karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

27 بهمن 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید امین قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از راه اندازی قطار گردشگری استان برای نوروز سال 98 خبر داد.

آقای قاسمی با اعلام این خبر بیان کرد: 

قطار گردشگری لرستان شامل ریل باس مدرن با ظرفیت 336 صندلی در چهار واگن و طی مسافت 74 کیلومتر با مبدا شهرستان دورود تا ایستگاه کشور (روستایی در نزدیکی خرم آباد) در ایام نوروز با عبور از 19 ایستگاه رفت و برگشت و بلاک های بین ایستگاهی است.

ایشان در مورد جاذبه هایی که با این قطار می توان از آنها دیدن کرد، چنین توضیح داد: 

 آبشارهای زیبای بیشه،آب گرمه، عیدانه، جلوه های بی نظیری از زندگی روستایی در آب شباندر، چشمه آب درمانی گوگردی چم سنگر، شاهکار مهندسی صنعت حمل و نقل ریلی در ایستگاه سپید دشت در کنار رودخانه خروشان سزار، کوه های سربه فلک کشیده، تونل ها و پل های راه آهن ثبت شده در فهرست آثار ملی از جمله جلوه های ویژه و جاذبه های گردشگری در مسیر حرکت این قطار گردشگری است.

آقای قاسمی در ادامه به فعالیت هایی که مسافران قطار در حین گردش با آن می توانند انجام دهند اشاره کرد و گفت: 

اقامت در اقامت گاهی بوم گردی، طبخ و سرو غذاهای بومی و اجرای موسیقی محلی در طی این مسافرت ریلی در کنار بازدید از آثار تاریخی شهرهای خرم آباد و بروجرد مانند قلعه فلک الافلاک، مساجد تاریخی بروجرد و جاذبه های گردشگری الیگودرز از برنامه های بسته گردشگری این قطار به همت شرکت حامی گشت گهر و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان است.

عکس تزئینی ست

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

4 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

علیرضا

سلام لطفا بفرمایید چطور بلیط تهیه کنیم شماره های درج شده پاسخگونیستند

مهدیه اکبری پارسا

دوست عزیز کارناوالی سلام

شرکتی که نام آن ذکر شده، تنها مجری برگزار کننده تور گردشگری قطار لرستان است و شماره هایی که نوشته شده، تنها شماره هایی ست که با وجود پیگیری ها به دست ما رسیده است. با توجه به استقبال زیاد مردم از این قطارهای گردشگری، امکان پاسخگویی به تمام تماس ها وجود ندارد. البته می توانید با تماس با این شماره ۰۹۱۸۹۶۱۳۶۰۹ (آقای رشیدی) جواب سریع تری دریافت کنید.

با تشکر

23 اسفند 1397

انتشار:19 اسفند 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ایوب رستمی

چگونه بلیظ قطار گردشگری لرستان را تهیه کنم؟

مهدیه اکبری پارسا

دوست عزیز کارناوالی سلام

 

مجری برنامه های مربوط به این قطار، شرکت حامی گشت دورود است که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت حرکت قطار و برنامه های آن با شماره 06643215151 تماس بگیرید.

 

 

با آرزوی سفری خوش برای شما

18 اسفند 1397

انتشار:18 اسفند 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

مجید رشیدی

با سلام 
رشیدی هستم مسئول راهنمایان تور ریل رود لرستان
از شما تشکر می کنم که با انتشار اخبار گردشگری در این مهم همکاری می کنید و به لطف و کمک شما می تونیم با معرفی این ریل باس پذیرای هموطنان در استان لرستان باشیم
با اجازه شما شماره تماسم رو قرار می دهم تا اگه دوستان سوالی در مورد این قطار گردشگری داشتند بتونم راهنماییشون کنم.بازم ممنونم 
09189613609

ناشناس

سلام. لطفا ساعت حرکت قطار،شروع و پایان تور یک روزه لرستان را اعلام فرمایید. 

مهدیه اکبری پارسا

دوست عزیز کارناوالی سلام

مجری برنامه های مربوط به این قطار، شرکت حامی گشت دورود است که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت حرکت قطار و برنامه های آن با شماره 06643215151 تماس بگیرید. 

با آرزوی سفری خوش برای شما

18 اسفند 1397

16 اسفند 1397

انتشار:28 بهمن 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.