karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

06 فروردین 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، نخستین جشنواره فیلم، عکس و سفرنامه‌نویسی ویژه نوروز 1397 با برگزاری رقابتی برای به اشتراک گذاشتن تجربه های سفرهای نوروزی برگزار می‌شود.

بازه زمانی تهیه و ارسال آثار به این جشنواره از 29 اسفند 1396 تا 30 فروردین 1397 با محور نوروز، نمادها و آیین‌ها است.

بخش‌های رقابتی این جشنواره نیز عبارتند از: فیلم و ویدیوی دیجیتال، عکاسی با موبایل یا دوربین دیجیتال، سفرنامه‌نویسی در قالب موضوعات سفر و جاذبه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و اماکن تاریخی و طبیعت، آیین‌ها، سفره‌ها و سنت‌های نوروزی و... 

بنابر اعلام روابط‌عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، شرایط شرکت در بخش‌های مختلف در فراخوان جشنواره به‌ طور کامل ذکر شده است که این شرایط عبارتند از:

نبود واترمارک و نوشته‌ بر روی فیلم.

فیلم‌های موبایلی حتما به‌صورت افقی (لندسکیپ) تهیه شده باشد. 

پسوند‌های مجاز برای ویدیوهای ارسالی،wmv ،mov ،mpeg avi ،flv است.

مدت زمان فیلم 60 ثانیه و حداکثر حجم مجاز فایل 25MB در بخش فیلم است.

ارسال سه تا چهار عکس برای همه موضوعات آثار عکاسی که باید به‌صورت حقیقی در فضای بیرونی جامعه موجود باشند.

عکس‌ها نباید روتوش‌شده یا اصلاح‌شده توسط نرم‌افزارهای گرافیکی و ... باشند و آثار در بخش عکس و بخش سفرنامه ارسالی باید در قالب یک فایل ورد (متن تایپ شده به فارسی) ارایه شود.

سفرنامه باید توسط شخص شرکت‌کننده در مسابقه تهیه شده و به صورت کامل و مفید باشد و از هیچ وبسایت یا وبلاگ دیگری برداشت و یا در آن منتشر نشده باشد.

سفرنامه‌ها باید از لحاظ شیوه نگارش ادبی مناسب و از لحاظ حجم و تعداد کاراکتر در سطح قابل قبولی باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن تماس ثابت و تلفن همراه به ایمیل farhangi@ichto.ir ارسال کنند.

از جمله اهداف این رویداد می توان به این موارد اشاره کرد: کمک به شناخت و فرهنگ‌سازی برای حفظ میراث طبیعی و تاریخی کشور، استفاده از ابزار هنر برای فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی درباره جنبه‌های مختلف گردشگری ایران، معرفی و آگاه‌سازی در خصوص میراث‌فرهنگی و تاریخی صنایع‌دستی و گردشگری کشور، ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه نسبت به ارزش‌های فرهنگی، کمک به تولید محتوا و توسعه آن در قالب حمایت از محصولات فرهنگی به ویژه تولید فیلم کوتاه و عکس و دستیابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه و...

جشنواره نوروزی

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.