karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

06 آذر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

شاید تا به حال در مورد رستوران های وگان تهران شنیده باشید؛ رستوران هایی که کم کم رو به زیاد شدن هستند و مشتریان خاص خود را دارند. برخی این رستوران ها را با رستوران های گیاهی تهران اشتباه می گیرند و فکر می کنند هر جایی که بشود غذاهای عاری از گوشت خورد را می توانند به وگان ها پیشنهاد بدهند. اگر این بار با کسی برخورد کردید که به دنبال یک رستوران وگان در تهران می گشت، حتما نگاهی به این لیست بیندازید و یکی از این گزینه ها را به او پیشنهاد دهید. اگر وگان هستید هم به راحتی از لیست رستوران های وگان تهران یکی را انتخاب کنید و با خیال راحت لحظات خوشمزه ای داشته باشید. با کارناوال همراه بمانید و یک رستوران گردی متفاوت در تهران را تجربه کنید...

وگانیسم چیست و وگان به چه معناست؟

وگانیسم یک روش زندگی است که با حذف هر نوع محصول حیوانی چه در تغذیه و چه در جنبه های دیگر زندگی همراه است. افراد برای این گرایش دلایل مختلفی دارند اما پایه و اساس این روش به رعایت حقوق حیوانات، حفاظت از محیط زیست و حفظ سلامتی ختم می شود. وگان ها بر این باورند که محصولات دامداری صنعتی به محیط زیست آسیب می زنند و مشکلات زیادی را به بار می آورند.

در ایران نیز این روش طرفداران خاص خود را دارد. یکی از مهم ترین مسائلی که وگان ها باید به آن توجه کنند، تغذیه است؛ در این روش دیگر خبری از انواع گوشت ها، فرآورده های لبنی، تخم مرغ، عسل و هر آنچه که از طریق حیوانات تولید می شود، نیست. اگر این افراد بخواهند به رستوران بروند باید قید خیلی از موارد منو را بزنند و در نهایت به یک سالاد بدون سس یا غذاهایی از این دست رضایت دهند. در اینجاست که شکل جدیدی از رستوران ها ایجاد شده اند؛ رستوران هایی که غذاهای گیاهی و وگان عرضه می کنند و لبخند رضایت را برای وگان ها به ارمغان می آورند. در ادامه می خواهیم برای تان از رستوران های وگانی بگوییم که در پایتخت ایران فعالیت می کنند. 

وگانیسم

سخن آخر

شاید تعداد رستوران های وگان در ایران بسیار کم باشند؛ اما در آینده تعداد آنها افزایش خواهد یافت. اگر ساکن پایتخت هستید و یا قرار است سفری به تهران داشته باشید، سری به این رستوران ها بزنید و حتا اگر وگان نیستید طعم غذاهای شان را بچشید. یادتان باشد که بسیاری از مشتریان این رستوران ها همه چیزخواران هستند که تنها به غذاهای خوشمزه گیاهی علاقه دارند.

اگر تجربه صرف غذا در این رستوران ها را داشته اید، آن را با ما در میان بگذارید.

آیا رستوران وگان دیگری را در تهران می شناسید؟

منتظر دیدگاه های تان هستیم...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

5 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.