karnaval.ir

الهه افهامی

انتشار

14 اردیبهشت 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

تمامی فصل ها زیبایی های خاص خودشان را دارند ، اما در  فصل بهار هوا لطافت خاصی دارد و طبیعت بعد از چند ماه سردی و رخوت از خواب زمستانی بیدار می شود .

جاری شدن رودها ، سبز شدن زمین و تماشای غنچه گلی تازه متولد شده و خیلی اتفاقات دیگر در طبیعت روحیه و احساسات ما را جلا می دهد .

 به همین دلیل یکی از فصول محبوب برای #سفر و رفتن به دل طبیعت ، همین فصل بهار است.

در ادامه کارناوال 10 مقصد از بهترین مقاصد سفر در فصل بهار را به شما معرفی خواهد کرد .

با ما همراه باشید.

مردم در حال تفریح در فصل بهار

1) دره اسگیت ، فستیوال گل های لاله واشنگتن | Skagit Valley Tulip Festival

  اگر سفر با خانوده را ترجیح می دهید به شما سفر به واشنگتن و تماشای گل های لاله را پیشنهاد می دهیم . همین که تنها برای چند دقیقه به زیبایی یک شاخه گل خیره شوید، برای کل روزتان کافی است . سفر به واشنگتن و تماشای گل های لاله حتی برای بچه ها هم هیجان انگیز خواهد بود .

خانواده های بسیاری این مقصد را برای سفرهای بهاری خود انتخاب می کنند . در این مکان یک سری امکانات تفریحی مانند زمین اسکیت و پیست دوچرخه سواری هم برای کودکان و بزرگ ترها وجود دارد که می توانند از انها استفاده کنند . جالب است بدانید دره "اسکجت" Skagit، بیش ترین تعداد گل های لاله و زنبق و نرگس ر ادر کل امریکا دارد و علاوه بر این مزارع سیب زمینی ، زغال لخته، نخود سبز و سیب  هم در این منطقه جزء پربارترین مزارع هستند . نگران اقامت هم نباشید در این منطقه انواع هتل ها ومسافرخانه ها وجود دارند که آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند .

برای سرو غذا هم رستوارن "کایوان سالمون باربی کیو"Kiwanis Salmon Barbecue  در این منطقه را به شما پیشنهاد می دهیم .

آدرس: آمریکا، واشنگتن،خیابان نیکسید 311 W

ADDRESS:311 W Kincaid St , Mt Vernon , WA 98273 , United States

دره اسگیت، فستیوال گل های لاله واشنگتن
دره اسگیت، فستیوال گل های لاله واشنگتن
دره اسگیت، فستیوال گل های لاله واشنگتن
دره اسگیت، فستیوال گل های لاله واشنگتن
دره اسگیت، فستیوال گل های لاله واشنگتن
دره اسگیت، فستیوال گل های لاله واشنگتن
دره اسگیت، فستیوال گل های لاله واشنگتن

این هم ویدئویی از دره رویایی گل های لاله، به شما توصیه می کنیم حتما این ویدئو رو تماشا کنید

2)  سیسیل، ایتالیا | Sicily, Italy

#جزیره سیسیل #ایتالیا، نامی آشنا برای همه ماست. زیبایی هایش بسیار است و مانند سرزمین رویاهای مان است به همین دلیل نیازی نیست شگفتی هایش را به شما اثبات کنیم. 

اما این جزیره رویایی هم می تواند یکی از مقصدهای سفر شما در فصل بهار باشد، به این دلیل که در فصل تابستان آب و هوای این منطقه بسیار گرم می شود .

#سیسیل جزء مناطق محافظت شده ی یونسکو ست و اگر قصد داشتید به دره "نوتو" Noto  در سیسیل سری بزنید حتما در فصل بهار این کار را انجام دهید. زیرا دره نوتو  هر سال در فصل بهار برگزار کننده فستیوال گل هاست و هر جایی که سر بر گردانید جز گل چیزی نخواهید دید، حتی سنگ فرش های خیابان ها هم با گل برگ های گل تزیین می شوند. 

