در تهران به سر می‌برند برای شرکت در این مراسم دعوت می‌ شود.‌

مدیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با نام بردن از موزه های شرکت کننده در این طرح، افزود: 

در طرح شبی با موزه، علاوه بر حضور «موزه ملی ایران» و برگزاری چهار نمایشگاه و نوروزگاه در حاشیه‌ آن، دو موزه‌ «آبگینه و سفالینه‌های ایران» و «نقاشی پشت شیشه» نیز به این طرح پیوسته‌ اند.

بنا بر گفته آقای بزرگ نیا، در این طرح که امشب چهارشنبه هفتم فروردین برگزار می شود، درهای این سه موزه از ساعت 19:00 تا 23:00 به روی بازدیدکنندگان باز می شود و هزینه ورودی آنها برای مخاطبان رایگان است.

آقای بزرگ نیا در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: 

در طول یکی دو سال گذشته و سال آینده این طرح را به صورت آزمایشی اجرایی می‌ کنیم تا در آینده‌ ای نزدیک بتوانیم با شناخت مجموعه‌ ای شناخته شده از چندین موزه و بر اساس ظرفیت موزه‌ ها، برای مردم تفریحات شبانه و گشت ایجاد کنیم. 

ایشان همچنین از برگزاری آیین های نوروزگاهی امشب (چهارشنبه هفت فروردین)، در خیابان سی تیر خبر داد.

شما می توانید برای رسیدن به موزه ملی ایران و خیابان سی تیر از متروی ایستگاه امام خمینی و متروی میدان امام حسن آباد استفاده کنید. برای دیدن موزه آبگینه نیز، خیابان سی تیر را تا انتها به سمت جمهوری بالا بروید تا به این موزه برسید. موزه نقاشی پشت شیشه نیز در خیابان سعدی، خیابان قائدی قرار دارد که در ادامه بازدید از موزه آبگینه می توانید سری به این موزه که به عنوان دومین موزه نقاشی پشت شیشه جهان شناخته می شود، بزنید. 

موزه ملی ایران

Zeynab Shirazi | Karnaval

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.