karnaval.ir

فهیمه شریفی

انتشار

09 آذر 1394

به روز رسانی

15 شهریور 1398

صحبت نویسنده

امروز قصد داریم به شما بگیم که یک شاهزاده (مثل شاهزاده ولز ) برای مسافرت کردنش چه مقصدهایی رو انتخاب می کنه!

قطعا مقصدی که یک شاهزاده برای تعطیلاتش به اونجا میره باید یه جای خاص و شگفت انگیز باشه تا شاهزاده رو بتونه راضی کنه اونم یه شاهزاده  جوان و پر انرژی مثل هری پرنس ولز!

روزی که هری به دنیا آمد...

هری پرنس ولز در سال 1984 به دنیا آمد .او پسر کوچک چارلز،شاهزاده ولز و دایانا،شاهدخت ولز و پنجمین نوه ملکه الیزابت دوم است.

1) بهترین مقصد برای خوشگذرانی ، Las Vegas

برای شروع چه جایی بهتر از اینجا؟ "لاس وگاس" یکی از بزرگترین و بهترین مراکز سرگرمی دنیا در آمریکا و در ایالت نوادا می باشد.

شاهزاده هری در سال 2012 رفت لاس وگاس و کلی اونجا خوش گذروند. مثلا کلی بیلیارد بازی کرد و با مردم عکس انداخت و براش مهم نبود که توی شرط بندی های بیلیارد بازیش ممکنه ببازه !!

البته این سفر براش ارزون نبود چون شبها توی یک سوئییت سه خوابه در هتلی به نام هتل Wynn می خوابید و برای هر شب اقامتش 5000 دلار پرداخت می کرد .

2) تعطیلات برای اسکی بازی در قزاقستان و پیست اسکی Shymbulak

در مارس 2014 ، شاهزاده هری "قزاقستان" را انتخاب کرد تا هم مردم بزرگوار قزاقستان را ببیند و هم یک تعطیلات برفی را در قزاقستان با اسکی بازی سپری کند .

شاهزاده هری باشگاه اسکی Shymbulak  (چیم بلاک) را انتخاب کرد که تنها 25 دقیقه با مرکز شهر آلماتی بزرگترین شهر قزاقستان فاصله دارد .

خودش  می گوید : " برخلاف دیگر پیست های اسکی هرگز برای سوار شدن به آسانسور خیلی منتظر نخواهید ماند ! امکانات اینجا خیلی سریع در اختیار شما قرار می گیرد ، من اینجا خیلی احساس آرامش می کنم چون خیلی سر و صدا و رفت و آمد وجود ندارد ؛این کوهستان یک پیست اسکی بسیار جالب دارد . Shymbulak در ذهنم می ماند آن هم با جذاب ترین خاطره هایش ! "

3) کوه های آلپ و پیست اسکی هیجان انگیز Verbier (وربیر)

جایی که هری در موقعیت های مختلف از جمله در فوریه گذشته به اونجا سر زد ، Verbier (وربیر) بود ، البته این مکان را برای کوههای همیشه پر از برف آلپ و پیست اسکی قدیمی وربیر انتخاب کرد !

وربیر روستای واقع در جنوب غربی سوئیس  است و به عنوان اولین پست اسکی و استراحتگاه برفی در جهان شناخته می شود .

پیست اسکی وربیر مکانی برای جذب ستاره ها می باشد ! مثلا قبل از شاهزاده هری ؛ شاهزاده اندرو و همسر سابق خود سارا فرگوسن و سر ریچارد برانسون ثروتمندانی بودند که بهترین اتاق های این اقامتگاه را برای خود رزو کرده بودند .

4) بادبان ها به سمت Saint Tropez

این اواخر بادبان های کشتی شاهزاده هری به سمت Saint Tropez (سنت تروپز) حرکت میکرد.

البته او در این سفر تنها نبود و  Camilla Thurlow (کاملیا درلو) او را در این سفر هیجان انگیز همراهی میکرد.

سنت تروپز شهری است در فرانسه در جنوب شهر Nice با ساحل های زیبا و آب و هوایی مطلوب که یکی از اولین مقاصد ماهی گیری در اوایل قرن بیستم به شمار می رفته است .

شاهزاده هری : ساده ، زیبا و فراموش نکردنی بود ، یک مقصد زیبا برای یک سفر تابستانی عالی یعنی سنت تروپز ! ساحل Pampelonne با آن منظره ی زیبایش از یادم نمی رود مخصوصا اگر شب را در هتل Byblos گذرانده باشی . سنت تروپز در اروپا تکرار نشدنی است."

5) خوش آمد گویی جزیره کراواتی ( Croatian island) به شاهزاده هری

در سال 2011، جزیره کراواتی ( Croatian island) در اطراف دریای آدریاتیک به شاهزاده هری خوش آمد گویی کرد.

