karnaval.ir

نسیم امینی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

02 مهر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از ایسنا، یک گردشگر آلمانی به نام "اولیور ایسنبایگل" که با دوچرخه سفر می کند از ایران بازدید داشته و درباره ی سفرش به شهرستان گناباد این طور گفته است:

شهر گناباد قنات های زیادی دارد و یکی از آنها قنات قصبه است که عظمت آن مرا شگفت زده کرد.

 وی در گفت و گویی که در حاشیه ی بازدید از قنات قصبه ی گناباد و آثار تاریخی این شهر داشته، اظهار کرد:

مردم گناباد مردمی خوش قلب، مهمان نواز و سخت کوش هستند و خیلی زود با من ارتباط برقرار کردند و صمیمی شدند که این خیلی برایم خوشایند بود.

او ساخت قنات ها را روش و تکنیکی ایرانی دانسته و گفت:

در آلمان حتما آثار باستانی ایران و به ویژه قنات گناباد را معرفی و از دوستانم نیز دعوت خواهم کرد تا در قالب یک گروه به مدیریت خودم به ایران آمده و از مناطق گردشگری این کشور و به ویژه گناباد دیدن کنند.

 این گردشگر آلمانی که استاد رشته ی بازاریابی اینترنتی در یکی از دانشگاه های آلمان می باشد، در ادامه بیان کرد:

حتما برای دانشجویان و اساتید این دانشگاه از جذابیت های گناباد خواهم گفت که مردم این شهر به گرمی از من استقبال کردند، چرا که من خیلی کشورها را رفته ام و اینگونه خوش آمدگویی را تا حالا به خود ندیده ام.

ایسنبایگل همچنین گفت:

روزی هشت ساعت دوچرخه سواری می کنم و خیلی از کشورها را با همین دوچرخه رفته ام، هر کشوری مزیت های خود را دارد اما مردم ایران، مردم خیلی خوبی هستند و ذهن بازی دارند و این کشور از امنیت بالایی برخوردار است.

او که از دیدن مراسم رژه ی مردم با لباس نظامی مشترک متعجب شده بود، اینگونه ادامه داد:

ما هم در یک جنگ بزرگ تعداد زیادی از هموطنان و مردمانمان را از دست داده ایم و حتی از اقوام خودم هم در آن جنگ کشته شده اند که هنوز یاد و خاطره ی آن ها در ذهن و قلبم هست و ایران و آلمان در خصوص جنگ با هم احساس یک مشترکی دارند.

اولیور ایسنبایگل افزود:

چند سال پیش یک ویدیو در مورد جنگ ایران دیدم که خیلی روی من تاثیر گذاشت و در حال حاضر آن خاطره و فیلم دوباره در ذهنم هویدا شد؛ من از کسانی که باعث جنگ و کشته شدن انسان ها می شوند، احساس انزجار می کنم.

این گردشگر آلمانی همچنین عنوان کرد:

ایران و آلمان همیشه با هم دوست بوده اند و تاکنون آلمان در زمینه ی علم و تکنولوژی به ایران کمک کرده است.

ورود به صفحه اختصاصی ایران از نگاه گردشگران خارجی

گردشگر آلمانی در قصبه گناباد

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

اون بیرون پر از شگفتیه و من می خوام گوشه ای از این شگفتی ها رو بهتون نشون بدم.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.