karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 مهر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، دلاور بزرگ نیا مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از حضور 150 هزار گردشگر خارجی در این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد. آقای بزرگ نیا در ادامه ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن زیرساخت های لازم، حضور گردشگران خارجی در این استان بیشتر شود. 

آقای بزرگ نیا، این صحبت ها را روز دوشنبه در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان عباس آباد اعلام کرد و در ادامه گفت: 

از ابتدای امسال تاکنون به صورت رسمی و ثبت شده 150هزار گردشگر خارجی از مازندران دیدن کردند که بر اساس بررسی های انجام شده به همین تعداد نیز گردشگران خارجی به صورت غیر رسمی وارد استان شدند. 

ایشان بر فراهم شدن زیرساخت های لازم برای حضور گردشگران خارجی در استان تاکید کرد و در این زمینه اظهار داشت:

در صورت ایجاد زیر ساخت های مناسب برای گردشگری شاهد حضور بیشتر گردشگران و اقامت آنان در استان مازندران خواهیم بود. بیشترین گردشگران خارجی که در غرب مازندران به ویژه در شهرستان های چالوس، کلاردشت و رامسر اقامت داشتند، از کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مازندران به جایگاه بوم گردی در استقبال از گردشگران داخلی و خارجی افزود: 

با تامین اعتبار لازم از سوی دولت تدبیر و امید و ابلاغ آن تا چند روز آینده تسهیلات خوبی را برای توسعه و رونق اقامتگاه های بومی مازندران در جهت شکوفایی صنعت فرابخشی گردشگری در مازندران در نظر خواهیم گرفت.

بزرگ نیا در ادامه صحبت های خود از تغییر نگرش بر صنعت گردشگری صحبت کرد و گفت: 

مازندران این قابلیت را دارد که با ایجاد زیر ساخت های گردشگری لازم به همراه آزاد سازی سواحل و وجود جنگل های هیرکانی، شاهد تحولی بزرگ در صنعت گردشگری و رونق کسب درآمد و اشتغالزایی در منطقه باشد.

مازندران با برخورداری از جاذبه های فراوان مانند مناطق جنگلی، خط ساحلی دریای خزر، کوه های البرز و ... یکی از مهمترین کانون های مسافرت و گردشگری برای ایرانی هاست و در سال در حدود 30 میلیون نفر به این استان سفر می کنند. 

استان مازندران

اخبار روز گردشگری را از کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.