karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

23 اسفند 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری تسنیم، حرمت الله رفیعی، رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران به تشریح مشکلات سفرهای ارزان خارجی پرداخت و از دردسرهای مسافران در این تورها سخن گفت.

وی درباره تخلفات برخی آژانس‌ها از جمله اینکه چرا در مسیر ایران و ارمنستان، اتوبوس مسافران به نام مسافران، گازوییل قاچاق می کند، پاسخ داد:

یک آژانس وظیفه فروش بلیط و رزرو را دارد و متعاقبا تخلفات اتوبوس و یا هتل بر عهده آژانس نیست، مثلا اگر یک مدیر مدرسه تخلف می‌کند نباید مدرسه را تعطیل کرد.

رفیعی به تورهای ارزان قیمت بین المللی پرداخت و عنوان کرد:

این سفرهای ارزان قیمت بیشترین گلایه مردم ایران است زیرا دچار گرفتار هتل‌های بی‌کیفیت و مشکلات دیگری می‌شوند.

رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران افزود:

همچنین محدود کردن مردم برای سفرهای خارجی امری غیرکارشناسی است، البته حرف مان هم این نیست که مردم مشوق سفرهای خارجی شوند. مردم باید سعی کنند به خاطر چند دلار و یورو سفر ارزان خارجی نروند.

رفیعی گفت که تخلفات دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی برخلاف اخبار رسانه ها در کمترین میزان است زیرا اختیارات آنان به هیچ عنوان گسترده نیست. او در ادامه اظهار کرد:

دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی بیشتر فعالیت خود را با ایرلاین‌ها انجام می‌دهند و اگر تاخیری یا مشکلی در مسیر یک سفر رخ می‌دهد ارتباطی به این دفاتر ندارند.

رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با انتقاد نسبت به بستن برخی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در زمان های شلوغ سفر توضیح داد:

فعالیت خدمات سفر به صورت آنلاین و مجازی نیز چالش جدید پیش روی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی است و باید برای آنها فکری کنیم زیرا نباید این تعداد نیرو در این دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی بیکار شوند.

رفیعی همچنین تاکید کرد:

امور مالیاتی برای اینکه حوزه گردشگری رونق پیدا کند باید قوانینی را قابل اجرا کنند تا ما نیز بتوانیم به جذب گردشگر اقدام کنیم.

سفر دور دنیا

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ناشناس

مممنون عالی بود 

انتشار:23 اسفند 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.