karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

28 بهمن 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

بدروم شهری نسبتا کوچک اما پرطرفدار در جنوب غربی کشور ترکیه است. این شهر در چند سال اخیر شهرت قابل توجهی پیدا کرده و گردشگران خارجی بسیاری به سویش می روند تا از امکانات رفاهی آن استفاده کرده و چند روزی را از سواحل چشم نوازش لذت ببرند. همه می دانیم که سران کشور ترکیه سرمایه گذاری های کلانی روی صنعت توریسم کشورشان کرده اند و خدمات قابل قبولی را به میهمانان شان ارایه می کنند. پس سفر به شهرهای ساحلی این کشور برای گذراندن تعطیلات و استراحت بسیار مناسب هستند.

از مهم ترین شهرهای گردشگرپذیر ترکیه می توان به استانبول، کوش آداسی، آنتالیا، قونیه، آنکارا، ازمیر و بدروم اشاره کرد. سواحل ترکیه از نظر گردشگران محبوب تر هستند زیرا به نظافت شان رسیدگی می شود و اقامتگاه ها و رستوران های متعددی هم در آن ها قرار دارد. بدروم هم یکی از همین شهرهای ساحلی فوق العاده زیباست که همه ساله پذیرای مسافران خارجی و به خصوص ایرانی هاست. ایرانی ها به بدروم می روند تا از طبیعت نابش استفاده کنند و از غذاهای خوش رنگ و لعاب این دیار بچشند. خوشمزه گردی در این شهر از جذاب ترین تفریح ها برای خارجی هاست زیرا غذاهای محلی متنوعی در اختیارشان قرار می گیرد و می توانند در میان رستوران های متنوع هر کدام که باب میل شان است را انتخاب کنند. امروز ما هم می خواهیم در میان غذاخوری های رنگارنگ و لوکس بدروم چرخی بزنیم و بیشتر با آن ها آشنا شویم. با هم در این مطلب نگاهی می اندازیم به بهترین رستوران های شهر بدروم که توسط وبسایت معتبر تریپ ادوایزر برگزیده شده اند.

با کارناوال همراه شوید.

سخن آخر

با هم نگاهی داشتیم به رستوران هایی که در شهر بدروم ترکیه طرفداران زیادی دارند. نظر شما در رابطه با این غذاخوری ها چیست؟ از نظر شما رستوران رفتن در بدروم مقرون به صرفه است؟

نظرها و تجربه های تان را با ما در میان گذارید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.