karnaval.ir

فهیمه دزفولی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

26 تیر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به گزارش ایندیپندنت -روزنامه آنلاین بریتانیایی چاپ لندن- پوتین به هواداران جام جهانی گفت تا پایان سال 2018 می توانند بدون داشتن ویزا به روسیه بازگردند.

هدیه ولادیمیر پوتین به صدها هزار نفر هوادار فوتبال که برای جام جهانی از روسیه بازدید کردند: 

تا پایان سال جاری میلادی، هر زمان بخواهید می‌توانید آزادانه و بدون نیاز به ویزا به بزرگ‌ترین کشور جهان بازگردید.

به گفته این خبرگزاری هواداران بازدیدکننده می توانند با ارایه فن آیدی (Fan Id) یا همان کارت هواداری خود، درگیر شرایط پیچیده اخذ ویزای گرانقیمت روسیه نشوند و به راحتی به این کشور سفر کنند.

پیش از این، تاریخ 15 جولای -یعنی روز برگزاری فینال جام جهانی- آخرین مهلت درخواست سفر به روسیه برای دارندگان کارت فن آیدی بود. هوادارانی که کارت فن آیدی داشتند می توانستند تا 10 روز بعد از فینال هم در روسیه بمانند و از خدمات کارت استفاده کنند؛ اما ایندیپندنت به نقل از سایت دولتی و روسی اسپوتنیک نیوز (Sputnik News) گزارش می‌دهد که روسیه برای بقیه سال جاری نیز به هواداران فوتبال دارای فن آیدی، مجوز ورود مجدد به کشور را خواهد داد. 

این خبرگزاری به نقل از رییس جمهور پوتین گفت:

ما به اتباع خارجی دارای فن آیدی تا پایان سال 2018 مجوز ورود بدون ویزا به روسیه را خواهیم داد و این در واقع یک رویه قانونی برای تردد چندباره بدون ویزا برای این افراد خواهد بود.

نکته جالب توجه این است که رییس جمهور روسیه در ادامه ابراز امیدواری کرد: 

امیدوارم هواداران از این فرصت بهره‌مند شوند و بیش از یک بار با دوستان و اعضای خانواده‌های‌شان به روسیه بیایند.

این جمله حاکی از این احتمال است که شاید دارندگان فن آیدی بتوانند همراهان‌شان را نیز بدون نیاز به ویزا به روسیه ببرند. البته هنوز روشن نیست که این دستور چه زمانی اجرایی خواهد شد؛ اما شاید بتوان این اقدام را راهی برای افزایش ورود گردشگران به روسیه دانست.

 برای شناخت بهتر از روسیه و شرایط سفر به این کشور می‌توانید مجموعه مطالب کارناوال درباره این کشور را ببینید:
ورود به صفحه اختصاصی راهنمای سفر به روسیه

فن آیدی

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

گاهی عکس می‌گیرم، بیشتر می‌نویسم، ساعات اداری را پشت مانیتور می‌گذرانم، عصرها در ترافیک می‌مانم، صبح‌ها بین صفحات کتاب و صدای فروشنده‌های مترو چرت می‌زنم‌‌، آخر هفته‌ها را با دوست و آشنا کافه و پارک می‌روم؛ اما لابه لای این روزمرگی‌ها زندگی هم می‌کنم. لابه‌لای

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.