karnaval.ir

فهیمه شریفی

انتشار

02 اسفند 1394

به روز رسانی

15 شهریور 1398

همه ما هیجان رو دوست داریم ،کارهای زیادی باعث میشه که آدرنالینمون فوران کنه ؛ اما بعضی از کارها باعث میشه آدرنالین فرا تر از همیشه ظاهر بشه ؛ نمونه اش هم قفس مرگ در کشور استرالیاست ، جایی که بازدید کننده ها با تمساح ها چشم در چشم می شوند !

همراه باشید با کارناوال ...

قفس مرگ karnaval.ir8
با این ویدئو لحظاتی از قفس مرگ را لمس کنید ...
Crocosaurus Cove

مقصد سفر امروزمان، کشور استرالیاست، شهر دیدنی داروین! حالا اگه بدونین که توی شهر داروین چه خبره مشتاق تر هم میشید !

درست در قلب شهر داروین مکانی به نام Crocosaurus Cove هست که اجازه میده بازدید کننده ها با کروکودیل ها ملاقات داشته باشن! انواع آن ها در اینجا انتظار شما را می کشند؛ اینجا پاتوق آب شور، با بیش از 200 کروکودیل است!

در اینجا میتوانید به آن ها غذا بدهید، از آکواریوم کروکودیل ها دیدن کنید یا حتی از نزدیک با آن ها روبرو شوید !!!

قفس مرگ karnaval.ir0
قفس مرگ karnaval.ir5
قفس مرگ karnaval.ir1
اینجا کروکودیل ، آنجا کروکودیل !

ما برای شما که علاقه مند به تجربه هیجان هستید، "قفس مرگ داروین" را تجویز می کنیم! این محفظه شیشه ای 1.5 اینچی از جنس اکرلیک و به قطر 4 سانتی متر و بسیار مقاوم است، این محفظه رو با افراد ماجراجو، به داخل مخزن آب شور می فرستند، جایی که یک کروکودیل گرسنه منتظر شما است. نظر تون چیه؟ هیجان انگیزه نه؟ باید بدونین که ایم محفظه شیشه ای خیلی مقاوم هست، اما جای دندان های کروکودیل های خشمگین روی این محفظه دیده می شه!

شاید چون کروکودیل ها با شیشه ها آشنایی ندارند :)

 

قفس مرگ karnaval.ir24

آماده رویارویی با ترس شوید 

برای رویارویی با یک کروکودیل، یک یا دو نفر داوطلب می شوند تا در محفظه قرار گیرند، کلاه و عینک شنا و دوربین ضد آب تنها وسایلی است که هر فرد ماجراجو می تواند با خود به زیر آب ببرد.

می توانید هر از گاهی بر روی آب بیایید تا هم نفسی بگیرید و هم جرات خودتون برای رویارویی دوباره با کروکودیل جمع کنید.

بعضی مواقع هم دیده شده که این کروکودیل های 18 فوتی تکون زیادی نمیخورند تا به کنار محفظه شیشه ای بیان! برای جلب توجه این کروکودیل ها یک تکه گوشت به محفظه متصل می کنند تا برای سیر کردن شکمشان هم که شده به سمت گوشت حمله ور شوند و این طور کسانی که داخل قفس مرگ هستند کروکودیل را می بینند!!!

 

قفس مرگ karnaval.ir14
قفس مرگ چگونه ساخته شد؟

در جولای سال 2008 استرالیایی ها به فکر افتادن که به کمک کروکودیل ها می توانند کسب درآمد کنند و به همین دلیل قفس مرگ رو ساختن !

خب هیجانتون بیشتر هم میشه وقتی که بدونین برای ساخت قفس مرگ چیزی حدود 53 میلیون دلار هزینه شده!!! البته برای ساخت این قفس حقوق حیوانات هم در نظر گرفته شده، تا هیچ کروکودیلی در این مکان مورد آزار و اذیت قرار نگیرد.

کروکودیل ها هم قبول کردند که در کنار سایر موجودات از جمله مارها ، ماهی ها و خزندگان همزیستی مسالمت آمیزی داشته و به وعده های غذایی پارک قانع بشن!

 

قفس مرگ karnaval.ir0
کروکودیل ها در  قفس مرگ www.karnaval.ir1
بازدید از کروکودیل

فرض کنید در قفس مرگ اید؟ فکر می کنین هیجان انگیزه؟ یا وقتی وارد آب میشین ترس میاد سراغتون؟ شاید هم از اون دسته انسان هایی باشین که داخل محفظه دست و پا میزنن تا این کروکودیل به سمتشون بیاد و باهاش یه عکس سلفی بگیرن؟

البته که ملاقات با جناب کروکودیل خیلی هیجان انگیزه و به ترسش هم می ارزه!!!

