karnaval.ir

مینا جعفری

انتشار

13 آذر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

چه روزی بهتر از روز بستن پیمان ازدواج با عشق زندگی در طول عمر وجود دارد؟

زمانی که از دوران کودکی آرزوی رسیدن به آن را در سر می پرورانیم و هر بار با دیدن چشمان براق عشقمان روز عروسی را در ذهنمان تجسم و بارها و بارها آن را مرور می کنیم. زمانی که سخن از برگزاری مراسم به میان می آید عروس و داماد باید به هزاران مساله فکر کنند و به نتایجی برسند که آرزوهای هر دویشان را برآورده کند و با توجه به شرایطی که در آن قرار دارند بهترین انتخاب ها را داشته باشند و بهترین مراسم و جشن را به پا کنند.

دختران همیشه آرزوی پوشیدن لباس عروس و قرار گرفتن کنار همسر مورد علاقه و گرفتن دستان او را داشته و خواهند داشت، پسران هم با این که شاید کمی از زیاد شدن مسئولیتشان دلهره داشته باشند اما سعی می کنند بهترین روز را برای معشوقه ی خود فراهم کنند.

یکی از سوالاتی که در ابتدای تصمیم گرفتن به برپایی جشن ازدواج، عروس و دامادها را درگیر خود می کند، محل برپایی مراسم است؛ مراسمی رویایی که قرار است بهترین شب زندگیشان باشد. امروز کارناوال می خواد یکی از رمانتیک ترین مناطق جهان را به شما معرفی کند، جایی که پیوند آسمانی زناشویی زوج ها بر روی آب های زلال اقیانوس هند بسته می شود، مکانی فوق العاده زیبا و باورنکردنی.

می خواهیم به لاندا جیراوارو در کشور مالدیو سفر کنیم.

با کارناوال همراه شوید.

ازدواج در مالدیو

چرا لاندا جیراوارو؟


- یکی از رمانتیک ترین مناطق در مالدیو است.

- مالدیو از معروف ترین مکان ها برای برگزاری مراسم عروسی و گذراندن ماه عسل است.

- برپایی مراسم در این مکان بدون شک به یادماندنی و رمانتیک خواهد بود.

لاندا جیراوارو
لاندا جیراوارو

آشنایی با اقامتگاه لاندا جیراوارو

در دوردست آسمان و دریا به هم رسیده اند. نور ملایم آسمان هم خودش را از در و پنجره هایی که رو به افق بازند، به پیش شما رسانده تا تبریک گوی پیوندتان باشد، اگر به دنبال ثبت خاطره ای ناب در روز عروسیتان هستید باید به مالدیو بروید... جایی که در تمام دنیا به عنوان زیباترین و رمانتیک ترین کشور برای برگزاری جشن عروسی معروف است.

لاندا جیراوارو ( Landaa Giraavaru ) یکی از اقامتگاه های معروف و خوش آب و هوای مالدیو می باشد و انواع و اقسام هتل های لوکس و رمانتیک در این منطقه وجود دارند. این منطقه حدودا 45 هکتار مساحت دارد و 103 اقامتگاه زیبا در آن برای گذراندن اوقات خوش و کمی دور شدن از زندگی شلوغ روزانه ساخته شده است که حق انتخاب زیادی را برای مسافران و گردشگران فراهم آورده، اما این تمام زیبایی ها و شگفتی های این مکان نیست...

مالدیو
مالدیو

آشنایی با کلیسایی رویایی روی آب

مالدیو از برترین مقاصد رمانتیک در جهان است اما در لاندا جیراوارو کلیسایی روی آب های اقیانوس هند بنا شده تا زوج های جوان بتوانند پیوند آسمانیشان را در آن ببندند. کلیسایی کوچک اما بسیار رمانتیک و دیدنی، جایی که با دیدن حتی عکس هایش قند در دل هر دختر و نو عروسی آب می شود و در دل آرزو می کند که کاش در آن پیوند زناشویی ببندد.

مساحت این کلیسای زیبا 45 متر است اما به راستی که بهترین استفاده از این فضای کوچک شده است، عروس و داماد به همراه خانواده ی نزدیک و یا ساقدوش هایشان به وسیله ی قایق به این کلیسا می روند، دکوراسیون و دیزاین ساختمان کلیسا سراسر سفید پوش و زیباست و با گل های رنگارنگ تزئین شده.

قسمت هایی از کف این کلیسا از جنس شیشه است تا میهمانان بتوانند آب و امواج زیبای اقیانوس را ببینند و عروس زیبا احساس کند که در میان آب های زلال اقیانوس پیوند زناشویی را با عشقق می بندد. پیمان ها گفته می شود، نگاه ها، لبخند ها و حلقه ها داده و گرفته می شوند و کشیش اعلام می کند همان را که می خواهی بشنوی …روح و نور یکی می شوند و شما اینجا، فرصت بله گفتن را میان آبی بی کران داشتید، نزدیک به آسمان.

البته خوب است بدانید که عروس و داماد های عزیز می توانند دکوراسیون این مکان را تغییر دهند و بنا بر سلیقه ی خود آن را بیارایند، همچنین درب های بزرگ و کشویی این کلیسا این امکان را فراهم می کنند تا منظره ی اقیانوس از هر سو به چشم آید.

عروسی در مالدیو

کلیسای لاندا جیراوارو را در ویدئو نظاره گر باشید.

پیمان آسمانی در کلیسای لاندا جیراوارو

دست در دست یار که باشی بر روی آب هم می توانی قدم بزنی ...
مسیری شیشه ای بر روی آب، شما را به محراب می رساند. عمق چشمانش تمام منظره است که می خواهید ولی باور کنید، اقیانوس بی کرانی که پشت سرش قرار گرفته زیباترش می کند.

