karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

03 آذر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

شبکه 9 تلویزیون استرالیا با انتشار گزارشی در مورد وضع گردشگری ایران، اعلام کرد:

هنگامی که صحبت از امنیت سفر به میان می آید، ایران به اندازه استرالیا امن است.

این رسانه در این زمینه افزود:

دو موسسه بین‌المللی «کنترل ریسکس» و «اینترنشنال SOS» در ارزیابی خود برای سال 2019، ایران را جزو امن‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران معرفی کردند.

این رسانه استرالیایی در گزارش خود تاکید کرد:

امنیت ایران طبق گزارش این نهادهای بین المللی هم سطح استرالیا، آمریکا، کانادا، چین و کشورهای اروپایی ارزیابی شده است.

در بخشی از این گزارش آمده است:

شاخص های امنیت در مورد گردشگران مانند میزان پایین خشونت های نژادی، فرقه ای یا سیاسی یا ناآرامی های مدنی غیر معمول در این بررسی مورد توجه قرار گرفته است.

گردشگران هنگام سفر، امنیت دیگر کشورها را از نظر اجتماعی و سیاسی و یا احتمال بروز آشوب ها در نظر می گیرند و امنیت ایران از این نظر مانند استرالیا و آمریکا برآورد شده است.

این رسانه افزود:

تهدیدات تروریستی نیز از دیگر معیارهای گردشگران برای سفر به یک کشور است که ایران در این شاخص نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

بنا به این گزارش، ایران در منطقه خاورمیانه قرار دارد و تنها تعداد کمی از دیگر کشورهای خاورمیانه مانند کویت و قطر در سطح خطرهای امنیتی «پایین» ارزیابی شده اند. این درحالی است که کشورهای دیگر مانند عربستان با امنیت متوسط و برخی دیگر مانند پاکستان، عراق، افغانستان و بسیاری از کشورهای آفریقایی در رده کشورهای کاملا «خطرناک» برای گردشگران قرار دارند.

این رسانه استرالیایی در بخشی از گزارشش به عوامل دیگر انتخاب یک کشور برای سفر نیز اشاره کرد:

علاوه بر امنیت، ارائه خدمات امنیتی و اورژانسی موثر و بهره گیری از زیرساخت ها مانند حمل ونقل سریع و آسان و امن برای گردشگران نیز از عوامل دیگر انتخاب یک کشور برای سفر محسوب می شود. این در حالی است که ایران در طول سال های 1980 تا 1988 درگیر جنگ عراق علیه این کشور بود.

ایران به عنوان کشوری چهار فصل با انبوه جاذبه های طبیعی و تاریخی، همواره مورد توجه گردشگران خارجی بوده است.

در همین زمینه، محمد خیاطیان -معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری- نیز پیش تر گزارش داده بود:

نیمه نخست سال جاری، بیش از شش میلیون گردشگر خارجی به ایران سفر کردند که این رقم رشد 51 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

گردشگر خارجی در ایران

اخبار روز گردشگری را از کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

دادا

 High و low ریسک جالبه ک یکی شدن.ما قبول داریم ک امن ترین کشور جهانیم ولی منابعتون رو چک کنید بد نی

انتشار:07 آذر 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.