قفس مرگ karnaval.ir4
قفس مرگ karnaval.ir18
حوادث غیر مترقبه

این محفظه با تمام مقاومتش حادثه هایی رو هم به خودش دیده که خیلی ها رو از تجربه دیدار با کروکودیل ها منصرف کرده.

مثلا در سال 2011 کابل پایین برنده قفس با دو نفر درون آن ، پاره شد و به کف تانکر  برخورد کرد؛ بیچاره اونایی که داخلش بودن، یه کروکودیل بزرگ رو می دیدن که همون نزدیکیا داشت شنا می کرد!

حادثه دیگه ای هم اتفاق افتاد که :

در محفظه گیر کرد و فردی که داخلش بود احساس کرد که باید تا آخر عمرش با یه کروکودیل زندگی کنه! داشت کم کم به زندگی در زیر آب آب عادت می کرد که در محفظه رو با دریل باز کردند! اتفاقه خب، بعضی وقت ها می افته!!! 

قفس مرگ karnaval.ir20
یک تجربه وحشتناک

بعضیا هم مثل خانم (اسپان) Spaan که دیگه خیلی با بد شانسی روبرو میشن!! درست زمانی که نوبت به خانم اسپان رسید، محفظه معلق ماند چون کابلش دچار ایراد شده بود. خانم اسپان کروکودیل رو به وضوح در نزدیکی خودش می دید، بنابراین کمی ترسید و به گوشه ای از محفظه چسپید، همه کارکنان این قسمت پارک در تقلا بودند تا سریع تر این خانم را نجات بدهند، در آخر هم با همت خیلی ها او را از قفس بیرون آوردن و چون خانم اسپان بیشتر از 15 دقیقه معطل شده بود، پول بلیطش را برگرداندند!

قفس مرگ karnaval.ir7
دسترسی به قفس مرگ

اگر دوست دارین بدونین که کجا می تونین هیجان کروکودیلی رو تجربه کنین ، بهتون آدرس میدیم!

آدرس : استرالیا ، ایالت شمالی استرالیا (نورترن تریتوری) ، شهر داروین ، گوشه خیابان میشل و پیل (Mitchell & Peel) ، مکانی به نام Crocosaurus Cove

تلفن : 61889817522 

ساعات مراجعه : 9 صبح - 6 بعداز ظهر 

برای اطلاع بیشتر از برنامه های پاتوق کروکودیل ها می تونین به وب سایت آن مراجعه کنین.

 

 

قفس مرگ karnaval.ir22
بلیط ورودی

بلیط ورود به قفس مرگ 90 دلار است و برای لذت بردن از دیگر امکانات Crocosaurus Cove باید مبلغ 25 دلار هزینه کنین. اگر دوست دارین که بیشتر با حیات وحش استرالیا آشنا بشین بازدید از این مکان توصیه میشه؛ به علاوه در این مکان عکاس هم وجود داره و با کمک عکس می تونین لحظه های هیجان انگیزتون با کروکودیل ها رو برای یادگاری به منزل بیارید!

قفس مرگ karnaval.ir12
کروکودیل ها در  قفس مرگ www.karnaval.ir0
کروکودیل ها در  قفس مرگ www.karnaval.ir2
توصیه های کارناوالی

توصیه کارناوال به شما اینه که اگر در تعطیلات به اینجا سفر کردین، سانس های قبل از ظهرش رو امتحان کنین، چون هم خلوت تره و هم نگران غروب خورشید و تاریک شدن هوا نخواهید بود. یادتون باشه قبل این که وارد محفظه بشید خوب فکراتون رو بکنین تا داخل قفس نترسید؛همچنین بچه های زیر 14 سال خودتون رو بهتره از سوار شدن منصرف کنید.. وحشت زده می شوند.

قفس مرگ karnaval.ir17
قفس-مرگ-karnaval.ir24
هیجان در قفس مرگ !

این ویدئو را با دقت مشاهده کنید، این بار خودتون رو همراه با این افراد ببینید تا هیجانشو حس کنید...

کلام آخر اینکه :

اگر امروز تنها می توانی یک چیز باشی ، مهربان باش ...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سارا ذابح جمشیدی

خیلی خیلی عالی

انتشار:02 اسفند 1394

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.