برای اقامت در جزیره سیسیل هم خانه های روستایی و هم ویلاهای اختصاصی وجود دارد . هنگامی که مهمان جزیره سیسیل هستید، دسرها و غذاهای محلی این منطقه را از دست ندهید. دسرهای رنگین کمانی سیسیل که با هلو، توت فرنگی، لیمو، و بادام و پسته تزیین می شوند بسیار معروف است، هم چنین دسر "سمی فروزن" semifrozen که با  قاشق  و نان "بریوش" brioche سرو می شود.

از خوشمزه های سیسیل که بگذریم، باید به شما بگوییم این جزیره مناسب افرادی است که به سفرهای تاریخی علاقه دارند وما هم به شما پیشنهاد می دهیم حتما از پارک #تاریخی Selinunte  بازدید داشته باشید.  شهر باستانی Selinous بر بالای صخره های دریاها هم یکی دیگر از مکان های تاریخی و باستانی است که به شما پیشنهاد می کنیم  حتما از آنها دیدن نمایید. در آنجا 8 #معبد و قلعه هایی تاریخی  و هم چنین باغ هایی با گل های وحشی و باغ های انگور و زیتون  وجود دارد.

 آدرس: ایتالیا، منطقه مونت اتنا، جزیره سیسیل

ADDRESS: ITALY,MOUNT ETNA Etna REIGON,SISIL

سیسیل، ایتالیا
سیسیل، ایتالیا
سیسیل، ایتالیا

ویدئویی از جزیره سیسیل ایتالیا رو با هم ببینیم

3) جزیره های فالکلند | Falkland Islands

در فصل بهار سفر به مکان های بکر و ماندن در طبیعت لذتی فراتر از فصل های دیگر دارد. اگر از عاشقان طبیعت هستید و به ماندن در طبیعت و لذت بردن از مناظر طبیعی علاقه مندید به شما جزیره فالکلند را پیشنهاد می کنیم. این جزیره خانه بیش از 227 نوع پرنده است و بزرگ ترین کلونی های پنگوئن ها و الباتروس ها در این منطقه وجود دارد.

اگر از اواسط تا انتهای ماه آپریل به جزیره #فالکند بیایید می توانید جوجه های دوست داشتنی آلباتروس ها را بر بلندای تپه های بلند این منطقه ببینید. پنگوئن های جنتو هم از مناطق سرد سیر به جزیره فالکلند در فصل بهار مهاجرت می کنند. 

برای اقامت در جزیره فالکلند خانه های داروین را به شما پیشنهاد می کنیم، اقامت گاه داروین در این جزیره یکی از معروف ترین اقامت گاه ها است زیرا در سال 1833 چارلز داروین اقامتی کوتاه در این مکان داشته است. اگر هم به تماشای پرنده ها علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم در لوژهای شرقی فالکند اقامت داشته باشید. حالا به سراغ محل خوشمزه های این جزیره می رویم، رستوران "مالوینا " Malvina یکی از رستوارن های  معروف در این منظقه است و محبوب ترین غذای آن هم نوعی ماهی محلی است که با فلفل و سس تند سرو می شود.

آدرس: برتانیا، جنوب اقیانوس اطلس، خلیج پاتاگونیا، جزیره فالکلند

ADDRESS: BRITANIA,SOUTH ATLANTIC OECEAN,PATAGONIAN COAST, FALKLAND

جزیره های فالکلند
جزیره های فالکلند
جزیره های فالکلند
جزیره های فالکلند
جزیره های فالکلند
جزیره های فالکلند

این هم ویدئویی از جزیره زیبای فالکلند که با هم می بینیم

4) جزیره آنگولا، هند | Knguilla, British West Indies

اگر به دنبال مکانی برای کسب آرامش هستید، به شما جزیره رویایی آنگولا را پیشنهاد می کنیم.  33 جزیره کوچک و بزرگ در این منطقه وجود دارد و رقص موج های فیروزه ای اش با نوای موسیقی های محلی همراه شده و لحظاتی ناب  را برای شما به ارمغان می آورد. اگر جزیره آنگولا را برای سفر انتخاب کردید بدانید دیگر اینجا خبری از ساختمان های بلند  نیست. تنها دل خوشی شما تماشای آب های فیروزه ای و گوش دادن به موسیقی های محلی است که نوازندگان در ساحل می نوازند، البته می توانید به تماشای ورزشکارانی که آب میدان زور آزمایی آنهاست بنشینید و یا با یک قایق کف شیشه ای از تماشای مناظر زیر آب های فیروزه ای لذت ببرید . جزیره آنگولا در فصل بهار، میزبان یکی از قدیمی ترین #فستیوال های موزیک است. این فستیوال از 21 تا 24 آپریل برگزار می شود که به شما پیشنهاد می دهیم از آن بازدید نمایید.

