karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

10 خرداد 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، پس از توقف چندین ماهه پروازهای مستقیم بین ایران و تاجیکستان به دلیل مسائل مالی، شرکت هواپیمایی تاجیکستان از بازگشایی و ازسرگیری مجدد این پروازها خبر داد. 

پس از توقف پرواز شرکت "آسمان" ایران در مسیر دوشنبه-مشهد و همچنین بروز مشکلات مالی برای شرکت "تاجیک ایر" تاجیکستان، دیگر پروازی به صورت مستقیم به سمت ایران انجام نشد. موضوعی که باعث شد تا مسافران از نظر مالی و زمانی تحت فشار قرار بگیرند. 

اما به تازگی اداره هواپیمایی کشوری تاجیکستان، به شرکت "وارش ایرلاین" این اجازه را داد تا دوباره در مسیر مشهد-دوشنبه پروازهای خود را انجام دهد. عزیز نبی زاده، معاون رئیس اداره هواپیمایی کشوری تاجیکستان نیز دو روز پیش برنامه پرواز این شرکت هواپیمایی ایران به تاجیکستان را تایید کرد. قرار است نخستین پرواز شرکت تاجیکستانی روز ششم ژوئن (15 تیر)، با حدود 120 مسافر به ایران انجام بگیرد. البته فروش بلیت ها در خط مشهد-دوشنبه-مشهد از 15 می (25 اردیبهشت) با دریافت تایید از مقامات تاجیکستان آغاز شده است؛ که بهای بلیت یک طرفه این پرواز 2360 سامانی (10 میلیون و 524 هزار ریال) و برای مسیر دو طرفه 3750 سامانی (۱۶ میلیوون و ۷۲۳ هزار ریال) می شود. 

عبدالرضا محمدی، مدیر شرکت "الماس شرق" که نمایندگی شرکت هواپیمایی "وارش" در تاجیکستان را دارد، در همین زمینه به یک رسانه محلی اعلام کرده است که به دلیل عدم وجود پرواز مستقیم بین ایران و تاجیکستان، درخواست اجازه این پرواز داده شد و حالا بر طبق برنامه ای از پیش تعیین شده، این شرکت هفته ای یک بار در این مسیر پرواز خواهد کرد. 

بر اساس گفته های ایشان، این خط هوایی روزهای پنج شنبه ساعت 09:15 دقیقه از فرودگاه مشهد پرواز خواهد کرد و ساعت 13:00 نیز از فرودگاه دوشنبه به مشهد باز می گردد. فعلا برنامه این پروازها یک بار در هفته خواهد بود و اگر از طرف تاجیک ایر مشکلی نباشد می توان پروازهای بیشتر را ترتیب داد. 

آقای محمدی در ادامه افزود: 

پروازها از دوشنبه به مشهد، باعث کاهش هزینه مسافرانی ست که مجبور بودند ابتدا به ترکیه یا دوبی رفته سپس به تهران پرواز کنند. اکثر مسافرانی که مجبور بودند از طریق کشورهای دیگر سفرشان را ادامه دهند یا صاحبان مشاغل هستند و یا برای مداوا خواستار سفر به ایران بودند.

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.