karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 خرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

هر آدمی برای تغییر زندگی روزمره نیاز به تفریح و سرگرمی دارد ، هیجانی که او را از خستگی ها دور کند.

نام سرزمین دیزنی را حتما شنیده اید ، سرزمینی پر از وسایل تفریحی و شخصیت های محبوب جهانی. هر بار که به این سرزمین می رویم آنچنان در دلمان جا باز می کند که هیچ گاه از خاطرامان پاک نمی شود؛ خاطراتی رنگی و شاد ، شاید به همین دلیل است که به آنجا سرزمین آرزوها می گویند.

برخلاف تصوراتمان این سرزمین مکان هایی مرموز و مرگبار هم دارد که قبلا تعدادی از آنها را معرفی کردیم ؛ این بار هم می خواهیم با نگاهی دیگر به این سرزمین برویم و ببینیم همیشه این مکان شادی ها را در ذهن ثبت می کند یا ممکن است لابه لای آرزوهایمان خطراتی کمین کرده باشند و ما از آنها بی خبر باشیم.

بیایید با خانواده ی گروز ( Graves ) بیشتر آشنا شویم ، کسانی که خاطراتشان از این سرزمین تلخ و اشک آلود است.

با کارناوال همراه باشید.

چشم اندازی دیگر از دیزنی لند

داستان غرق شدن پسرک

ماجرا از آنجا شروع می شود که خانواده ی گروز برای تعطیلات به دیزنی می آیند و در هتل بین الملی فلوریدا ی دیزنی ساکن می شوند.

شب حادثه پدر و مادر لن ( Lane Graves ) در حال تماشای فیلم ساعت 9 شب در سینما ی محوطه ی خارجی هتل فلوریدا در سواحل دریاچه Harambe The Gorilla  بودند و لن در آغوش پدرش بود که ناگهان تمساح او را درون آب کشید ، پدر سعی کرد لن را در بغلش نگه دارد اما حریف تمساح 2 یا 3 متری نشد. شاهدان ماجرا و والدین وحشت زده ی لن تلاش کردند او را نجات بدهند. پدر لن در آب می پرد و سعی می کند دهان تمساح را باز کند بعد از او مادرش هم در آب می پرد و با هم سعی می کنند پسرشان را نجات دهند؛ اما دیگر دیر شده بود...

پسر بچه ی بی گناه به زیر آب های تالاب رفته بود تالابی که چندین کانال داشت و در نهایت به آب های بی کران ریخته می شد.

خبر این حمله ساعت 9:16 دقیقه به سازمان حوادث غیر مترقبه رسید و جستجو با قایق های سرزمین دیزنی برای پیدا کردن لن آغاز شد ، تمام دستگاه های اجرایی دیزنی به این جستجو ملحق شدند. مسئولین دیزنی هشدار دادند تحقیق و بررسی در سریع و بالاترین مرحله انجام شود و از چند خانواده ی دیگرحاضر در صحنه هم سوال شود.

دلهره همه ی سرزمین دیزنی را فرا گرفت ، اما همه می دانستند راهی نیست که پسربچه زنده مانده باشد...

اواسط صبح روز چهارشنبه دیزنی همه ی استخر ها و دریاچه هایش را متوقف کرد و با احتیاط فراوان همه به دنبال لن می گشتند ( این را نماینده ی دیزنی گفته است ) . 50 نفر آن شب و روز چهارشنبه تلاش کردند تا بدن بی جان لن بعد از 17 ساعت پیدا شد. 

جستجو برای لن
جستجو برای یافتن لن

پاسخ مسئولین 

شریف جری دیماینگز ( Sheriff Jerry Demings ) در کنفرانس خبری روز چهارشنبه گفت :

از 45سال پیش تا به امروز در سرزمین دیزنی هیچ حادثه ای که منجربه مرگ شده باشد رخ نداده است، دیماینگز تعریف کرد که ما بدن پسر بچه که لن گروز ( Lane Graves ) نام داشت را حوالی ساعت 1:45 دقیقه ی بعد از ظهر در نزدیکی همان جایی که پنجشنبه شب دیده شده بود سالم پیدا کردیم ، به گفته ی یک منبع مورد تایید بدن پسرک جز چند زخم کوچک ، سالم بود و سازمان کالبد شکافی هم درستی این خبر را تایید کرد.

با این حال دیماینگز گفت شکی ندارد که پسر بچه را تمساح به درون آب تالاب انداخته ، تالابی که تابلوی شنا اکیدا ممنوع داشت و بدن بی جان او در عمق 2 متری آب های کدر پیدا شد جایی حدود 10 تا 14 متر آن طرف تر از جایی که به پسر بچه حمله شده بود پیدا شد.

نیک ویلی Nick Wiley ) مدیر اجرایی هتل اعلام کرد که آن تمساح را شاید تا این لحظه گرفته باشند اما این خبر را تایید نکرد و گفت :

ما قطعا تمساحی که در این اتفاق دخیل بوده را می گیریم و از دریاچه خارج می کنیم.

دیماینگز همچنین افزود: خانواده ی پریشان حال گروز متوجه شده اند که این اتفاق دیگر تکرار نمی شود و زمانی که این خبر به خویشاوندان کاتولیک مذهب لن داده شد با خود کشیش را به دیزنی آوردند.

تیم پزشکی قانونی در تلاش اند تمساحی که پسر بچه را در آب کشیده در بین تمساح هایی که گرفته اند مشخص کنند و اگر در بین آنها نباشد به جستوجویشان ادامه خواهند داد.

توضیحات پلیس در رابطه با غرق شدن لن

والدین پسر بچه ی دو ساله

به گفته ی KETV خبرگذاری وابسته به سی ان ان :

مت و ملیسا گروز پدر و مادر لن اهل الخورن نبراسکا هستند و پدر لن رییس شرکت برنامه نویسی و اطلاعات اوماها است ؛ شرکتی که تکنولوژی های نوین و راه حل های دنیای مدرن را طراحی می کند.

والدین لن

سر انجام کودک دو ساله

بنا بر تحقیقات پزشک قانونی لن به دلیل غرق شدگی در آب همان لحظات اول حمله ی تمساح جان باخته است ، خانواده ی کاتولیک گروز بدن بی جان او را در قبرستان خانوادگیشان دفن کردند.

به گفته ی شِریف دیماینگرز در صفحه ی تویترش مسئولین گورستان خانوادگی گروز از زحمات کسانی که در پیدا کردن پیکر لن همکاری کردند قدر دانی کرد و جنازه ی او را تحویل گرفت و خواست کمی به خانواده گروز فرصت بدهیم تا با غم نبود فرزندشتان کنار بیایند .

لن گروز کودک دوساله دیزنی

سرانجام تمساح قاتل

بعد از تحقیقات متعدد روی همه ی تمساح های سرزمین دیزنی مسئولین دیزنی 5 تمساح که مشکوک به حمله به پسر دو ساله ی خانواده گروز بودند را شناسایی و کشتند.

تمساح قاتل در دیزنی
تمساح قاتل

کلام آخر

سرزمین #دیزنی از بهترین و مجهزترین مکان های تفریحی جهان است که سرمایه داران در جای جای جهان در تلاش هستند نظیرش را بسازند ، اما همیشه لازم است احتیاط کنیم تا آسیب نبینیم چرا که حادثه هیچ گاه خبر نمی کند.

نظرات و پیشنهادتان را با ما در میان بگذارید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.