هری از رقصیدن در کنار استخر لذت میبرد حتی اگر پایش لیز می خورد و با لباس داخل استخر می افتاد !
یک سفر یک روزه هم به جزیره همسایه یعنی جزیره Vis (ویس) داشت . البته Hvar (خوار) هم یکی دیگر از ساحل هایی بود که شاهزاده ما به آنجا سری زد و در جشن های ساحلی آنجا شرکت کرد.

6) پرواز با جت خصوصی به سمت جزیره موریس ( Mauritius )

سال 2008 یک جت خصوصی در جزیره موریس  ( Mauritius ) به زمین نشست که شاهزاده هری و چلسی داوی (Chelsy Davy ) از آن پیاده شدند .

موریس جزیره‌ای در جنوب غربی اقیانوس هند است که در حدود ۹۰۰ کیلومتری شرق ماداگاسکار و در قاره آفریقا واقع شده است .

شاهزاده هری لونز می گوید : "مزارع چای ، اصطبل حیوانات ، بازارها ، بازی با سگا ، بازی دو دو همه جا ، محاله که از یادم بره مخصوصا وقتی مجبور بودم اونجا از چپ رانندگی کنم ،برام جالب بود ..."

7) تجربه یک ییلاق متفاوت درشهر ییلاقی کلاسترز (Klosters)

یکی دیگر از پیست های اسکی سوئیس که شاهزاده هری روز و شبش را تجربه کرده است ، در شهر ییلاقی کلاسترز (Klosters) می باشد !

در آوریل سال 2000 ، هری وقتی نوجوان بود و تنها 15 سال داشت به آنجا رفت و بابت یک هفته اقامتش در آنجا 26 هزار دلار پرداخت کرده است.

 

شاهزاده شما را راهنمایی می کند که :"اگر میخواهید یک اقامت لوکس در کلاسترز داشته باشید ، من به شما کلبه ییلاقی اسکی شرکت White را پیشنهاد می کنم ."

8) شبی در کنار دریاچه واناکا (Wanaka)

سفر هری به نیوزیلند عمدتا کسب و کار (بازی فوتبال با بچه های محلی، ملاقات سیاه پوستان ، کشتی تمساح، و غیره) بود !

او یک شب را در دریاچه واناکا (Wanaka) سپری کرد ، البته یک شب در کنار دریاچه سپری کردن کار سختی نیست چون هری در آنجا خدمت می کرد و آنجا را بلد بود ؛پس با خودش کیک سیب و گردو و کمی نوشیدنی برداشت و به یاد خاطرات قدیمی به کنار دریاچه واناکا رفت.

 

9) سفر تابستانی جزیره مایورکا (Majorca)

در تابستان سال 2011 نوه پنجم ملکه الیزابیت برای سفر تابستانی خودش جزیره مایورکا (Majorca) را انتخاب می کند.

مایورکا جزیره‌ای است واقع در دریای مدیترانه در شرق اسپانیا که مقصد بسیاری از گردشگران اروپایی می‌باشد مثل همین شاهزاده قصه ما ...

10) باربادوس (Barbados)

اگر به دزدان دریایی کارائیب علاقه مند هستید و مانند شاهزاده هری دستتان خیلی به دهنتان می رسد باربادوس را امتحان کنید .

باربادوس جزیره‌ای است که میان دریای کارائیب و اقیانوس اطلس شمالی و شمال شرق ونزوئلا قرار گرفته‌است و با منظره هایی از طبیعت که در ذهنتان باقی می گذارد ، شما را مسحور خویش می کند .

سفر کردن مانند یک شاهزاده چطور بود ؟

خب سفر کردن مانند یک شاهزاده باید جالب باشه مگه نه؟

فقط حواستون باشه اگر می خواهید مانند شاهزاده ها سفر کنید مانند شاهزاده هم با خودتان پول بردارید !

می دونستین شما هر کدومتون یه شاهزاده اید؟ همان قدر زیبا ، همان قدر پر قدرت ...

آیا این مطلب مفید بود؟

3 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

هدی

انتخاب عکس ها ت رو دوست دارم ... خسته نباشی بانو :)

انتشار:01 دی 1394

آیا این دیدگاه مفید بود؟

الهه افهامی

Like :-)

فهیمه شریفی

like به وجودت خانم *

12 آذر 1394

انتشار:10 آذر 1394

آیا این دیدگاه مفید بود؟

Ali

جلل خالق

فهیمه شریفی

مانند یک شاهزاده به مسافرت برو :)

12 آذر 1394

انتشار:09 آذر 1394

آیا این دیدگاه مفید بود؟

مطالب مرتبط

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.