برای اقامت در این مقصد رویایی می توانید خانه های خلیج "کرکوس"Crocus را اجاره کنید. علاوه بر این  ویلاهایی لوکس هم در جزیره آنگولا وجود دارد که دارای  3 تا 5 اتاق خواب و امکاناتی هم چون استخر و آب گرم هستند. تفریحاتی مانند #موج سواری و یا رفتن به زیر آب با لوله های تنفس جزء فعالیت های پیشنهادی ما به شماست که می توانید در این منطقه از انجام دادن آن لذت ببرید.

محل خوشمزه های این جزیره هم رستوارن "جانز استاپ"Johnno’s Beach Stop می باشد که محبوب ترین رستوارن برای سرور غذاهای دریایی در منطقه است. البته به  جز رستوارن ساحلی جانز حدودا 20 رستوران دیگر هم در این منطقه وجود دارد که به ارائه غذاهای دریایی هم چون صدف، و حلزون می پردازند.

آدرس:شمال آمریکا، کاراییب، جزایر آنگولا

ADDRESS: NORTH AMRICA,CARIBBEAN, ANGOLIA

جزیره آنگولا، هند
جزیره آنگولا، هند
جزیره آنگولا، هند

با دیدن این ویدئو سفری مجازی به جزیره آنگولا می کنیم

5) مزراع چای، چین | Tea Plantations , Yunnan , China

این مزارع  بزرگ ترین مزارع چای در جهان هستند و  در  کوه های "جینگ می" Jingmai و استان "پیور" Pu’er قرار گرفته اند. هنگام بازدید از این مزارع با درخت های چای غول پیکری مواجه خواهید شد که هزاران سال قدمت دارند و ارتفاع آنها  از بین 10 تا 30 فوت متفاوت خواهد بود.

 این مکان در لیست مناطق محافظت شده ی یونسکو قرار دارد و یکی از جاذبه های گردشگری در منطقه "ینان" Yunnan به شمار می آید. حتما اگر توصیف این منطقه را از زبان یکی از مسافران آنجا بشنوید، بهتر خواهد بود. "هدر"  Heather یکی از بازدید کنندگان از این منطقه می گوید:

در حالی وارد این منطقه شدیم که خانه هایی بازسازی شده و مردمی که بر روی موتورهای خود در حال حمل چای بودند می دیدیم.

مردم این جا گویی هنوز به همان روش و فرهنگ سنتی و قدیمی خود زندگی می کردند و هیچ تغییری در نحوه زندگی آنها به وجود نیامده بود.

 خانم هدر به همراه دو فرزند و شوهرش به این منطقه سفر کرده بود تا در باره شرکت چای میسلولا بیشتر بداند.

 " بولیون ریزرت " Bolian Resort  نام یکی از هتل های منحصر به فرد این منطقه است. این هتل در میان مزارع چای و چشمه های آبگرم این منطقه احداث شده است و هر واحد آن یک تا سه اتاق خواب دارد اما اگر به دنبال جایی با هزینه های مقرون به صرفه تر هستید می توانید از مهمان خانه ها و مسافرخانه ها استفاده کنید که مهمان خانه "بلنگ گانگزهو " Bulong Gongzhu یکی از آنهاست.

چای این منطقه اکسیری به رنگ سیاه و عطر دار است که تمام مهمان های این منطقه ر ابا طمعمش غافل گیر می کند.

این چای علاوه بر طعم و عطر ویژگی های پروبیوتیی هم دارد که کاهش دهنده اشتهاست و در نتیجه برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند می تواند موثر باشد.

 چای هایی که محصول این منطقه هستند،  انواع مختلفی دارند که بیشتر نوع  پلوتونیم سرو می شود اما شما می توانید چای   اولانگ را هم امتحان کنید. این چای در انواع مختلف سفید، سیاه و سبز وجود دارد.

