karnaval.ir

مهرنوش حیدری

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 مرداد 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

تلاش تمامی هتلداران در سال های اخیر این بوده که به بهترین شکل ممکن اسباب راحتی را برای گردشگران و مسافران آماده و از این طریق گردشگر و مسافر بیشری را جذب کنند. همین موضوع سبب شده تا در هتل ها امکاناتی همچون رستوران، کافه، سالن اسپا و ...به وجود بیاید. گاه حتی امکانات یک هتل آنقدر زیاد  متنوع است که تجربه ی همه آن ها تمام وقت شما را به خود اختصاص می دهد و شما دیگر نیازی به خروج از هتل ندارید. یکی از این امکانات که همیشه مورد توجه مسافران بوده، استخرها هستند. بسیاری از هتل ها باتوجه به موقعیت و میزان محبوبیتشان، استخر هایی با شکل ها و شمایل مختلفی دارند. گاه خلاقیت را چاشنی ساخت استخرها می کنند و این جاست که یک شما با انتخاب آن هتل، با استخری شگفت انگیز روبرو می شوید...

در ادامه با 10 هتل آشنا می شوید؛ هتل هایی که از نظر کیفیت اتاق ها و شرایط اقامت منحصر به فرد هستند. اما ملاک انتخاب ما برای نام بردن آن ها در لیست پیش رو، استخرهایی است در این هتل ها خواهید یافت؛ استخرهایی که برخی در آسمان قرار دارند و برخی دیگر لب ساحل... همراه کارناوال باشید تا با هتل هایی آشنا شوید که استخرهایی خارق العاده دارند.

برترین هتل‌ های لوکس با استخرهایی حیرت انگیز

برترین هتل‌ های لوکس با استخرهایی حیرت انگیز

1- هتل مارینا بی سند | سنگاپور

مارینا بی سند (Marina Bay Sands) هتلی به ارزش 8 میلیارد دلار در سنگاپور، یکی از فوق العاده ترین استخرها را در خود جای داده است. با قرار گرفتن در این استخر احساس خواهید کرد که تمامی جهان زیر پای شما قرار دارد. استخر هتل ماریا بی سند با مساحت 150 متری، در طبقه ی 57 هتل قرار گرفته و این ویژگی ها سبب شده تا بزرگترین استخر در این ارتفاع باشد. نکته ی جالب این است که پشت بام این هتل خود، از سه طبقه تشکیل شده است.  

شما با اقامت در هتل ماریا بی سند، در کنار بهره مندی از امکاناتی بی نظیر و شاهانه، این فرصت را دارید تا در آسمان، تنی به آب بزنید...

هزینه یک شب اقامت در هتل : از 331 دلار (حدود 1284000تومان)

آدرس: سنگاپور,خیابان بی فرانت 10

Address: 10 Bayfront Avenue, Singapore 

هتل مارینا بی سند سنگاپور

هتل مارینا بی سند سنگاپور

2- هتل سان آلفونسو دل مار | شیلی

هتل سان آلفونسو دل مار (San Alfonso del Mar) بزرگترین استخر کره ی زمین به نام دریاچه ی کریستالی را در خود جای داده است. این استخر در سال 2006 افتتاح شد و گنجایشی برابر با 66 میلیون گالن آب را دارد. طول این استخر 20 برابر استخر های مسابقات المپیک است و بزرگی آن به حدی است که می توان به راحتی در آن قایقرانی کرد. هتل همچنین هزینه های بسیاری را برای این استخر متحمل می شود. هزینه ی نگهداری این استخر چیزی حدود 4 میلیون دلار و هزینه ی سیستم های تصفیه ی آن برابر با 3.5 میلیون دلار است. این استخر در چند قدمی اقیانوس واقع شده و چشم اندازی زیبا به مهمانانش می دهد. تمام این ها یعنی با اقامت در هتل سان آلفونسو دل مار، در کنار یک اقامت به یادماندنی، می توانید در بزرگترین استخر دنیا نیز تنی به آب بزنید.

