karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 بهمن 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا با هشداری از سوی رئیس شورای جهانی سفر و گردشگری به دلیل در پیش گرفتن سیاست های انزواگرایانه در سایه قانون مهاجرتی جدیدش، مواجه شد.

آن طور که ایسنا گزارش می دهد، رئیس شورای جهانی سفر و گردشگری، «دیوید اِسکوسیل»، در جریان کنفرانسی در لس آنجلس تصمیم جدید ترامپ که جلوگیری از ورود اتباع ۷ کشور به آمریکاست را یک فاجعه برای گردشگری این کشور دانست و حتی آن را با فاجعه تروریستی ۱۱ سپتامبر مقایسه کرد.

 

وی ادامه داد: 

آمریکا در خطر قرار گرفتن در مسیری است که پس از حملات ۱۱ سپتامبر در آن قرار داشت و منجر به یک دهه رکود اقتصادی در بخش گردشگری و سفر شد. سیاست‌های سختگیرانه در صدور ویزا موجب شد گردشگری آمریکا در دهه پس از ۱۱ سپتامبر با ضرر و زیان ۶۰۰ میلیارد دلاری مواجه شود و بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ در مجموع ورود گردشگران خارجی به خاک آمریکا ۹ درصد نزول یافت. دولت «ترامپ» در مسیری حرکت می‌کند که خطر بزرگی صنعت گردشگری و سفر آمریکا را تهدید می‌کند، صنعتی که ۸ درصد از تولید ناخالص کلی و ۱۰ درصد از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهد.

رئیس شورای جهانی سفر و گردشگری همچنین گفت:

هتل‌ها و آژانس‌های مسافرتی پس از فرمان مهاجرتی «ترامپ» از کاهش رزروهای بین‌المللی خبر داده‌اند و از رئیس جمهور خواسته‌اند اقداماتی در این راستا انجام دهد.

دیوید اِسکوسیل از ترامپ خواست که قبل از آن که تصمیمی بگیرد به عواقب آن فکر کند. او گفت ترامپ باید سال هایی که در صنعت گردشگری آمریکا از دست رفته در نظر بگیرد و این را بداند که می توان از تکنولوژی برای مبارزه با تروریسم استفاده کرد. ترامپی که وعده ی شغل بیشتر و رفاه را به مردمانش داده، چطور می تواند صنعت پول سازی همچون گردشگری را نادیده بگیرد. سفر، می تواند برای آمریکا دلارهای زیادی متولد کند چرا که در هر سفر، مردم دلارهای زیادی را خرج می کنند.

دیوید اِسکوسیل در بخش دیگری از صحبت هایش گفت که صنعت گردشگری با برداشتن موانع و راحت کردن سفر، رونق می گیرد. همین صنعت گردشگری است که میان مردم مختلفی که آداب و رسوم مختلف دارند، پیوند بر قرار می کند. گردشگری، صنعتی است که می تواند بسیار پول ساز باشد.

هشدار شورای جهانی سفر و گردشگری به «ترامپ»

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.