این کلیسا شاهد نگاه عاشقانه ی هزاران عاشق دلداده از سراسر دنیا بوده است، رویایی مشترک میان همه جهان، رسیدن به معشوق و گذاران عمری سراسر شادی در کنار او. طبیعت این جا آرام گرفته و نظاره گر نگاه عشاق به یکدیگر است.

شاید تصور ازدواج و برگزاری مراسم در مالدیو برای بسیاری از افرادی که خواننده ی این مطلب هستند تنها رویایی دست نیافتنی باشد اما خبر خوب این است که برای برپایی جشن شادی و ازدواج در لاندا جیراوارو انتخاب های زیاد و متعددی پیش روی عروس و داماد ها قرار دارد و بنا بر امکانتی که درخواست می کنید هزینه ها متفاوت هستند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با برپایی عروسی در لاندا جیراوارو که از لوکس ترین اقامتگاه های مالدیو است می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

مالدیو

شرایط برگزاری مراسم در لاندا جیراوارو

بسته و یا پکیج های بسیار مختلفی برای برپایی مراسم عروسی در لاندا جیراوارو وجود دارد و بنابر شرایط و امکانات هزینه و انواع مختلفی دارند. در لاندا جیراوارو انواع ماهی ها و لاک پشت های زیبا زندگی می کنند که می توانند مکان های زیبایی را برای عکاسی مهیا سازند، همچنین انواع ویلا و هتل هم در این منطقه هستند که اقامتگاه های مفرحی را برای میهمانانشان تعبیه می نمایند.

صخره های مرجانی این منطقه در یونسکو به ثبت رسیده اند و می توانند از دیدنی های جالب این منطقه به حساب بیایند، همه ی این ها را گفتیم تا بدانید که می توان چه مراسم های مختلفی را در  لاندا جیراوارو برپا کرد.

اما به صورت کلی می توان خدمات مراسمی که به عروس و داماد ها ارائه می شود را به سه دسته تقسیم کرد که به آن ها نگاهی می اندازیم:

خدمات قبل از مراسم عروسی: 

یک خدمت کار برای برآورده کردن نیازهای عروس و داماد در اختیارشان قرار می گیرد

دو ساعت حمام آب گرم مخصوص عروس و داماد

انتخاب تمامی جزئیات دکوراسیون مراسم

خوراکی و پذیرایی از حضار قبل از شروع مراسم

در حین برپایی مراسم:

دسته گل عروس

سرگرمی های جشن

عکاسی

بعد از مراسم

انواع نوشیدنی

کیک عروسی

ماه عسل 

حمام گل

آلبوم عکس عروس و داماد

خدمات صبح اولین روز زندگی متاهلی

و...

هزینه های برگزاری مراسم بنابر زمان برگزاری متفاوت است اما در نظر داشته باشید که بر روی تمامی خدماتی که ارائه می شود 23 درصد مالیات و ارزش افزوده محاسبه می گردد.

برای کسب اطلاعات دقیق درباره ی هزینه ی خدمات و رزرو این مکان برای برپایی عروسی به لینک مقابل مراجعه نمایید: لینک

مالدیو

دسترسی

این کلیسای کوچک، در میان اقیانوس هند و در فاصله ای نزدیک از جزیره مالدیو قرار دارد. 

آدرس : مالدیو، باآتول، جزایر لاندا گیراوار، اقامتگاه چهار فصل مالدیو

Address : Four Seasons Resort Maldives, Landaa giraavaru Island, Baa Atoll, Maldives

مالدیو

لاندا جیراوارو را در نقشه کارناوال پیدا کنید.

سخن آخر

متاهل هستید یا مجرد؟ دوست دارید جشن ازدواج خود را در لاندا جیراوارو و کلیسای زیبای روی آبش برپا کنید؟

تا به حال به مالدیو سفر کرده اید؟

تجربیات و خاطراتتان را با ما در میان گذارید، منتظر دیدگاه های شما خوبان هستیم.

آیا این مطلب مفید بود؟

6 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

محمد

با سلام
خواهشمند است هزینه برگزاری و شرایط عروسی در مالدیو را اعلام فرمایید

خشایار مهدوی

دوست عزیز شرایط با توجه به نوع هزینه و امکانات شما کاملا متفاوت است. و قطعا امکان توضیح شرایط وجود ندارد همانطور که در کشور خودمان به صدها مدل می شود مراسم عروسی را برپا نمود و کاملا بسته به نوع فرهنگ و شرایط اقتصادی و سلایق متفاوت است.
پایدار و سربلند باشید.

30 مرداد 1396

انتشار:29 مرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

نازنین

سلام، واقعا عالی هست فقط میشه راهنمایی کنید تور از کجا باید رزرو کنیم؟

زهرا میرزایی

سلام دوست عزیز کارناوالی

تورهای مالدیو را می توانید از اغلب آژانس های مسافرتی تهیه نمایید اما اگر راغب هستید که حتما به همین مکان معرفی شده در این مقاله مراجعه نمایید می توانید از لینک زیر کمک گرفته و آن را رزرو نمایید:

http://www.fourseasons.com/maldiveslg/

البته برای خرید تور از این لینک باید کردیت کارت داشته باشید و اگر ندارید پیشنهاد می کنیم به آژانس های مسافرتی مراجعه کرده و با ارائه ی نام محل مورد نظر از آن ها بخواهید این رزرو را برایتان انجام دهند.

با تشکر از شکیبایی و دیدگاه شما

02 شهریور 1396

انتشار:16 مرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

شهرام

سلام . درود بر تمام دست اندر کاران کارناوال که واقعا زیبا می نویسند و سایت تون حرف نداره در یک کلام عالیه عالی....!!!

انتشار:24 اسفند 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.