karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

05 خرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

کشتی کروز کروز هماهنگی دریاها  Harmony Of The Seas

اتفاقی که چندی پیش در صنعت سفرهای دریایی به وقوع پیوست بسیار جالب و مهم بود . کشتی #هماهنگی دریاها یا Harmony Of The Seas را شرکت کشتی سازی #رویال کارابیئن معرفی کرد و در بندر ساوت همپتون انگلستان به آب انداخته شد . این کروز بزرگ و زیبا وزنی برابر با 226.963 تن دارد و می تواند 5479 مسافر را در خود جای دهد . ناگفته نماند که این کروز 2100 خدمه را نیز می تواند حمل کند . 

کروز هماهنگی دریاها در حال حاضر بزرگترین #کروز به حساب می آید . 

امروزه با توجه به پیشرفت ها در صنایع مختلف شاهد تغییر در سبک و نوع سفرها هستیم . شاید در سال های دور تصور این که روزی در دریاها شاهد حرکت کشتی هایی بزرگ باشیم سخت بوده ولی امروزه دیگر دور از ذهن نیست حرکت کردن و سفر کردن با کشتی هایی بزرگ و مجلل مانند این کروز .

اگر سوار این کروز شوید و به سفر بروید گویی درون یک #کشتی نیستید ، بلکه در شهری هستید که همه چیز برای شما مهیا می باشد . 

همراه کارناوال باشید تا با این کروز بیشتر آشنا شوید . 

کشتی کروز کروز هماهنگی دریاها  Harmony Of The Seas

رویال کارابیئن و کشتی های کروز آن

این شرکت در عرصه ی ساخت کروز حرف اول را می زند . برای کشتی جدید خود از امکانات تازه و زیادی استفاده کرده است تا بتواند کشتی تازه ساز خود را از دیگر کروز ها متمایز سازد . کشتی های بزرگ و لوکسی مانند جاذبه ی دریاها که در سال 2010 به آب انداخته شد . 

از حالا به بعد کشتی هماهنگی دریاها بزرگترین و مجلل ترین عضو خانواده ی کروزهای این شرکت به حساب می آید . 

کروزها امروزه بسیاری را از کشوری به کشوری دیگر می برند . هدف فقط سفر نیست بلکه کیفیت نیز حائز اهمیت می باشد . زمانی که با یک کروز سفر می کنید در کنار لذت بردن از سفر خود کارهای زیادی وجود دارد که می شود به دید تفریح به آن ها نگاه کرد . 

فروشگاه های بزرگ ، استخرها ، باشگاه های ورزشی ، رستوران های مجلل ، زمین های بازی و ... همگی در کروزها قرار گرفته اند و مسافران می توانند از تمامی امکانات موجود استفاده کنند . 

این کشتی ها از امنیت بالای برخوردار هستند .

کشتی کروز کروز هماهنگی دریاها  Harmony Of The Seas
کشتی کروز کروز هماهنگی دریاها  Harmony Of The Seas

کمی درباره ی کروز هماهنگی دریاها یا Harmony Of The Seas

این کشتی بزرگ و مجلل بزرگترین در نوع خود به حساب می آید . اگر کمی به اندازه و ویژگی های آن دقت کنید متوجه خواهید شد که با یک شاهکار در صنعت سفرهای دریایی رو به رو هستید . امکاناتی که در این کشتی قرار داده شده است در هیچ کروز دیگری نمی توان یافت . به هنگام سفر راحتی را در کنار مدرن بودن تجربه خواهید کرد . 

این کشتی کروز طولی برابر با 1188 فوت و ارتفاعی برابر با برج ایفل دارد .

شاید با خود بپرسید این ویژگی ها چه می توانند باشند .

در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی این ویژگی ها بپردازیم .

