karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

11 تیر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

شهرهای بسیاری در ایران وجود دارند که در زمینه گردشگری شهرت بسیاری پیدا کرده اند و همه به نحوی بازدید از آنها را در برنامه های شان می گنجانند. اصفهان با جاذبه های تاریخی اش دل از این و آن می برد و گشتی در میان بناهای دوره صفویه را برای میهمانانش رقم می زند، شیراز با بوی بهارنارنجش همه را سرمست می کند و با آرامگاه حافظ و سعدی و آستان شاهچراغ آرامش را برای دوست دارانش به ارمغان می آورد و در حوالی آنها، یزد، با بافت خشتی و بادگیرهای برافراشته هر کسی را عاشق خود می کند. 

بعد از ثبت جهانی یزد و راه یافتن این شهر به فهرست یونسکو، اهمیت این دیار بیش از پیش افزایش یافت و توجه گردشگران بیشتری به آن جلب شد. یزد یکی از آن شهرهایی است که می توان در آن پیاده روی جانانه ای را تجربه کرد. بافت متراکم تاریخی این دیار به شما این امکان را می دهد که در چند ساعت و با پای پیاده جاذبه های زیادی را از نظر بگذرانید و روزی خاص را برای خود رقم بزنید. برای آنکه بدانید از کجا بازدیدتان را شروع کنید و در چه مسیری به راه بیفتید، باید یک راهنمای خوب داشته باشید. در اینجا کارناوال همراه شماست تا به شما بگوید یزد چه چیزهایی را برای شما دارد؟ 

با ما همراه باشید...

فاصله تا جاذبه بعدی: 67 متر - 1 دقیقه پیاده روی

فاصله تا جاذبه بعدی: 350 متر - 4 دقیقه پیاده روی

فاصله تا جاذبه بعدی: 950 متر - 12 دقیقه پیاده روی

فاصله تا جاذبه بعدی: 350 متر - 5 دقیقه پیاده روی

فاصله تا جاذبه بعدی: 700 متر - 10 دقیقه پیاده روی

فاصله تا جاذبه بعدی: 19 متر - کمتر از 1 دقیقه پیاده روی

فاصله تا جاذبه بعدی: 190 متر - 2 دقیقه پیاده روی

فاصله تا جاذبه بعدی: 290 متر - 4 دقیقه پیاده روی

فاصله تا جاذبه بعدی: 600 متر - 7 دقیقه پیاده روی

سخن آخر

شاید فکر کنید که سفر به یزد به دیدن خانه ها و بناها و موزه ها ختم می شود؛ اما باید بدانید که در قدم به قدم کوچه های این شهر می توانید از دیدن بافت تاریخی، بادگیرها، درهای قدیمی و ... لذت ببرید و ساعاتی به یادماندنی را تجربه کنید. در سفرتان به این شهر از تجربه پیاده روی در محله های قدیمی جا نمانید و خاطره ای خوش برای خود بسازید.

اگر تجربه گشت و گذار در یزد را داشته اید آن را با دیگر دوستان کارناوالی به اشتراک بگذارید؟

جای کدام جاذبه را در این فهرست خالی می بینید؟

منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

5 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

حسين شمس

خیلی ممنون که تمام اطلاعاتی که یک فرد در سفر نیاز داره رو در سابتتون گذاشتید . حتی آدرس و شماره تلفن اون مکان رو .

انتشار:18 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

حسين شمس

یزدان نگاهبان تو ای یزد نازنین ای برتـریـن ز تـو آثـــار در زمـیـن ای یـزد من که تو زیبا مکان من ای شهر من که تو بهتر ز جان من

انتشار:13 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

شهاب كاويانى

ممنونم از نگارش خوبتون از شهر زیبای یزد.مرا به 6 سال پیش بردید که برای اولین و آخرین بار یزد رو دیدم.شهر بسیار دیدنی و خوبیه و به همه دوستان و هموطنان عزیزم توصیه میکنم که حتما از این شهر تاریخی دیدن کنند. امیدوارم توفیق اینو داشته باشم که یه بار دیگه بعد از 6 سال مسافرتی به این شهر با مردمانی مهربان و صمیمی داشته باشم.

انتشار:12 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.