karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

04 فروردین 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

اگر می خواهید که با خودروی شخصی خود به جزیره قشم بروید باید خودروی خود را در لندینگ کرافت قرار دهید و 75 هزار تومان هم پرداخت کنید.

به گزارش ایسنا، جزیره قشم یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفرهای نوروزی است. اگر بخواهید به صورت زمینی به این جزیره بروید باید به بندر پل و اسکله پهل رفته و از آنجا با لندینگ کرافت به جزیره قشم وارد شوید. برای ورود خودرو به جزیره باید 75 هزار تومان بابت سفر با لندینگ کرافت در نظر بگیرید. لندینگ کرافت خودروی شما را از بندر پل تا بندر لافت حمل می‌کند. بد نیست این را هم بدانید که برای خروج از جزیره باید 50 درصد هزینه ورود پرداخت کنید.

اما این 75 هزار تومان برای چه مواردی هزینه می شود:

۴۳ هزار و ۸۹۰ تومان برای منطقه آزاد قشم

۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای تعاونی دریایی فتح

۳,۰۰۰ تومان برای دهیاری پهل

۲,۰۰۰ تومان برای شرکت تعاونی گمرک ایران

۲,۰۰۰ تومان بیمه و خدمات 

۱,۵۰۰ تومان برای شورای اسلامی شهرستان

مجموع این هزینه‌ها ۷۴ هزار و ۸۹۰ تومان می‌شود.

جالب است بدانید که در ایام نوروز سال 1396 هزینه ورود به جزیره قشم به وسیله جابجایی لندینگ کرافت 35 هزار تومان بود.

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

علی منتظری

عالی همه تحصیل کردگان آی تی این جورین شایدهم به ماه تولدربطی داشته باشه

انتشار:12 فروردین 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.