هزینه یک شب اقامت: از 200 دلار (حدودا 775,000 تومان)

آدرس: شیلی, منطقه ی والپارایسو, آلگاروبو, شهر والپارایسو, کامینو, آلگاروبو  میراسل 886

Address: Camino Algarrobo Mirasol 886, Valparaíso, Algarrobo, Región de Valparaíso, Chile

هتل سان آلفونسو دل مار شیلی

هتل سان آلفونسو دل مار شیلی

3- هتل سنت رجیز | چین

هتل سنت ریجز (St. Regis) در منطقه ی لهاسا، در تبت قرار گرفته است. شاید با شنیدن نام تبت به یاد بوداییان، فضای معنوی و آرامش محض بیفتید اما جالب است بدانید که یکی از لوکس ترین اقامتگاه ها در این ناحیه واقع شده است. در هتل سنت رجیز استخری پر زرق و برق با کاشی های طلا وجود دارد. شنا کردن در چنین استخری می تواند هم جالب ترین تجربه ی هر شخصی باشد و هم خاصیت های مفیدی برای او به همراه  بیاورد. شنا کردن در آب شور و کاشی های طلای این استخر موجب می شود تا آرامش خاصی تمام وجودتان را فرا بگیرد. علاوه بر این ها رنگ آب آن موجب می شود تا خردسالان و کودکان بتوانند ادرار خود را کنترل کنند. 

هزینه یک شب اقامت: از 124 دلار (حدودا 480000 تومان)

آدرس: چین، لهاسا، منطقه چِنگوآن،جاده جیانگ سو

Address:22 Jiangsu Road, Chengguan District, 850000 Lhasa, China

هتل سنت رجیز چین

هتل سنت ریجز چین

هتل سنت ریجز چین

4- هتل کمپ سنکچوری سوالا | تانزانیا

یکی از جالب ترین و هیجان انگیز ترین تجربه ها می تواند شنا در طبیعت و در کنار حیوانات باشد. در پارک ملی ترنگیر (Tarangire National Park) استخری با منظره ای جالب و شگفت انگیز وجود دارد. با شنا کردن در این استخر می توانید فیل ها، یوز پلگ ها، شیرها و زرافه ها و بقیه ی حیوانات حیات وحش را در محیط زندگی‌شان و در کنار گوادال های آب زیر درختان آکاسیا تماشا کنید. کمپ سنکچوری سوالا (Sanctuary Swala Camp) واقعا شگفت انگیز است.

 هزینه یک شب اقامت: 185 دلار (حدودا 716000تومان)

آدرس: تانزانیا،شهر آروشا، پارک ملی ترنگیر

Address: Arusha, Tarangire National Park, Tanzania

کمپ سنکچوری سوالا

استخر کمپ سنکچوری سوالا

5- هتل جول | شهر دالاس

ایستادن در جلوی استخر هتل جول دالاس، همانند این است که در لبه ی شهر دالاس ایستاده باشید. در طبقه ی دهم ساختمان هتل جول (Joule Hotel) واقع شده و به جهت این که فضای بیشتری برای شنا کردن ایجاد کنند، این استخر را حدود دو متر و نیم جلوتر از دیوارهای ساختمان ساختند. منظره ای که در پیش روی شما قرار خواهد گرفت بسیار خیره کننده و شگفت آور است و شجاعت بسیاری می طلبد تا در آن آب بازی کنید.

هزینه یک شب اقامت: 310 دلار ( حدودا 1198000 تومان) 

آدرس: ایالات متحده ی آمریکا, شهر دالاس, خیابان مین 1530

Address: 1530 Main St, Dallas

هتل جول دالاس

هتل جول دالاس

هتل جول دالاس

6- هتل اینترکنتیننتال فستیوال سیتی | دبی

با شنا کردن در  استخر هتل  اینترکنتیننتال فستیوال سیتی (InterContinental Festival City)، هیجان بیشتری را نسبت به بقیه ی استخر ها تجربه خواهید کرد. تمامی دیوار و کف این استخر از شیشه ساخته شده و با شنا کردن در آن احساس خواهید کرد که در هوا معلق هستید. حتی در حین شنا ممکن است احساس کنید که هر لحظه به زمین می افتید و این موضوع کمی دلهره آور است. 

 هزینه یک شب اقامت: 229 دلار (حدودا 88500 تومان)

آدرس: امارات متحده ی عربی, دبی, دبی فستیوال سیتی 

Address: Dubai Festival City - Dubai - United Arab Emirates

هتل  اینترکنتیننتال فستیوال سیتی

7- هتل گلدن ناگت شارک تنک | لاس وگاس

در لاس وگاس استخر های بسیاری وجود دارند که فراتر از استخر های معمولی هستند اما  استخر هتل گلدن ناگت شارک تنک (Golden Nugget Shark Tank) بسیار هیجان انگیزتر از همه ی آن هاست. جالب ترین نکته در رابطه با این استخر این است که شما همراه با ماهی های رنگارنگ و کوسه ها شنا می کنید! اما نگران نباشید چرا که در میان شما و کوسه ها شیشه های محافظ آکواریوم قرار گرفته است اما شما شیشه ها را احساس نخواهید کرد و دقیقا مانند این است که همراه با آن ها در آب ها غوطه ور هستید. اگر هیجان بیشتری می خواهید، به سرغ سرسره ی شیشه ای آن بروید و آدرنالین واقعی را تجربه کنید. 

