karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

07 آذر 1400

به روز رسانی

22 اسفند 1401

کانادا یکی از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته جهان می باشد. این کشور از بسیاری جهات از جمله امنیت در جهان در رده بهترین ها قرار دارد. در این کشور امکانات و منابع بسیار غنی وجود دارد. به همین دلایل افراد زیادی تمایل دارند به کشور کانادا مهاجرت نمایند. با توجه به مهاجر پذیری این کشور انواع فرهنگ های مختلف در این کشور وجود دارد. برای مهاجرت به کانادا، افراد باید بر اساس ویژگی های خود و شرایط خود بهترین روش مهاجرتی را برای مهاجرت به این کشور در نظر بگیرند. البته افراد باید شرایط جدید مهاجرت به کانادا را در نظر داشته باشند تا بتوانند در انتخاب خود درست و صحیح تصمیم گیری نمایند. در ادامه توضیحات کاملتری در باب انواع روش ها ی مهاجرتی به این کشور ارائه خواهد داده شد.

  • مهاجرت به کانادا از طریق نوآفرینی
  • شرایط جدید مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی استانی
  • مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل
  • قوانین جدید مهاجرت کاری به کانادا
  • قوانین جدید اخذ پاسپورت و تابعیت کانادا

شرایط جدید مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق نوآفرینی

یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق نوآفرینی می باشد. در روش نوآفرینی، فرد باید دارای ایده های نو و جدید و تاثیرگذار در اقتصاد کانادا باشد. باید در راستای ایده خود سابقه کاری و تجربه لازم را داشته باشد و این اطمینان را برای دولت کانادا ایجاد نماید که می‌تواند بیزینس خود را مدیریت نماید در این روش فرد باید یک بیزینس پلن ارائه نماید که بر اساس ایده وی تنظیم شده باشد. براساس یک بیزینس پلن ۵ نفر می توانند با هم اقدام نمایند. در این روش افراد و خانواده آن ها، می توانند در همان ابتدا اقامت دائم خود را اخذ نمایند. خانواده شامل همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خواهد شد. هزینه اقدام از روش کارآفرینی در کانادا حدود ۶۰ هزار دلار خواهد بود که می‌توان گفت از کم هزینه ترین روش های سرمایه گذاری در کشور کانادا محسوب می گردد.

شرایط جدید مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی استانی

کارآفرینی در کانادا یکی از راه های سرمایه گذاری در این کشور که منجر به اخذ اقامت نیز می گردد. در این روش افراد باید دارای سابقه مدیریتی یا دارای بیزنس خود باشند. در این روش نیز ارائه بیزنس پلن مهم است. برنامه های کارآفرینی معمولاً در هر استان متفاوت می باشد. شرط اصلی این روش تاسیس یک بیزنس در کشور کانادا می باشد. با توجه به متفاوت بودن برنامه ها در هر استان مدارک لازم و میزان سرمایه کارآفرینی در استان ها و ایالت های مختلف متفاوت می باشد. هر کدام از استان ها، حداقل سرمایه‌گذاری را مد نظر قرار داده اند. افرادی که از این طریق اقدام می نمایند در صورت اینکه فعالیت حداقل 2 سال در بیزنس خود و کسب سود می توانند اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند. در جدول زیر میزان حداقل سرمایه و شرایط لازم برای سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی کانادا در برخی استان ها، قرار داده شده است:

  استان                        میزان سرمایه گذاری                                                           شرایط 

نیوبرانزویک               حداقل 150 هزار دلار           3 سال سابقه مدیریت، حداقل دیپلم، سن 22 تا 59 سال، حداقل CLB5

نووا اسکوشیا            حداقل 150 هزار دلار            3 سال سابقه مدیریت، حداقل دیپلم، سن 21 تا 55 سال، حداقل CLB5

پرنس ادوارد             حداقل 150 هزار دلار            3 سال سابقه مدیریت، حداقل دیپلم، سن 21 تا 55 سال، حداقل CLB5

آنتاریو                      حداقل 100 هزار دلار              حداقل 2 سال سابقه مدیریت، محدودیت سنی ندارد، حداقل CLB5

