karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

20 فروردین 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

ترس ما را فرا خواهد گرفت  ترسی تاریک و عجیب . به جنگلی سفر میکنیم که سالانه تعداد زیادی را به کام مرگ می کشاند . جنگل آئوکیگاهارا در نزدیکی شمال غربی کوه فیجی ، ژاپن . 

تاریک و مرموز ، هیچ حیات و جانداری را نمی توان یافت و فقط درخت به چشم می خورد و صدای ناله ی ارواحی که اسیر شده اند . کسانی که به سوی این جنگل جذب شده و خود کشی کردند . نام این جنگل ، جنگل خود کشی و ترس است . قول بدهید که نمی ترسید و ما را در میانه ی راه رها نمی کنید . 

همراه کارناوال باشید تا با ترس آشنایتان کنیم .

جنگل خودکشی در ژاپن
جنگل خودکشی در ژاپن

خوب نگاه کنید ، گوش کنید ، جنگل روبروی ماست ... جنگل " Aokigahara "

هیچ صدایی نمی آید ، هیچ حرکتی در این #جنگل حس نمی شود و فقط سکوت است که در جای جای جنگل جولان می دهد و به دنبال آن ترس است که جای جای وجود ما را تسخیر می کند . 

خوب گوش کنید ...

صدایی شنیدید ؟ صدای فریاد بود . فریادی از دل جنگل . نظرتان چیست بیشتر به درون جنگل وارد شویم ؟ بیایید منشا صدا را بیابیم . نترسید .دیگر دیر شده و وارد جنگل شده ایم .

راه برگشتی نیست . 

ورودی جنگل خودکشی در ژاپن
جنگل خودکشی در ژاپن

پیاده روی در کنار ترس ، زیباست این جنگل ؟

هر قدمی که برمی داریم ترسمان بیشتر می شود . همه جا تاریک به نظر می آید و دلیلش نرسیدن نور آفتاب به سطح زمین بخاطر نوع پوشش گیاهی جنگل است . اگر دقت کنید هیچ گونه حیوانی به چشم نمی خورد و صدای پرندگان گوش را نوازش نمی دهد . سال هاست که رفته اند و تحمل وحشت را نداشته اند . 

گوش کنید ، دوباره همان صدای فریاد . این بار نزدیک تر از قبل ...

کمی به سرعتمان اضافه کنیم . چون هوا دارد تاریک می شود و این را خوب می دانیم که هیچ کدام دوست نداریم شب را در جنگل بمانیم . شب بسیار ترسناک تر خواهد بود . 

در زیبایی های تاریک جنگل غرق شده ایم . فکر می کنم مسیر را گم کردیم . بهتر است از قطب نما استفاده کنیم تا به مسیر اصلی باز گردیم . 

واقعا متاسفم دوستان ، قطب نما در این جنگل به خوبی کار نمی کند و شاید دلیلش میدان مغناطیسی باشد . 

شب را باید در جنگل بمانیم . 

جنگل خودکشی در ژاپن
جنگل خودکشی در ژاپن
جنگل خودکشی در ژاپن

شب است و ترس کنارمان استراحت می کند ...

بهتر است آتشی روشن کنیم تا سردمان نشود و بیشتر از این در تاریکی فرو نرویم . بیایید دور آتش بنشینیم تا برایتان داستانی قدیمی از این جنگل برایتان تعریف کنم . از زمان های دور افسانه های زیادی در رابطه با شیاطین و رابطه ی آن ها با جنگل نقل شده است . می گویند مردمی که به این جنگل می آیند فرا خوانده شده و مرگ در انتظارشان است .

صدای تکان خوردن برگ ها را زیر پا در تاریکی اطراف می شنوید ؟

بیایید به ادامه ی داستان بپردازیم . سال ها پیش همانطور که در اساطیر آمده این جنگل توسط شیاطین تسخیر شده و بوی مرگ می دهد . سالانه 500 نفر به این جنگل می آیند و خود کشی می کنند . بیشترشان انسان های درمانده و یا ورشکسته هستند که دیگر امیدی به زندگی ندارند و داستان زندگی آنان این گونه پایان می یابد .

این صدای فریاد ما را ترک نمی کند ؟ شنیدید ؟ بسیار به آن نزدیک شده ایم و یا شاید او به ما ...

کمی استراحت کنیم . فردا روز جالبی خواهد بود .

جنگل خودکشی در ژاپن
شب جنگل خودکشی در ژاپن
شب جنگل خودکشی در ژاپن
جنگل خودکشی در ژاپن

صبح در جنگل به هیچ عنوان روشن نیست ...

وقت حرکت است . آتش خاموش شده . 

صبح شده ولی هنوز جنگل تاریک است و فقط چند متر جلو تر را می توان دید . اگر اشتباه نکنیم به سمت شمال می رویم و تا چندین ساعت دیگر از جنگل خارج خواهیم شد . 

می خواهم کمی درباره ی  #غاری که در این جنگل هستند برای شما بگویم . غاری یخی و بادی . زیبا هستند و بسیار کهن . در سال بسیاری از گردشگران مانند شما از آن ها دیدن می کنند .

سکوت همه جا را گرفته و ناگهان ...

صدای فریاد از پشت درختان روبرو به گوش می رسد ...

آرامش خود را حفظ کنید . به منشا صدا رسیدیم . بیایید تا ببینیم دلیل این فریاد که از دیروز به گوش می رسد چیست . 

هیچ دلیلی وجود ندارد و در پشت درخت هیچ چیز نیست . 

