karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

12 آبان 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

چندی پیش عضو جدیدی از خانواده ی کارناوال را به شما معرفی کردیم؛ یک عکاس جوان ایرانی با نام حسام حاج حسینی. حسام که از سال 91 به عکاسی طبیعت روی آورده است به تازگی به تیم کارناوال پیوسته و می خواهد حاصل کاری که با عشق و علاقه انجام می دهد را با همراهان کارناوال به اشتراک بگذارد.

در سفرِ تصویریِ قبلی که با حسام همراه بودیم، او ما را با خود به دریاچه چورت مازندران برد و حس و حالش را از این سفر با تصاویری زیبا با ما سهیم شد. حال امروز او می خواهد ما را به چشمه های پلکانی باداب سورت ببرد.

همانطور که در سفر قبلی ( دریاچه چورت مازندران | گزارش تصویری کارناوال ) خواندید، حسام خودش را اینگونه به کارناوال معرفی می کند:

از کودکی به عکاسی علاقه داشتم. با آنکه تحصیلاتی در رشته عکاسی ندارم اما با علاقه این حرفه را پیش گرفتم به طوری که بخش زیادی از زندگی ام صرف عکاسی شده است.

و اما کمی در مورد مقصد؛ چشمه های پلکانی باداب سورت مازندران

چشمه های باداب سورت که در استان مازندران و جنوب شهرستان ساری قرار گرفته اند، یکی از شاهکارهای طبیعت به حساب می آیند به طوری که مانند آن را تنها در چند کشور دیگر می توان یافت مثل:

پاموک کله ترکیه | چشمه های پلکانی سپیدگون

اگر تا به حال به باداب سورت نرفته اید و می خواهید زیبایی های آن را حتی در قاب تصویر هم که شده ببینید باید این بار با حسام همراه شوید. او به دنبال همان عشق و علاقه ای که به عکاسی طبیعت دارد این بار باداب سورت را انتخاب کرده است. او در این سفر، تصاویر زیبایی از این چشمه ها به ثبت رسانده و آن ها را با کارناوال و همراهنش به اشتراک گذاشته تا ما را هم در لذت سفرش سهیم کند.

همراه ما باشید تا با هم سفری تصویری به چشمه های پلکانی باداب سورت داشته باشیم.

البته این را هم در نظر بگیرید که این تنها یک سفر تصویری است و اگر می خواهید سفری به این چشمه ها داشته باشید خوب است تا مطلب باداب سورت | چشمه هایی پلکانی از جنس رنگین کمان  کامل بخوانید؛ چرا که هر اطلاعاتی که نیاز دارید را به شما خواهد داد.

چشمه های پلکانی باداب سورت
چشمه های پلکانی باداب سورت

1) لباس آتشینی که بر تن چشمه می نشیند

چشمه های پلکانی باداب سورت مازندران

2) خلقت شگفت انگیز پلکان ها

چشمه های پلکانی باداب سورت مازندران
چشمه های پلکانی باداب سورت مازندران
چشمه های پلکانی باداب سورت مازندران
چشمه های پلکانی باداب سورت مازندران

3) جلوه گری دشت های سرسبز 

چشمه های پلکانی باداب سورت مازندران

4) خورشید خودش را در آب می نگرد

چشمه های پلکانی باداب سورت مازندران

5) مناظر زیبای چشمه های پلکانی باداب سورت 

چشمه های پلکانی باداب سورت
چشمه های پلکانی باداب سورت

6) کم کم خورشید بساط خودش را جمع می کند

چشمه های پلکانی باداب سورت
چشمه های پلکانی باداب سورت

7) باداب سورت در شب هم زیباست

چشمه های پلکانی باداب سورت

سخن آخر

آیا تا به حال به باداب سورت سفر کرده اید؟

آیا تجربه ی عکاسی از این منطقه را داشته اید؟

کدام تصویر زیباتر بود؟

نظرات، تجربیات و عکس های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

4 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سپیده

سلام. چطوری میشه با عکاستون آقای حاج حسینی ارتباط برقرار کرد ؟من موضوع  پایان نامه ارشدم اکوتوریسم در منظر روستاییه . نمونه موردیم باداب سورت هست. 

انتشار:03 اسفند 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

جوادی

حیف که این اثر طبیعی و منحصر به فرد به دلیل عدم دانش مناسب گردشگران و بی توجهی مسئولین نابود شده است.

انتشار:14 بهمن 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

حسام

درود بر دوستان عزیزم در کارناوال وزین.

انتشار:15 آبان 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.