شرایط جدید مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

تحصیل در کشور کانادا در مقاطع مختلف امکان پذیر است. در این کشور از مهدکودک تا فوق دکترا امکان تحصیل وجود دارد. تحصیل در این کشور از استانداردهای بالای آموزشی برخوردار است. افراد در ابتدا باید با توجه به مقطع تحصیلی خود از مرکز علمی مورد نظر پذیرش اخذ نمایند. در این رابطه باید بدانید بر طبق قوانین جدید مهاجرت به کانادا، افرادی که از طریق تحصیل اقدام می نمایند، باید دارای گپ تحصیلی بیش از ۴ یا ۵ سال نباشد. رعایت شرایط سنی بسیار حائز اهمیت است. مدارک مورد نیاز جهت پذیرش تحصیلی در کشور کانادا می تواند به شرح زیر باشد:

  • ترجمه رسمی ریز نمرات و نمرات
  • پاسپورت معتبر
  • آزمون مهارت زبان انگلیسی
  • تجربه کاری برای برخی دوره ها
  • رزومه
  • انگیزه نامه یا SOP
  • تقریباً برای اکثر دوره ها باید نمره آیلتس 6.5 با حداقل 6 در هر مهارت داشته باشید، اگر می خواهید در آزمون TOFEL IBT شرکت کنید، امتیاز بستگی به دانشگاهی دارد که می خواهید برای آن درخواست دهید متفاوت خواهد بود، اما چیزی بین 86-90 با کمتر از 20-22 در هر مورد مورد نیاز است.
  • دانشگاه های کانادا معمولاً حدود 80 تا 200 دلار هزینه درخواست برای هر دانشگاه از متقاضی دریافت می کنند تا مدارک را ارزیابی کنند تا بدانند شخص واجد الشرایط قرار گیرد.

شرایط جدید مهاجرت به کانادا

قوانین جدید مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا از ۲ طریق انجام می‌پذیرد که از طریق داشتن جاب آفر و از طریق سیستم اکسپرس اینتری می باشد. در سیستم اکسپرس اینتری، امتیازات فرد محاسبه می گردد. این امتیازات از معیارهایی مانند سن، رزومه، مدرک زبان، تحصیلات، امتیازات همسر برآورد می شود. امتیازات در مرحله اول از 100 محاسبه می گردد که فرد باید بر اساس شرایط جدید مهاجرت به کانادا امتیاز 67 را کسب نمایند. در صورت کسب امتیاز لازم می توانند وارد مرحله دوم گردند که در مرحله دوم نیز امتیازات آنان بررسی می شود. امتیازات فرد در مرحله از سقف 1200 امتیاز بررسی می گردد و هر چه امتیاز فرد بالاتر باشد، شانس بیشتری خواهد داشت. در صورتی که فرد از این طریق بتوانند اقدام نمایند و پذیرفته شوند می توانند در همان ابتدا اقامت دائم کانادا را کسب نمایند. طرق دیگر مهاجرت به کانادا از طریق داشتن کارفرما است که در این صورت نیازمند گواهی LMIA می باشد. کارفرما باید شغل مورد نظر را در کانادا آگهی نماید و در صورت اینکه نیروی کار مناسبی برای آن شغل پیدا نشد، می تواند برای شخص دعوت نامه کاری ارسال نماید. افراد می توانند با داشتن جاب آفر به سفارت مراجعه نموده و ویزای کار کانادا را دریافت نمایند.

شرایط جدید مهاجرت به کانادا

قوانین جدید اخذ پاسپورت و تابعیت کانادا

پاسپورت و تابعیت کانادا با توجه به اعتبار جهانی که دارد، بسیار مورد اقبال جهانیان است. کشور کانادا نیز با توجه به میزان جمعیت خود، این امکان را برای مهاجران فراهم نموده که بتوانند از راه های قانونی به پاسپورت و تابعیت کانادا دست یابند. برای اینکه بتوانید پاسپورت کانادا را اخذ نمایید باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • مقیم دائم باشید
  • از ۵ سال گذشته ۳ سال را در کشور کانادا زندگی نموده باشید.
  • مالیات خود را ثبت کرده باشید.
  • در مورد حقوق مسئولیت ها و دانش خود در مورد کانادا در آزمون شرکت نموده و قبول شوید. مهارت زبانی لازم را داشته و ثابت نمایید.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.