karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

16 اسفند 1398

به روز رسانی

16 اسفند 1398

اگر می‌خواهید به سفر بروید و در جستجوی یک ویلا برای اقامت هستید، بر روی این مطلب به عنوان راهنمای انتخاب ویلای مناسب در سفر حساب باز کنید. ما به شما می‌گوییم که برای رزرو یک ویلای مناسب باید چه کنید، چه نکته‌هایی را مد نظر قرار دهید، چه میزان هزینه اجاره ویلا در نظر بگیرید و به دنبال چه خدماتی باشید. 

ویلای خوب چه ویلایی است؟

این سوال شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما یک ویلای خوب صرفا یک ویلای لوکس و همه چیز تمام با هزینه سرسام‌آور نیست. در واقع ویژگی‌های ویلای خوب برای همه یکسان نیست و شاید عبارت ویلای مناسب را باید جایگزین آن کرد. ویبای خوب یا ویلای مناسب، ویلایی است که خدمات مورد نیاز شما را داشته باشد، نیازهای‌تان را برآورده کند و هزینه آن نیز برای‌تان قابل پرداخت باشد.

ما در ادامه به شما می گوییم که نکات مهم در انتخاب ویلای مناسب برای شما چه چیزهایی هستند:

ویلا

هزینه ویلا را مشخص کنید

تحت هر شرایطی اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، بودجه و هزینه‌ای است که می‌خواهید برای اقامت‌تان صرف کنید. 

چه خدماتی می خواهید

باید مشخص کنید که از یک ویلا چه انتظاراتی دارید و چه خدماتی برای‌تان مهم‌تر از بقیه هستند. به عنوان مثال وجود استخر در یک ویلا برای برخی از اهمیت زیادی برخوردار است و برای برخی دیگر اهمیتی ندارد. برخی ترجیح می‌دهند تمام مدت در ویلا باشند و اصطلاحا ریلکس کنند و برخی دیگر به ویلا و محل اقامت به چشم یک جای خواب نگاه می‌کنند. 

به موقعیت ویلا توجه کنید

ویلاهای جنگلی، ساحلی، شهرکی و ... هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و باید بدانید کدام برای شما مناسب‌تر هستند. به جاذبه‌های اطراف ویلا توجه کنید و فضای اطراف آن را نیز در نظر بگیرید. این موضوع در امنیت ویلا هم نقش مهمی دارد؛ به عنوان مثال ویلاهای شهرکی همیشه از نظر امنیت، امتیاز بالاتری می‌گیرند؛ البته این به معنی امن نبودن سایر ویلاها نیست!

گول قیمت های پایین را نخورید

به هنگام چک کردن قیمت ها، توجه داشته باشید که قیمت ها باید با خدمات تطابق داشته باشند. اگر با پیشنهادهای دور از انتظار مواجه شدید، حتما دقت بیشتری به خرج دهید و ریزبینانه تر بررسی کنید.

تحت تاثیر ظاهر لوکس ویلاها قرار نگیرید

ظاهر یک ویلا می‌تواند شما را جادو کند و چشم‌های‌تان را بر روی برخی مسائل ببندد. به جز ظاهر لوکس باید به انواع امکانات موجود هم توجه کنید و مسائل دیگر را هم در نظر بگیرید. 

اینترنت دوست خوب شماست

سایت‌های زیادی هستند که به شما اجازه می‌دهند رزرو آنلاین داشته باشید یا تصاویر متنوعی از ویلاها با امکانات متنوع ببنید. شما در این سایت‌ها می‌توانید نظرات مسافران در مورد ویلاها را نیز بخوانید و با خیال راحت‌تر تصمیم بگیرید. این مورد درباره هتل‌ها هم صدق می کند و در مطلب مقایسه رزرو آنلاین و حضوری هتل، به طور مفصل مزایای این نوع رزرو را برای‌تان شرح داده‌ایم.

قوانین ویلا را چک کنید

هر ویلایی بنا به صلاح‌دید صاحبش، قانون خاص خود را دارد. با توجه به نیازهای‌تان این قوانین را در نظر بگیرید و ببینید آیا می‌توانید آنها را رعایت کنید یا خیر. استعمال دخانیات، ساعت تحویل ویلا و ساعت تخلیه آن، محدودیت‌های احتمالی در استفاده از سرویس‌ها و امکانات خاص، اجازه برگزاری مهمانی و ... از جمله این قوانین هستند که باید مورد توجه قرار دهید.