در آخر هم جالب است بدانید در گذشته  کوه های جینگ می یکی از مسیرهای افسانه ای برای دسترسی چین به تبت به حساب می آمد.

آدرس: چین،  کانمینگ، منطقه پالانگ، جاده 10

ADDRESS: No.10 Expo Road, Panlong District, Kunming 650233, China

مزراع چای، چین
مزراع چای، چین
مزراع چای، چین

این هم ویدئویی از مراع چای در چین که با هم می بینیم

6) جشنواره آنبشیرا ، ناگانو ، ژاپن | Onbashira Festival, Nagano, Japan

 فستیوال "سووا انبشیرا " Suwa’s Onbashira هر شش سال یک بار رخ می دهد و اگر شما فستیوال امسال را از دست بدهید باید تا سال 2022 صبر کنید. این فستیوال در منطقه "ناگانو" Nagano در شمالی ترین نقطه توکیو واقع شده است. 

این جشن بیش از 1200سال است که برگزار می شود و  در آن اتفاقاتی عجیب مانند جابه جایی ستون های مقدس معابد و حمل درخت های سنگین صنوبر انجام می شود . این نمایش باشکوه در دوماه آپریل و می آغاز شده  و  در دو مرحله هم انجام می شود. مرحله اول "یاماداشی" Yamadashi است که شامل سرنگونی درختان می شود و مرحله دوم "ساتوبایکی" Satobiki است که شامل راه پیمایی برای بالابردن ستون ها ست.

این جشن ابتدا با قطع درختان بزرگ صنوبر آغاز می شود، مردم درختان را قطع می کنند تا به وسیله رد شدن از آنها بتوانند به رودخانه برسند. تنه های درختان به اندازه ای بزرگ است که ده ها نفر با استفاده از طناب این تنه ها را حمل می کنند. سپس تنه های درختان را به محل معابد برده و با تنه هایی که سال ها پیش به آنجا آورده شده، جابه جا می کنند.

برای ماندن در ناگانو به شما اقامت گاه  "کامسوا آنسن شینیو " Kamisuwa Onsen Shinyu در شهر سوا را پیشنهاد می کنیم . این اقامت گاه دارای چشمه آب گرم طبیعی هست. 

  به شما پیشنهاد می کنیم هنگام سفر به ناگانو، در فصل بهار در تورهای کروز در اطراف دریاچه سوا حتما شرکت کنید. بعد هم می توانید قلعه تاکاشیما را که یک قلعه شناور است ببینید.این قلعه بر روی جزیره ای قرار دارد و با این که بیشتر قلعه های قرن 16 هم در سال 1877 تخریب شدند.

آدرس:استان ناگانو، منطقه سوا، اطراف دریاچه سوا

ADDRESS: Around Lake Suwa (4 places)_Suwa Taisha, Suwa 393-0000, Nagano Prefecture

جشنواره آنبشیرا ، ناگانو ، ژاپن
جشنواره آنبشیرا ، ناگانو ، ژاپن
جشنواره آنبشیرا ، ناگانو ، ژاپن
جشنواره آنبشیرا ، ناگانو ، ژاپن

با هم ویدئویی از جشنواره آنبشیرا را می بینیم

7) سن سباستین ،اسپانیا | San Sebastián، Spain

سن سباستین بخشی از جامعه خودمختار Basque می باشد و در شمالی ترین نقطه خلیج اسپانیا  در حالی که 12 مایل از مرزهای فرانسه فاصله دارد قرار گرفته است.این مقصد را به همه افراد پر اشتها و علاقه مند به غذا توصیه می کنیم.

سباستین به عنوان پاییتخت فرهنگی #اروپا در سال 2016 انتخاب شده است و  پاییتخت آشپزی در لهستان است، علاوه بر این در فصل بهار در این پاییتخت اتفاقات بسیاری رقم می خورد که جنگ موسیقی از  تاریخ 25 ام تا 27 ام مارچ نمونه ای از این اتفاقات است . جشنواره عروسکی جهان از 5 ام تا 28 ژوئن هم یکی دیگر از فستیوال های این منطقه است.

