karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

25 خرداد 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

جبرئیل نوکنده -مدیر موزه ملی ایران- از برگزاری نمایشگاهی از آثار تاریخی کشور هلند خبر داد و گفت:

پیرو برپایی نمایشگاه آثار تاریخی ایران در شهر آسن هلند قرار است در مذاکراتی با مسوولان موزه درِنتز در حاشیه نمایشگاه ایران درباره زمان پرپایی این نمایشگاه صحبت شود.

نوکنده تصریح کرد:

ما می خواهیم تا در مدت زمانی که آثار تاریخی ایران در کشور هلند برپا است، یک نمایشگاه متقابل نیز از کشور هلند در ایران برگزار کنیم. قرار بود این نمایشگاه سال ۲۰۲۰ در تهران برپا شود اما اکنون با توجه به اتفاقات سیاسی در جهان در نظر داریم تا این نمایشگاه زودتر برگزار شود. این موضوع را با مسوولان موزه در میان گذاشته و آنها نیز با سفارت ایران در لاهه تماس گرفتند و از این موضوع استقبال کردند، منتهی خواستار توضیح درباره سه موضوع شدند یکی درباره تاریخ و زمان نمایشگاه، دوم درباره امکانات موزه و سوم مصونیت دولتی.

وی افزود:

در حاشیه نمایشگاه آثار تاریخی ایران در هلند درباره این موضوع مذاکره خواهیم کرد و احتمالا این نمایشگاه مهرماه در تهران برپا شود.

نوکنده بیان کرد:

آثار تاریخی ایران در این نمایشگاه تحت بیمه هلند است و آثاری که به ایران بیاید نیز با هزینه و بیمه هلندی ها به نمایش گذاشته می شود.

شایان ذکر است که طبق تفاهم‌نامه موزه ملی ایران و موزه درنتز هلند، نمایشگاهی با عنوان «ایران: مهد تمدن» در موزه درنتز، در ۲۶ خردادماه گشایش می یابد و آثار تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داشت. ۱۹۶ اثر از بیش از ۷۰ مکان باستانی مربوط به دوره پارینه‌سنگی قدیم تا دوره صفوی از موزه ملی ایران برای نمایش در این نمایشگاه انتخاب شده است.

موزه درنتز در شهر آسن در استان درنته در شمال هلند قرار گرفته و بیش از ۱۶۰ سال قدمت دارد. این موزه دارای آثاری از دوره های پیش از تاریخ تا هنر معاصر است.

موزه ملی ایران

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.