karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

01 خرداد 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا علیرضایی رییس شورای اسلامی ابیانه به دنبال انتشار ویدیوی جنجالی تک‌خوانی زن در فضای عمومی روستای تاریخی ابیانه خطاب به فرماندار نطنز نوشت:

حرمت‌شکنی در روستای تاریخی ابیانه بوسیله بعضی از گردشگران و رفتار ناهنجار و خارج از عرف اجتماعی و حرکات نابخردانه آنان موجب گردیده تا شورای اسلامی ابیانه و دهیاری آن اجازه ندهند گردشگران ابیانه به‌ ویژه کسانی که گروهی وارد این روستا می‌شوند بدون راهنمای مطمئن و مطلع در سطح روستا رفت و آمد کنند.

لذا از آن‌مقام محترم تقاضا دارد دستورات لازم را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این مهم برای ادارات تابعه صادر فرمایید قبلا از مساعدت در این خصوص می‌فرمایید قدردانی می‌شود.

واکنش یکی از فعاالان سیاسی کشور

در ادامه این واکنش بسیاری از فعالان شهرستانی، استانی و کشوری نیز در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این حرکت واکنش نشان دادند. در این بین محمدحسن قدیری‌ابیانه -از دیپلمات‌های سابق و فعال سیاسی کشور- نوشت:

به دنبال خوانندگی یک زن وقیح در روستای ابیانه که به همراه گردشگران با اتوبوس آمده بودند و این کار را به‌ دور از چشم دهیار انجام داده بودند، شورای اسلامی روستا مقرر کرد گردشگران باید با همراهی راهنمای محلی به گردشگری بپردازند.

ضمناً شکایت از زن خواننده و نیز تور گردشگری که آن‌ها را آورده بود به دستگاه قضایی در دست اقدام است. اهالی محترم ابیانه از اقدام مشمئزکننده خواننده وقیح موردنظر به خشم آمده‌اند و از مسؤولان محترم انتظامی، قضایی و فرمانداری و استانداری می‌خواهند که با مسببان آن برخورد قاطع نمایند.

ورود دادستانی به موضوع کلیپ روستای ابیانه

به نقل از خبرگزاری ایسنا، مرتضی باصریان -دادستان شهرستان نطنز- در خصوص کلیپ منتشر شده از روستای ابیانه، واکنش نشان داد و گفت:

هنوز مشخص نیست که این افراد در چه قالبی به ابیانه سفر کرده بودند و منتظر تکمیل شدن گزارش در این زمینه هستیم.

وی اظهار کرد:

این گروه با دو اتوبوس به ابیانه سفر کرده‌اند و دستور احضار صادر شده است.

او افزود:

هنوز مشخص نشده که این افراد به چه عنوانی به این روستا سفر کرده‌اند ولی به مراجع قضایی عنوان شده که در قالب دو تور وارد روستا شده بودند و در برهه‌ای آنجا حضور و سپس ترک روستا کرده‌اند.

دادستان شهرستان نطنز در ادامه بیان کرد:

حساسیت بر روی این موضوع به این دلیل است که ظاهرا تصاویری از مکان‌های دیگر از این گروه وجود دارد و بررسی‌ها به این لحاظ در حال انجام است.

باصریان خاطرنشان کرد:

در حال حاضر منتظر گزارش تکمیلی هستیم و در روند تحقیقات می‌توانیم اطلاعات کامل‌تری در اختیار داشته باشیم.

ابیانه

Cristina Pavón

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.