خلیج "بیسکی " Biscay در این منطقه خود منبع غذاهای دریایی ماهی های دریایی تازه  می باشد.

در این منطقه هم چنین رستوارن های بسیاری وجود دارد که آشپز های این رستوارن کسانی هستند که کارشان منحصر به فرد است و در کل جهان می توان آنها را آشپزهایی خاص به شمار آورد.

غذای "انچوی" anchovies در برخی مناطق  هم "سان سباستین" San Sebastián بیش ترین طرفدار دارد. این حرف یکی از مدیرعامل های شرکت های تخصصی در تورهای غذایی است. اگر این غذا را بدون نمک کافی و نوعی سسی خاص میل کنید حتما از آن زده خواهید شد در واقع چاشنی های اصلی این غذا این دو مورد هستند.

 برای اقامت در سن سباستین ، ویلای "سورو " Soro یک ویلای لوکس و مجهز به 25 اتاق است. اتاق ها بالکن دارند و طراحی آنها به شیوه های طراحی خانه های قرن 19   انجام شده است. با اقامت در این هتل می توانید دوچرخه ها را به رایگان اجاره نمایید و دور تا دور شهر و مکان های تاریخی آن را رصد نمایید، علاوه بر این می توانید از ورزش های آبی مثل موج سواری هم نهایت لذت را ببرید.

یکی از ویژگی های جالب شهر سن سباستین، نمایش آداب و رسوم و #فرهنگ مردم این شهر برای گردشگران در قالب آشپزی های خیابانی است.

آدرس:اسپانیا، باسک، سن سباستین

Address: San Sebastian,Basque, Spain

سن سباستین ،اسپانیا
سن سباستین ،اسپانیا
سن سباستین ،اسپانیا

8) پارک ملی بییسن، نودا | Great Basin National Park, Nevada

با این که این پارک ملی کم تر شناخته شده است، اما افراد بسیاری برای کشف آن به این پارک سفر می کنند. اکوسیستم این منطقه بسیار منحصر به فرد است و باعث شکل گرفتن پدیده های بسیاری در این منطقه شده اند. فصل بهار بهترین زمان بازدید از پارک ملی بیسین است، 

اگر به #حیات وحش  و تماشای گونه های مختلف حیوانات هم علاقه داشته باشید باز هم بهار بهترین زمان است تا از تماشای حیات وحش این منطقه نهایت لذت را ببرید.

 اقامت گاه های این منطقه محدود است و ما به شما "هایدن کنیون" Hidden Canyon را پیشنهاد می کنیم. نزدیک ترین رستوارن به پارک ملی بیسین 14 مایل از آن فاصله دارد. این رستوارن به ارائه غذاهای خانگی می پردازد.

آدرس: نوادا، منطقه بیکر، بزرگراه 488

Address: Highway 488, Baker, NV 89311

پارک ملی بییسن، نود
پارک ملی بییسن، نود
پارک ملی بییسن، نود
پارک ملی بییسن، نود

با هم ویدئویی از پارک ملی بیسین می بینیم

9) موزه ملی نشنال بلوز، میسوری | National Blues Museum, St. Louis, Missouri

 سفر به  #پارک ملی نشنال بلوز را به عاشقان موسیقی توصیه می کنیم .

برای این که  این مکان به جهانیان نشان داده شود، تصمیم گرفته شد تا فایل هایی ترکیبی از این مکان به همراه موسیقی محلی تهیه شود و در شبکه های اجتماعی پخش شود تا به دست جهانیان برسد.

از طرفی ریشه موسیقی های محلی در این منطقه  به سال های گذشته ما بین 1892 تا 1893  باز می گشت. در آن زمان موسیقی در این منطقه با آلات سنتی و دستی نواخته می شد و نام یکی از معروف ترین موسیقی های محلی این منطقه سنت لوییز بود.

در این منطقه جذابیت های بسیاری وجود دارد مانند #باغ وحش، #موزه و مرکز هنرهای سنت لوییس ، که به شما پیشنهاد می کنیم از آنها بازدید نمایید.