جنگل خودکشی در ژاپن
جنگل خودکشی در ژاپن
جنگل خودکشی در ژاپن
جنگل خودکشی در ژاپن

وقت آن است که از جنگل خارج شویم ، می توانیم ؟

روشنایی بیشتر شده و این یعنی به انتهای جنگل نزدیک شده ایم . چه احساسی دارید؟ خوش حال هستید یا این که دلتان برای جنگل تنگ خواهد شد ؟ نگاه کنید انتهای جنگل و تابلوی خروجی را می توان دید .

صبر کنید ... امکان ندارد ... نه ... این درست نیست ... روی تابلو نوشته ...

به جنگل آئوکیگاهارا خوش آمدید .

 

جنگل خودکشی در ژاپن
تابلو در جنگل خودکشی در ژاپن

جغرافیای این جنگل 

همان طور که گفته شد این جنگل #اسرار آمیز در شمال غربی کوه فیجی قرار گرفته و مساحت آن 35 کیلومتر مربع می باشد و فاصله ای کمتر از 100 مایل با توکیو دارد . پوشش گیاهی متراکم این جنگل باعث شده تا نور خورشید نتواند به این جنگل وارد شود و می توان گفت این شباهت میان آئوکیگاهارا و جنگل سیاه مشترک است . اگر از راه اصلی خارج شوید به راحتی گم خواهید شد و به همین دلیل توریست ها برای اجتناب از گم نشدن از کیسه های رنگی پلاستیکی برای ثبت مسیر پیموده استفاده می کنند . این کیسه ها به آن ها مسیری که پیموده اند را نشان می دهد .

جنگل خودکشی در ژاپن
جنگل خودکشی در ژاپن

خودکشی ها 

این جنگل تبدیل به مکانی برای خودکشی در #ژاپن شده و افراد زیادی در این جنگل اقدام به #خودکشی می کنند . از سال 1998 بطور میانگین 30 مرگ به سبب خودکشی در این جنگل به ثبت رسیده است . 

در سال 2003 ، 105 جسد ، 2002 ، 78 و در سال 2010 ف 200 جسد به دلیل خودکشی کشف شدند . دلیل مرگ یا خفگی و یا مصرف بیش از اندازه ی مواد مخدر گزارش شده است . برای منصرف کردن این افراد از خودکشی در حاشیه های جنگل تابلو هایی نصب شده و سعی در منصرف کردن افراد برای خودکشی دارند . امروزه هنوز بطور کامل دلیل این خودکشی ها در این جنگل معلوم نیست . 

با توجه به آمار هر ساله به تعداد این خودکشی ها افزوده می شود . برخی دلیل این خودکشی ها را مشکلات اقتصادی کسانی که خود را می کشند می دانند و یا ممکن است به دلیل مشکلات شخصی و یا اجتماعی اقدام به این کار می کنند . اما چرا این جنگل را انتخاب می کنند ؟ دور بودن مکان این جنگل ؟ تاریک و سیاه بودنش ؟ خلوت بودنش ؟ هنوز بطور قطعی معلوم نیست .

جنگل خودکشی در ژاپن
جنگل خودکشی در ژاپن
جنگل خودکشی در ژاپن
جنگل خودکشی در ژاپن

کمی بیشتر از جنگل بدانیم 

آئوکیگاهارا الهام بخش هنر نیز بوده است . از روی این جنگل کتاب ها و فیلم ها و بازی های زیادی ساخته شده است . هسته ی اصلی این داستان ها کاملا با این جنگل یکسان است و ترس درونشان موج می زند . 

جنگل خودکشی در ژاپن

به این جنگل سفر کنید 

ابتدا به شهر فوجیکناوا باید سفر کنید . شهری کوچک و زیبا که گشت و گذار در آن لذت بخش خواهد بود . برای رسیدن به جنگل چندین راه در اختیار دارید . به وسیله ی قطار شما می توانید به چند کیلومتری جنگل برسید .

ماشین گزینه ی مناسب تری خواهد بود چون که در کنار ورودی جنگل می توانید ماشینتان را پارک کنید . 

تور ها نیز شما را بوسیله ی اتوبوس به جنگل می رسانند . 

قیمت تور ها از 350$ آغاز می شود و ساعات بازدید از 8 صبح تا هنگام غروب خواهد بود . 

آدرس : ژاپن ، فوجیکناوا ، جنگل خودکشی 

 Address: Fujikawaguchiko , Yamanashi Prefecture

نقشه جنگل خودکشی در ژاپن
نقشه جنگل خودکشی در ژاپن

فیلمی از این جنگل

سخن پایانی ...

سفرمان چطور بود ؟ آیا حاضر هستید سفری به این جنگل داشته باشید ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید . 

آیا این مطلب مفید بود؟

6 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

خیلی هیجان انگیزه دوست دارم به اونجا برم

انتشار:17 اسفند 1400

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اینا ها اشتباه هم کار بابای من یک زندگی خوب داشت رفت ژاپن بعد رفت این جنگل تا گردش نکن ولی هیچوقت بر نکشد 4 سال گذشت پدرش رفت جسد اون رو پیدا کنه اونم برنگشت خانواده اونا به پلیس ها خبر دادن او ها هم یک تیم ویژه فرستادن اون ها هم بر نگشتن

انتشار:15 خرداد 1400

آیا این دیدگاه مفید بود؟

نفس

باو همش شره اینا دروغه

انتشار:15 فروردین 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.