
کارناوال .
نویسنده ارشد کارناوال
انتشار
15 شهریور 1404
به روز رسانی
28 مهر 1404
بیانیه رسمی کارناوال
سلام به همراهان کارناوال
در هفتههای گذشته، تماسها و پیامهای پرتعدادی از سوی شما عزیزان دریافت کردیم مبنی بر اینکه: «آیا پلتفرم گردشگری کارناوال ارتباطی با برنامه کارناوال با اجرای رامبد جوان که در فیلم نت (شبکه نمایش خانگی) دارد یا خیر؟!»، به خصوص پس از انتشار اخباری مبنی بر توقیف این برنامه؛
این موضوع ما را برآن داشت تا به شما اطمینان دهیم که برنامه رئالیتیشو کارناوال هیچ ارتباطی با پلتفرم دانشبنیان ما در زمینه گردشگری ندارد.
در این راستا، لازم بود در یک بیانیه تاکید کنیم که کارناوال اصلی، یعنی پلتفرم جامع خدمات سفر و گردشگری همچنان پایدار، فعال و در کنار شماست و با ثبت رسمی و قانونی برند کارناوال، امسال 10 ساله میشود.
سالهاست که برند کارناوال با دغدغه توسعه گردشگری، فرهنگ و اعتلای نام ایران عزیزمان به تولید محتوای حوزه گردشگری پرداخته و از سال 1397 هم شروع به ارایه خدمات رزرواسیون گردشگری نموده است.
خدمات ما شامل پروازهای داخلی و خارجی، هتل، اقامتگاههای بومگردی، اتوبوس، تورهای داخلی و خارجی، ویزا، اجاره خودرو، بیمه مسافرتی و سی آی پی فرودگاههای داخلی و خارجی است.
ما به محض اطلاع از موضوع آغاز به کار یک نمایش تلویزیونی با نام کارناوال، به سهم خود تلاش به ارتباط با تیم تولید این برنامه کردیم، اما همانطور که پیشبینی میشد این تلاش به نتیجه نرسید و متاسفانه به واسطه استفاده غیر حرفه ای از نام تجاری یک مجموعه جوان، متخصص و پرتلاش که سالها با سختیهای فراوان و با امید به آینده گام در این مسیر نهاده، صدمات مالی و معنوی قابل توجهی به برند گردشگری کارناوال وارد شد.
با وجود اینکه این موضوع از نظر حقوقی قابل پیگیری است، که شاید با قوانین فعلی حقوق کپی رایت کشورمان به نتیجه برسد یا نرسد، آنچه امروز برای ما اولویت دارد، آرامش ذهنی مخاطبین، ماهیت و شخصیت برند «کارناوال اصلی» و صیانت از فرهنگ سفر در ایران است.
احترام به حقوق مالکیت فکری، اصل پایهای اعتماد و اخلاق در کسبوکار است. سوءاستفاده از نام ما، تهدیدی آشکار برای هویت فرهنگی و برند کارناوال است. ما اعلام میکنیم که هرگونه استفاده غیرمجاز از نام ما هیچ ارتباطی با فلسفه، خدمات و ارزشهای پلتفرم سفر و گردشگری کارناوال ندارد.
در نهایت از جامعه فرهنگی، اقتصادی و هنری ایران انتظار حمایتی از جنس دغدغهمندی برای جلوگیری از ادامه این روند غیرحرفهای و پیشامدهای مشابه در عرصههای اجتماعی و اقتصادی داریم.
به زودی با رویدادی صمیمانه برای ثبت لحظاتی شاد، با حمایت از صنعت آسیب دیده گردشگری و جوانانی که به ساختن در این مرز و بوم باور دارند، در کنار هم خواهیم بود.
به امید دیدار
با احترام فراوان
روابط عمومی کارناوال
10 دیدگاه

Sasan abiri
توی دنیای امروز من این رو ممکن میدونم که بلخره یکنفر از اعضای تیم کارناوال رئالیتی شو قطعا قبل از نهایی شدن نام برنامه ی سرچ ساده در دنیای اینترنت زده باشه و این ممکن نیست که اسم کارناوال گردشگری رو ندیده باشه و از این ناراحت کننده تر اینه ک توی روزهای سخت امروز ایران بهتر بود کارناوال رئالیتی شو با توجه ب قدرتش در رسانه و شبکه خانگی وارد ی طرح مشترک با کارناوال گردشگری برای حداقل یک کمپین مشترک و ۲ طرفه بشه. اصن چ اشکالی داشت؟ کارناوال گردشگری b2b کار میکنه کارناوال رئالیتی شو دنبال بازدید بیشتره خوب ی کمپین برای خرید اشتراک رسانه پخش کننده رئالیتی شو میرفتین روی مشتریهای b2b کارناوال گردشگری. این ابتدایی ترین طرح ممکن میتوانست باشه ولی الان داریم میبینیم که کارناوال گردشگری باید مدت ها تلاش و هزینه کنه تا بتونه در دنیای سوشیال امروز و فضای اينترنت جایگاه خودشو مجدد بدست بگیره و دلیل این هم محتوای رو ب رشد برنامه رئالیتی شو در این فضا هسن
24 شهریور 1404

واقعاً شوکه شدم وقتی دیدم اسم کارناوال تو یه برنامه تلویزیونیه! آخه چرا؟!

الهه سادات محمودی
سالها روش کار کردی، یکی بیاد محصولشو بچینه و بره، این انصافه؟
17 شهریور 1404
16 شهریور 1404

آخه واقعاً مگه میشه اسم یه برند دیگه رو بدون اجازه بردارن؟!!!
15 شهریور 1404