ویلا

شرایط همراهان تان را در نظر بگیرید

وقتی به صورت گروهی سفر می‌کنید در مورد محل اقامت باید با همراه یا همراهان‌تان نیز مشورت داشته باشید و نیازهای آنان را هم در نظر بگیرید. در اینجا نکاتی را به شما می گوییم که می‌تواند برای انتخاب یک ویلا مناسب باشد

مهم ترین نکات در انتخاب یک ویلا برای سفر خانوادگی چیست؟

وقتی از سفر خانوادگی حرف می‌زنیم یعنی همراهانی داریم که از نسل‌های مختلف هستند و توانایی‌ها و ناتوانی های خاصی دارند:

  • اگر نوزاد همراه دارید، حتما به سیستم گرمایش و سرمایش ویلا بیشتر توجه کنید و وضعیت سرویس بهداشتی و حمام را دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر کودک به همراه تان است علاوه بر توجه به بهداشت و گرمایش و سرمایش ویلا، به امنیت کودک و ویژگی‌های رفتاری‌اش هم توجه کنید. به عنوان مثال ویلاهای نزدیک دریا خیلی برای کودکان و شیطنت‌های‌شان مناسب نیستند و حوادثی به این دلیل رخ داده است. شما در سفر نمی‌توانید تمام حواس تان را مشغول کودک کنید و خواه ناخواه غفلت‌هایی پیش می‌آید. پس این مورد را حتما در نظر بگیرید.
  • اگر سالمند در خانواده تان هست، به محدودیت‌های احتمالی جسمی او توجه کنید. سیستم گرمایشی و سرمایشی، وجود تختخواب در ویلا، تعداد پله‌ها و سرویس بهداشتی فرنگی از جمله مواردی هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند.
  • اگر در خانواده، فردی با بیماری خاص دارید باید نزدیکی محل اقامت به امکانات پزشکی را هم در نظر بگیرید. 
  • اگر فرد معلول در خانواده دارید امکانات مخصوص آنها مانند بالابر معلولان برای پله‌ها، امکانات پزشکی مورد نیاز، سرویس بهداشتی، تختخواب و ... را مورد توجه قرار دهید.

مهم ترین نکات در انتخاب یک ویلا برای سفر دوستانه/ مجردی چیست؟

در سفرهای دوستانه یا اصطلاحا مجردی، معمولا گروهی با هم به سفر می‌روند که مشترکات زیادی با هم دارند. در این صورت انتخاب برای تان راحت‌تر است؛ اما توجه به چند نکته را باید مد نظر قرار دهید.

  • اگر گروه دوستانه پر سر و صدایی هستید، به محل ویلا و دربست و غیر دربست بودن آن توجه کنید. نباید برای کسی مزاحمتی داشته باشید.
  • توجه کنید که صاحب ویلا مشکلی با اجاره ملکش به مجردها نداشته باشد و حتما او را از این امر آگاه کنید تا مشکلی پیش نیاید.
  • اگر با گروهی از خانم‌ها همسفر هستید، حتما امنیت را بیشتر مورد توجه قرار دهید. البته نه اینکه در مورد آقایان نباید به امنیت توجه کنید، فقط یادتان باشد که خانم‌ها در این مورد آسیب پذیرتر هستند و این نکته‌ای است که تمام گردشگران داخلی و بین المللی آن را بیان کرده‌اند.

مهم ترین نکات در انتخاب ویلا برای سفر با حیوان خانگی چیست؟

در اینجا کمی انتخاب‌های‌تان محدود می‌شود. حیوان خانگی چیزی نیست که هر کسی به راحتی با آن کنار بیاید؛ اما باز هم نگران نباشید، پیدا کردن یک ویلا در این شرایط کمی سخت است اما غیرممکن نیست. فقط یادتان باشد که اجازه صاحب ویلا برای ورود حیوان خانگی تنها بخش ماجرا نیست، در کنار این موضوع شما باید به شرایط ویلا و نیازهای حیوان‌تان هم توجه کنید که در مورد همه حیوانات و عادت‌های شان یکسان نیست.

ویلا

سخن آخر

اگر تجربه ای از اقامت در ویلا دارید آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

به نظر شما به چه نکات مهم دیگری باید توجه کرد؟

منتظر دیدگاه های‌تان هستیم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

4 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سلام بر شما ، سايت شما امكان رزرو ويلا هم هست يا نه ؟

انتشار:16 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

meysam ahmadpoor

ما ويلا در كلاردشت اقامت داشتيم خيلى خوب بود البته گرون بود شبى ٢٥٠

انتشار:04 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

عرفان برقعى

ويلا انلاين خيلى راحته الان هم سايت هاى زيادى اين خدماتو ميدن

انتشار:03 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.