karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

02 بهمن 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

کیپ تاون دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی است که در چند سال گذشته در نزد گردشگران محبوبیت خاصی به دست آورده و کماکان نیز بر شهرتش افزوده می شود. شاید نمی دانستید اما شهر کیپ تاون پرطرفدارترین سرزمین آفریقا در نزد گردشگران است. در سال 2004 میلادی بازی های المپیک در کیپ تاون برگزار و از همان زمان روز به روز شهرت این شهر بیشتر شد.

کیپ تاون طبیعت فوق العاده ای دارد که دلیل اصلی جذب گردشگران به سوی آن است. همچنین به علت ساحلی بودنش طرفداران گردش در ساحل ها را نیز به سوی خود می کشاند. این روزها توریست های کیپ تاون علاقه زیادی هم به تماشای جاذبه های تاریخی نشان داده اند و دوست دارند در دل طبیعت بی همتای آفریقا، به تماشای بناها و گنجینه های باقی مانده از گذشتگان بنشینند. امروز کارناوال قصد دارد که به معرفی بناهای تاریخی و جذاب این دیار بپردازد تا مسافران ایرانی با دید بازتری به سوی کیپ تاون بروند. می خواهیم کیپ تاون را از زاویه دیگری بنگریم و گذشته از طبیعت چشم نوازش به تفریح و تفرج بپردازیم. اگر شما هم مایلید که بیشتر در رابطه با کیپ تاون و دیدنی های تاریخی آن بدانید ما را در این مطلب همراهی کنید.

سخن آخر

کیپ تاون خطه ای فوق العاده زیبا در قلب آفریقاست؛ با هم نگاهی داشتیم بر جاذبه های تاریخی این شهر. نظر شما در رابطه با این بناها چیست؟ آیا شما تا به حال به آفریقا سفر کرده اید؟

منتظر نظرهای شما خوبان هستیم.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.