karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

31 فروردین 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

 

به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمد بخشی‌محبی -معاون دادستان مشهد- گفت:

در پی سرگردانی مسافران مشهدی در جزیره کیش، در صورت احراز تخلف شرکت‌های مسافرتی برخورد قضایی مناسب با متخلفان صورت می‌گیرد.

 وی اظهار کرد:

متاسفانه در روزهای گذشته تبلیغات گسترده‌ای با عنوان‌های تحریک‌آمیز «سفر چهار شبه به جزیره کیش با قیمت ۵۰ تا ٨٠ هزار تومان» در سطح شهر انجام شده است تا با تصمیم از پیش گرفته شده سر شهروندان را کلاه بگذارند.

او ادامه داد:

بر اساس تحقیقات به عمل آمده دریافتیم در زمان برگشت ٧٠٠ تا ٨٠٠ هزار تومان از این مسافران گرفته شده است، در همین راستا این افراد تحت تعقیب هستند.

معاون دادستان مشهد با بیان اینکه «تحقیقات لازم از سوی مدیرکل فرودگاه‌های استان صورت پذیرفته است» گفت:

چنانچه مردم از این اقدام ها متضرر شده باشند، می‌توانند به بازپرس ویژه فرودگاه یا تعزیزات حکومتی مراجعه کنند تا موضوع بررسی و نسبت به آن کارهای لازم انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه «حقوق مسافران باید رعایت شود»، تصریح کرد:

همچنین در صورتی که شرکت‌های مسافرتی تحت عنوان پرواز چارتر هزینه بیشتری از سقف قیمت سازمان هواپیمایی از مسافران دریافت کنند دریافت مال نامشروع و کلاهبرداری تلقی می‌شود.

برخورد با متخلفان

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.