 اگر بعد از بازدید از این منطقه قصد اقامت در آن را هم داشتید، هتل "مگنولیا" Magnolia را به شما پیشنهاد می کنیم.  مگنولیا یکی از هتل های خوب این منطقه است که در حال حاضر این هتل بازسازی و نوسازی شده و به ارائه خدمات می پردازد.

برای سرو غذا هم به شما رستوارن "شوگر فایر اسموک هوس"  Sugarfire Smoke House را پیشنهاد می کنیم. این رستوارن ارائه دهنده بهترین غذاهای سنتی است و تاکنون جوایز بسیاری را در این زمینه کسب کرده است . کباب سنت لوییز یکی از این غذاهای سنتی است که در #رستوارن سرو می شود. و در آخر هم  به شما  رستوارن افسانه ای دشت های آبی را پیشنهاد می کنیم تا برای سرو غذا مهمان آن باشید.

آدرس: آمریکا، میسوری، خیابان واشنگتن، موزه سنت لوییس

Address:615 Washington Avenue, Saint Louis, MO 63101

موزه ملی نشنال بلوز، میسوری
موزه ملی نشنال بلوز، میسوری
موزه ملی نشنال بلوز، میسوری
موزه ملی نشنال بلوز، میسوری

 10)  رودخانه فوتلیوفو ، شیلی | Futaleufú River Rafting, Patagonia, Chile

یکی از بزرگترین رودخانه های جهان که مناسب انجام ورزش #رفتینگ می باشد رودخانه " فتالوفو " Futaleufú است.  حتی اگر در فاصله دور از رودخانه باشید سرو صدای خوی وحشی آن شما را متوجه خودش می کند. سرچشمه این رودخانه از "میتو کوئیمی " Amutui Quimey در آرژانتین  و مقصد آن به سمت غرب شیلی است.

تخته سنگ های غول پیکر، یخچال های طبیعی، کوه های پوشیده از برف و جنگل های کهن تنها گوشه هایی از ویژگی های منحصر به فرد این رودخانه وحشی هستند.

در اوایل بهار و ماه مارس بهترین زمان بازدید از منطقه است و شما می توانید قایق سواری را در این آب ها تجربه نمایید.

برای اقامت در رودخانه فوتلیوفیو، هتل "کامبرس پورتو واراس" Cumbres Puerto Varas, را  به شما پیشنهاد می کنیم.چشم انداز هتل رو به طبیعت بی مثال منطقه از جمله کوه آتش فشان فوجی خواهد بود و قطعا از اقامت تان نهایت لذت ر اخواهید برد." تنیو پتگونی "Tineo Patagoniae هم یک اکو لوژ است و یا لوژ  "یومن" Uman  که بر روی صخره هایی 50 فوتی ساخته شده هم می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

دروازه ای که قایق ها وارد رودخانه می شوند یکی از مکان های مهم است که از آنجا فعالیت های تجاری شیلی انجام می شود.

برای ناهار و شام به شما پیشنهاد می کنیم، حتما در دامن #طبیعت این کار را انجام دهید، قطعا مناظر بکر این منطقه به همراه  صدای #آبشار و رودخانه هایش بهترین مکان برای سرو ناهار وشام می توانند باشند.

برای آمدن به #رودخانه فوتلیو فو می توانید از نزدیک ترین فرودگاه به آن در "سانتیگو" Santiago  استفاده نمایید ا از آنجا حدود  یک ساعت و ۴۵ دقیقه در راه خواهید بود.

آدرس: شیلی، منطقه فیوتالیوفیو،  پدرا آگور سردا

Address:Pedro Aguirre Cerda 439, Futaleufu 80020, Chile

رودخانه فوتلیوفو ، شیلی
رودخانه فوتلیوفو ، شیلی
رودخانه فوتلیوفو ، شیلی
رودخانه فوتلیوفو ، شیلی

با هم ویدئویی هیجان انگیز از رفتینگ در رودخانه فوتلیوفو می بینیم

سخن آخر

امروز با هم به مقصدهایی سفر کردیم که برای فصل بهار پشنهاداتی عالی بودند.  برخی از آنها بسیار معمول و شناخته شده و برخی دیگر هم برعکس کم تر شناخته شده بودند. نظر خود را در رابطه با این مطلب با ما در میان بگذارید .

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.