karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

03 شهریور 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

 به نقل از ایسنا، سازمان جهانی جهانگری ملل متحد در آستانه برگزاری بیست و دومین نشست مجمع عمومی در چین، مسابقه‌ای را به راه انداخته است تا مردم در بین 64 ویدیو از 64 کشور، بهترین را انتخاب کنند. 

در این مسابقه، فیلمی از ایران نیز به نمایش گذاشته شده که رقص زندگی (Dance of life) نام دارد و مخاطبانش را با شعار «سفر به سرزمین ایران» به تماشا دعوت می‌کند.

 این ویدیو با تاکید بر عنصر آب و فرهنگ اقوام کمتر شناخته‌شده ایران، سعی دارد اقلیم طبیعی و متفاوت از آنچه در خاطره جهانی از سرزمین خشک و کم آب ثبت شده را به نمایش بگذارد و تنوع مذهبی این کشور را به همه نشان دهد.

سازمان جهانی جهانگردی با راه‌اندازی چنین مسابقه‌ای، تمام کشورهای عضو را دعوت کرده تا از این فرصت برای ترویج ویدیوهایی که از طریق رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شوند، استفاده کنند.

ایران در این مسابقه با کشورهایی مانند ارمنستان، اتریش، آذربایجان، بنگلادش، بنین، بوتان، برزیل، بلغارستان، شیلی، چین، کلمبیا، کنگو، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، جمهوری چک، جیبوتی، جمهوری دومینکن، اکوادور، مصر، فیجی، فرانسه، گامبیا، گرجستان، آلمان، غنا، یونان، گوآتمالا، هندوراس، هنگ کنگ، اندونزی، ژاپن، کره‌جنوبی، لبنان، لیتوانی، ماکائو، مالدیو، مالت، موریس، مغولستان، پاناما، پاراگوئه، پرو، فیلیپین، پرتغال، قطر، رومانی، سان مارینو، صربستان، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئیس، سوریه، تونس، ترکیه، امارات، اروگوئه، ازبکستان، ونزوئلا، یمن و زامبیا که فیلم‌های تبلیغاتی گردشگری‌ خود را به اشتراک گذاشته‌اند، رقابت می‌کند.

سازمان جهانی جهانگردی تصمیم دارد فیلم برگزیده به انتخاب مردم را در مجمع عمومی سالانه این سازمان در چین اعلام کند. تا کنون در یوتیوب بیش از ۶۵۰ بار از ویدیوی ایران بازدید شده است و همه می توانندتا ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۲۰ شهریورماه) به ویدیوی مد نظر خود رای دهند.

برای تماشای ویدیوها و ثبت رای خود از لینک های زیر استفاده کنید:

تماشای تمامی ویدیوهای این مسابقه

رای دادن به ویدیوی منتخب خودتان

در ادامه می توانید ویدیوی ایران را در این مسابقه به تماشا بنشینید

 

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

6 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

Mahta

رای دادم😌👍

انتشار:20 شهریور 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

Mahta

رای دادم😌👍

انتشار:20 شهریور 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

maryam

ایران در یک ویدیو خلاصه نمی شود

انتشار:17 شهریور 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.