karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

30 خرداد 1401

به روز رسانی

30 خرداد 1402

کانادا برای افزایش رشد اقتصادی‌ خود به نیروی خارجی جهت کار نیاز بیشتری دارد. قوانین جدیدی که دولت کانادا برای مهاجران تنظیم کرده از تاثیر مثبت دوطرفه، هم برای مهاجران و هم برای کشور کانادا برخوردار است. هر چه امکان مهاجرت با هزینه کمتر و دریافت ویزای کاری ساده‌تر باشد، افراد زیادی جذب شده و از طرفی کمبود این کشور جبران می‌شود. شرایط جدیدی که کشور کانادا در نظر گرفته تنها برای کسانی صدق می‌کند که با یکی از ویزاهای موقت مانند ویزای تحصیلی یا توریستی به کانادا مهاجرت کرده و در حال حاضر در آن جا حضور دارند و می‌خواهند ویزای موقت خود را به ویزای کاری تبدیل نمایند. این قانون از اول مارس سال 2023 آغاز گردیده و تا 28 فوریه سال 2024 ادامه دارد. 

موسسه گلوبال امیگریشن بورد با بیش از ۲۰ سال سابقه وکالت درجه یک در ایران و کانادا آماده ارائه خدمات خود به متقاضیان گرامی از سراسر دنیا میباشد. موسسین و مدیریت این دفتر از دانش آموختگان دانشگاه‌های معتبر کانادا بوده و به زبان انگلیسی مسلط می باشند؛ همچنین به سیستم اجتماعی، قضایی و اداری کانادا آگاهی و آشنایی کامل دارند .جهت دریافت مشاوره میتوانید به وبسایت موسسه گلوبال امیگریشن بورد مراجعه کنید.

قوانین جدید ویزای توریستی در کانادا

با شرایط جدید ایجاد شده که از اول ماه مارس سال 2023 آغاز گردیده و تا 28 فوریه سال 2024 ادامه خواهد داشت، افرادی که ویزای توریستی کانادا را دارند می‌توانند به صورت رایگان اجازه کار آزاد کانادا (اوپن ورک پرمیت) را دریافت کرده و به شغل مورد نظر خود مشغول شوند. در حالی که در گذشته موانعی که برای کار با ویزای توریستی وجود داشته از کار کردن مهاجران جلوگیری می‌کرد. همچنین افراد دارای ویزای توریستی تا سه سال می‌توانند در کانادا اقامت داشته باشند. 

ویزای توریستی کانادا اعتباری 10 ساله دارد؛ اما چون اعتبار پاسپورت ایرانیان 5 ساله بوده، این مدت برای ایرانیان به 5 سال کاهش یافت. در حال حاضر مدت زمان اقامت مستمر با ویزای توریستی افزایش یافته است. طبق شرایط جدید دولت کانادا تمدید ویزای توریستی ایرانیان با هزینه کمتری انجام می‌پذیرد. 

نکته مهم در این رابطه این بوده که آسان‌تر شدن مهاجرت به کانادا از طریق این قانون، سخنی بی‌پایه ‌و اساس است و تاثیری در مهاجرت ساکنان ایران به کانادا ندارد. با این قانون تنها تبدیل ویزاهای موقتی به ویزای کاری ساده‌تر شده و افراد دارای ویزای موقتی بدون هیچ هزینه‌ای ویزای کاری دریافت خواهند کرد.

راه ‌های مهاجرت به کانادا

امروزه افراد زیادی به دنبال رفاه و موقعیت‌های شغلی، تحصیلی و تفریحی بهتری هستند و قصد مهاجرت به کشورهای پیشرفته‌تری را دارند. کانادا یکی از اولین کشورهایی‌ است که ویژگی‌های ذکر شده را دارا بوده و گزینه مناسبی برای مهاجرت به نظر می‌رسد. از جمله مواردی که از طریق آن‌ها می‌توان به این کشور مهاجرت کرد باید به مهاجرت تحصیلی، کاری، جاب آفر، کار پس از تحصیل و ... اشاره کرد.

جاب آفر کانادا

جاب آفر به معنای پیشنهاد شغلی توسط کارفرمای کانادایی به نیروی کار متخصص(skill worker)  برای کار در یک موسسه کانادایی است. با دریافت ویزای جاب آفر کانادا می‌توانید به این کشور مهاجرت کنید. کارفرمای کانادایی یک پیشنهاد شغلی به فردی ارائه می‌دهد و باید به اداره مهاجرت کانادا اثبات نماید که این موقعیت شغلی در کانادا وجود ندارد.

تسهیل مهاجرت به کانادا

علاوه بر این که قوانین جدید به مهاجران در تبدیل ویزای موقت به ویزای کاری کمک می‌کند، باعث کاهش هزینه‌هایی می‌شود که ایرانیان به هنگام مهاجرت جهت اخذ تائیدیه‌ها و گواهی‌های مورد نیاز پرداخت می‌نمایند. به این‌ صورت که هزینه گذرنامه و گواهی شهروندی دریافت نخواهد شد. این تغییر باعث می‌شود که شهروندان مقیم کانادا هنگام بازدید از ایران مجددا به کانادا بازگردند.

تمدید ویزای IMP 

مهاجرانی که با ویزای IMP به کشور کانادا مهاجرت می‌کنند، برای دریافت ویزای کار کانادا اقدام کرده تا بتوانند سابقه کار خود را افزایش دهند و به اقامت دائم دست یابند. ویزای IMP به ویزایی می‌گویند که کارفرمایان از طریق آن و بدون نیاز به پشت سر گذاشتن مراحل پیچیده و طولانی، می‌توانند نیروی کار خارجی استخدام نمایند؛ البته به صورت موقت. قانون جدید کانادا این شرایط را آسان‌تر کرده و به مهاجران اجازه تمدید ویزای کار را می‌دهد.

تمدید اقامت

افرادی که در کانادا مجبور به تمدید اقامت خود شده‌اند، می‌دانند که این مرحله، مرحله‌ای پرهزینه و دشوار است. به تازگی دولت کانادا هزینه‌های تمدید اقامت برای ایرانیان را به حداقل ممکن رساند. این قانون جدید که به آسایش ایرانیان ساکن کانادا می‌افزاید سبب آسوده ‌خاطر شدن افراد زیادی شده ‌است.

سخن پایانی

رشد جمعیتی رو به افزایشی که در کانادا به وسیله مهاجران به وجود آمده، به ‌واسطه قوانین جدیدی است که مهاجرت را برای ساکنان ایران آسان‌تر کرده است. همچنین این قوانین سبب گردیده تا هزینه‌های مهاجرانی که در کانادا هستند کاهش یابند. به تازگی شرایط جدیدی که دولت کانادا اتخاذ نموده و به مدت یک سال اعتبار دارد باعث شده که تبدیل ویزای توریستی یا هر نوع ویزای موقتی دیگری به ویزای کاری در کانادا ساده‌تر شود. پیش از این موانع زیادی برای این کار وجود داشت. البته این تبدیل تنها برای افراد ساکن کانادا قابل انجام است. اگر در حال حاضر قصد مهاجرت دارید تا سال 2024 می‌توانید با ویزای موقتی مهاجرت کرده و در کانادا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای تبدیل ویزای خود به ویزای کاری اقدام نمایید.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.