هزینه ی یک شب اقامت: از 63 دلار ( حدودا 243000 تومان )

آدرس: لاس وگاس, 129 فرمونت استریت اکسپرینس

Address: 129 Fremont Street Experience, Las Vegas

گلدن ناگت شارک تنک

گلدن ناگت شارک تنک

8- هتل هنگینگ گاردنز | بالی

اگر استخر این هتل 5 ستاره ی هنگینگ گاردنز (Hanging Gardens Resort)  شما را به وجد نیاورد، پس باید بگوییم که چیز دیگری در جهان نمی تواند این کار را بکند. استخر های پیچ و خم دار این هتل بر فراز جنگل های سرسبز معلق هستنند. اطراف این استخر سنگ هایی چیده و دیواره های آن از خاکستر آتش فشانی جامد ساخته شده است. تمام این ویژگی ها سبب می شود تا محیطی کاملا طبیعی در اطراف آن ایجاد شود. و آبشار هایی که در اطراف ان وجود دارند، جوی آرامش بخش را به محیط هدیه می دهند. و تمام این ویژگی ها سبب می شود که این استخر بهترین باشد.

هزینه یک شب اقامت: از 552 دلار (حدودا 2134000 تومان)

آدرس: اندونزی, بالی, کبپان جانیار, پیینگن, دسا بواهن, بنجار سسوت

Address: Banjar Susut, Desa Buahan, Payangan, Kabupaten Gianyar, Bali , Indonesia

هتل هنگینگ گاردنز

هتل هنگینگ گاردنز

9- دِ لایبرری | تایلند

این استخر عجیب و غریب در هتل دِ لایبرری (The Library)، با هم نوعان خودش بسیار متفاوت و همانند یک حمام ساحلی است. با دیدن رنگ این استخر فکرهای ترسناک و عجیب غریبی به سر شما خواهد آمد و ممکن است فکر کنید که با خون انسان و یا حیوانات دیگر پر شده اما اصلا نگران نباشید زیرا رنگ قرمز آن تنها به دلیل موزاییک های نارنجی، قرمز و زرد به کار رفته در آن است. مسلما با رسیدن به ساحل چوانگ ترجیح خواهید داد که دراین استخر شنا کنید.

هزینه یک شب اقامت: از 375 دلار (حدودا 1,450,000 تومان)

آدرس:  تایلند, سورت تانی, بو فوت, ساحل چوانگ 

Address: Chaweng Beach, Bo Phut, Surat Thani, Thailand

استخر هتل دِ لایبرری تایلند

استخر هتل دِ لایبرری تایلند

10- هووافن فوشی | مالدیو

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هیچ چیزی را برتر از طبیعت بکر و زیبا در مالدیو نمی بینید، باید بگوییم که حتما به استخر هتل هووافن فوشی (Huvafen Fushi) یک سری بزنید. این هتل در اقیانوس آرام قرار دارد و با منظره های نفس گیر شما را غافل گیر می کند. این هتل با امکاناتی همچو قایق های بادبانی خصوصی، خانه های شیشه ای بر روی چوب، متخصص زیست شناسی و همچنین مراکز اسپای روزانه همانند جزیره ای بهشتی است. این استخر در کنار دریاچه قرار دارد و با چنین منظره ای حتما شگفت زده خواهید شد. همچنین در طول شب نور پردازی های رویایی در محوطه ی استخر انجام می شود و شما می توانید میزی در مناطق کم عمق این استخر رزرو کنید تا در هنگام شام آب استخر شما را نوازش دهد. 

هزینه یک شب اقامت: از 787 دلار (حدودا 3,043,000 تومان)

آدرس: مالدیو، شمال شهر ماله 

Address: North Male Atoll, PO Box 2017, 08390 Male City, Maldives

هووافن فوشی

هووافن فوشی

سخن آخر

آیا تا به حال به در این هتل ها اقامت داشته اید؟

به نظر شما کدام یک از این استخر ها هیجان انگیز تر است؟

نظرات و تجربیات خود را با ما در میان گذارید

در میان بسیاری از فکر و خیال ها و در گیری های زندگی، گاه آن چنان با چشم باز در رویا فرو می رفتم و دنیا را سیر می کردم که گویی سوار بر دوچرخه ای تمام دنیا را فتح کرده ام. هر روز مدت

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.