karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

10 بهمن 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

بدون شک شما هم آوازه شهر فوق العاده زیبای رم در ایتالیا را شنیده اید؛ معروف ترین و پر جمعیت ترین شهر در این کشور که از مهم ترین مناطق گردشگری در سراسر اروپا به حساب می آید. جاذبه هایی در شهر رم به چشم می خورند که به راستی در دنیا بی نظیرند؛ دیدنی هایی مانند آمفی تئاتر کولوسئوم، آبنمای تروی، کلیسای سنت پیتر و... را باید یک بار هم که شده در طول عمرتان از نزدیک ببینید و محو تماشای زیبایی های شان شوید. نکته جالبی که در رابطه با جاذبه های تاریخی رم وجود دارد، ارزش تاریخی و هنری آن هاست. در واقع با بازدید از هر یک از دیدنی های این شهر با بخش مهمی از تاریخچه مردمان ایتالیا و پادشاهان بزرگ این دیار آشنا خواهید شد.

دیدنی های رم یکی دو تا نیستند و نمی توان در یک سفر از تمام آن ها بازدید کرد به همین دلیل امروز قصد داریم به سراغ کلیساهای رم برویم؛ عبادتگاه هایی که از نظر تاریخی، معماری و مذهبی ارزش والایی دارند و از محبوب ترین دیدنی های شهر در نزد گردشگران خارجی به شمار می آیند. در رم هزاران کلیسا و صومعه وجود دارد و ما امروز سعی می کنیم شما را با محبوب ترین و جذاب ترین کلیساهای این شهر آشنا کنیم. مجموعه های شگفت انگیزی از هنر و مذهب پیش روی مان قرار دارند؛ اگر شما هم به بازدید از این نیایشگاه های فوق العاده علاقه مندید کارناوال را همراهی کنید.

سخن آخر

با هم نگاهی داشتیم به برخی از بهترین، زیباترین و در عین حال مشهورترین کلیساهای شهر رم در ایتالیا. نظر شما درباره این عبادتگاه ها چه بود؟ آیا تا به حال به رم سفر کرده اید؟

منتظر نظرها و دیدگاه های شما خوبان هستیم.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.