کشتی کروز کروز هماهنگی دریاها  Harmony Of The Seas

1) ارتفاع 984 فوتی ، نزدیک به 100 فوت

هرکسی بر روی عرشه ی این کشتی قدم بگذارد متوجه می شود که این کروز از چه ارتفاع زیادی برخوردار است . هماهنگی دریاها از 10 طبقه ی مجزا تشکیل شده است که هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند . 

از طبقات این کروز می توان به طبقه ای اشاره کرد که استخرهایی بزرگ را می توان بر روی آن یافت و یا طبقه ی 6 که مخصوص پیاده روی ساخته شده است . 

طبقات این کشتی به گونه ای ساخته شده اند که به راحتی از داخل به یکدیگر راه دارند و می توان از طریق راهروها و پله ها میان طبقات جا به جا شد . 

یکی از ویژگی های جالب این کروز را می توان مناسب بودن آن برای تمامی سنین دانست . شاید در کروزهای قدیمی برای افراد مسن بالا رفتن و حرکت میان طبقات سخت بوده است ولی در این کشتی به راحتی می توان در آن از طبقه ای به طبقه ای دیگر رفت . 

کشتی کروز کروز هماهنگی دریاها  Harmony Of The Seas

2) قسمت های اصلی این کروز، وارد شدن به دنیایی تازه

این کروز مانند دیگر کروزها از 7 قسمت تشکیل شده است . 

از قسمت های اصلی می توان به استخر و زمین های ورزشی ، طبقه ی پیاده روی که از تخته های چوبی ساخته شده است ، پارک های مرکزی ، رستوران ها ، سالن های بزرگ برای جشن ها ، فروشگاه ها و عرشه ی بزرگ اشاره کرد .

بر روی عرشه ی بزرگ و قسمت جلویی این کروز محل فرود هلی کوپتر را می توان دید . 

این کروز در نوع خود منحصر به فرد است .البته در آینده ای نه چندان دور شاهد کشتی بسیار بهتر و پیشرفته تر از این کروز خواهیم بود . 

کشتی کروز کروز هماهنگی دریاها  Harmony Of The Seas

3) کافه و رستوران هایی که روبات ها در آن کار می کنند

در این کروز ما شاهد نوعی تازه از رستوران داری هستیم . در کافه ها و رستوران ها ( نه تمامی کافه ها و رستوران ها ) روبات ها از شما پذیرایی خواهند کرد . طبق آمار این روبات ها در روز حدود 1000 نوشیدنی را سرو می کنند . 

این یک قدم رو به جلو و رسیدن به عصری تازه هست و این یعنی در آینده روبات ها در زندگی ما نقش بیشتری را ایفا خواهند کرد . 

کشتی کروز کروز هماهنگی دریاها  Harmony Of The Seas

آینده ی این شرکت و کروزهای آن چه خواهد بود

شرکت سازنده ی این کروز با استفاده از امکانات تازه و تکنولوژی سعی کرده تا خود را به رقیب خود که شرکت کارناوال یا carnival نام دارد نزدیک تر کند . هماهنگی دریاها قصد دارد در این رقابت پیروز شود .

شرکت رویال کارابیئن در رتبه ی دوم قرار دارد .

مشخص است که تمامی شرکت ها می خواهند بزرگترین کشتی ها و کروزها را بسازند ولی مهم این است که کدام نظر مسافران را بیشتر جلب می کند .

کشتی کروز کروز هماهنگی دریاها  Harmony Of The Seas

با این کشتی سفر کنید

این کروز تابستان را به مدت 7 روز بر روی آب های مدیترانه سپری خواهد کرد . در برنامه های این کروز سفر بر روی دریاهای متفاوت گنجانده شده است . انتظار می رود مسافران زیادی را جذب خود کند . 

قیمت برای هر نفر از 1125$ اغاز می شود .

کشتی کروز کروز هماهنگی دریاها  Harmony Of The Seas

سخن کارناوال

اگر قصد سفر با یک کروز را دارید تجربه ی بسیار متفاوتی در انتظار شما خواهد بود . ایا تا به حال سوار این نوع کشتی شده اید ؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید . 

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.