karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

19 فروردین 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از ایسنا، آثار باستانی 2000 ساله با قدمت و اصالت تاریخی توسط پلیس اردبیل در شهرستان گِرمی کشف و ضبط گردید.

پلیس، در پی کسب خبر مبنی بر اینکه فردی در باغ خود اشیای عتیقه را نگهداری می کند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار مامورین خود قرار داد.

پس از انجام تحقیقات لازم و احراز صحت و سقم موضوع و با هماهنگی قضایی، اشیای قدیمی، که داخل کیسه ای به صورت ماهرانه داخل باغ مدفون و جاسازی شده بودند کشف و ضبط شد.

یک عدد گوشواره برنزی، النگوی مفرغی و سنجاق از جمله مواردی هستند که در این عملیا کشف و تحویل اداره میراث فرهنگی شده اند.

به گفته کارشناسان اداره میراث فرهنگی، پس از معاینه و بررسی اقلام مشکوفه مشخص شد که قدمت این اشیاء به 2000 سال قبل باز می گردد و احتمالا متعلق به دوران اشکانیان می باشند.


درباره برخی آثار اشکانیان در کارناوال بخوانید:

ریتون نقره‌ای اشکانی با سر سیاهگوش

سنگ نگاره مرد ایستاده

گوشواره طلا اشکانی

کاسه با طرح هایی خاص | جلوه هنر اشکانیان

مجسمه سر مرد اشکانی | هنر فلز و خاک

کشف عتیقه در اردبیل

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.